
[1.4] Spękana rura
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
W T-Jetach problemy z odmą to rzadkość. O falowaniu obrotów też jeszcze nie słyszałem. Jeśli to co myślę jest odmą, to u mnie ma zewnętrzny stalowy oplot. Nie wtopiony, ale taki jakby nasunięty pancerz.Bernardito pisze:Coval, to u Ciebie nie było problemów z odmą i falowaniem obrotów? T-Jety nie miały tych problemów??
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
mwas, przecież wiem. Spokojnie wyluzuj. Dlatego pytałem przecież wcześniej czy TJetowcy też tak mają. Może rzuć okiem na parę postów wcześniej zamiast od razu krzyk:) A po drugie to sorry jak ktoś ma TJeta to jest lepszy? No bez przesady. Fajny silnik to fakt, ale nie kategoryzujmy się w ten sposób, ok?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
a mi miesiąc po wyjechaniu z salonu zaczęło się coś sypać i tak praktycznie do dwóch lat. Nie ma reguły czy to mały czy duży staż. Odnośnie koledzy przepustnicy i wąchaniu obrotów. Z tą dolegliwością borykają się jednostki 1.4 8V i nie tylko Linki a Grande i inne. Kilkanaście razy byłem w ASO z tą przypadłością oczywiście autko było na gwarancji i co i nic mi z tym nie zrobili, chłopak z ASO załamywał ręce, już miał mi wymieniać przepustnicę ale jak przyjechałem to tego nie zrobili tylko usłyszałem ze elektryk z ASO napisał pismo do fiata żeby coś z tym zrobili bo to jest nagminny problem i kazał mi czekać na jakiś odezw może nawet kampanię naprawczą Fiata. Było to ponad rok temu żadnego odzewu nie ma zostaliśmy sami sobie...Bernardito pisze:rafcio082, Ty masz chyba za krótki staż:) Mi problemy się pojawiły pierwszy raz po 44 kkm i 3 latach.

Sympatyk forum :-)
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Wyluzuj ?? Przeca ja to jeden wieeelki luuuzzzBernardito pisze:Spokojnie wyluzuj.




Co do:
no to ja tego tak nie widzęBernardito pisze:A po drugie to sorry jak ktoś ma TJeta to jest lepszy?



Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM