[1.4] Spękana rura

will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

65zeta za prosty gumowy wężyk :zlośnik
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

separator to raczej domowa produkcja
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

will pisze:65zeta za prosty gumowy wężyk :zlośnik
to jest magia :devil
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Gdzie jest odma w T-Jet? To jest ten pierwszy wężyk przed turbiną, którego prawie nie widać, poprowadzony pod plastikową pokrywą?
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

Coval, to u Ciebie nie było problemów z odmą i falowaniem obrotów? T-Jety nie miały tych problemów??
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Ja w swoim t-jecie na razie nie mam problemu z odmą
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

rafcio082, Ty masz chyba za krótki staż:) Mi problemy się pojawiły pierwszy raz po 44 kkm i 3 latach.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Bernardito pisze:rafcio082, Ty masz chyba za krótki staż:) Mi problemy się pojawiły pierwszy raz po 44 kkm i 3 latach.
W sumie tak ale ojcu w Bravo T-Jet odma poleciała gdzieś po 9 tys
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Bernardito, ale z czym do ludzi !! Przecież on ma T-Jet'a ! A Ty, z tego co widzę, masz, tak jak i ja, zwykły 8V. Statystycznie rzecz biorąc, to niestety nasze jednostki mają problemy z odmami, nie słyszałem jeszcze o trzaśniętej odmie w T-Jet'cie.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Bernardito pisze:Coval, to u Ciebie nie było problemów z odmą i falowaniem obrotów? T-Jety nie miały tych problemów??
W T-Jetach problemy z odmą to rzadkość. O falowaniu obrotów też jeszcze nie słyszałem. Jeśli to co myślę jest odmą, to u mnie ma zewnętrzny stalowy oplot. Nie wtopiony, ale taki jakby nasunięty pancerz.
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

mwas, przecież wiem. Spokojnie wyluzuj. Dlatego pytałem przecież wcześniej czy TJetowcy też tak mają. Może rzuć okiem na parę postów wcześniej zamiast od razu krzyk:) A po drugie to sorry jak ktoś ma TJeta to jest lepszy? No bez przesady. Fajny silnik to fakt, ale nie kategoryzujmy się w ten sposób, ok?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

pany...
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Bernardito pisze:rafcio082, Ty masz chyba za krótki staż:) Mi problemy się pojawiły pierwszy raz po 44 kkm i 3 latach.
a mi miesiąc po wyjechaniu z salonu zaczęło się coś sypać i tak praktycznie do dwóch lat. Nie ma reguły czy to mały czy duży staż. Odnośnie koledzy przepustnicy i wąchaniu obrotów. Z tą dolegliwością borykają się jednostki 1.4 8V i nie tylko Linki a Grande i inne. Kilkanaście razy byłem w ASO z tą przypadłością oczywiście autko było na gwarancji i co i nic mi z tym nie zrobili, chłopak z ASO załamywał ręce, już miał mi wymieniać przepustnicę ale jak przyjechałem to tego nie zrobili tylko usłyszałem ze elektryk z ASO napisał pismo do fiata żeby coś z tym zrobili bo to jest nagminny problem i kazał mi czekać na jakiś odezw może nawet kampanię naprawczą Fiata. Było to ponad rok temu żadnego odzewu nie ma zostaliśmy sami sobie... :devil
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Bernardito pisze:Spokojnie wyluzuj.
Wyluzuj ?? Przeca ja to jeden wieeelki luuuzzz :ink :pivo :pivo :pivo Chciałem tylko zwrócić uwagę, że nie ma co porównywać przebiegów dla odmy w dwóch różnych wersjach silnikowych, bo problem ten głównie dotyczy niesetety naszych, nieszczęsnych silniczków. Tak jak i z resztą falowanie obrotów.
Co do:
Bernardito pisze:A po drugie to sorry jak ktoś ma TJeta to jest lepszy?
no to ja tego tak nie widzę :ink Fakt - fajny silniczek, ale też ma swoje "zady i walety" :smak Mi się tam moim bolidem dobrze śmiga, wystarczy się do niego przywyczaić i nauczyć jego możliwości, i na prawdę można fajnie pośmigać :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Coval pisze:O falowaniu obrotów też jeszcze nie słyszałem.
Jak nie? A moja Linea to co? Pomoglo skasowanie kompa wraz z czyszczeniem przepustnicy. Minęło od tego czasu pół roku i falowanie jak narazie nie wystąpiło ponownie.
ODPOWIEDZ