lukkash pisze:jeżeli podepniesz tą pierwszą z napisem R wg schematu jaki opisałem kilka postów wyżej, to będziesz musiał zasilanie wziąć po kluczyku. W przeciwnym przypadku będzie Ci daylight świecić cały czas, nawet jak wyjmiesz kluczyk i zamkniesz auto. Ten dodatkowy moduł wykrywa skok napięcia po odpaleniu auta i pozwoli Ci na umieszczenie wszystkiego w komorze silnika bez przeciąganie czegokolwiek oraz na bezpośrednie podłączenie czerwonego kabelka pod aku. Ja bym to jeszcze zmodernizował i przed całym układem dołożyłbym bezpiecznik 5A tak w razie jakiegokolwiek spięcia: odpukać. Jeżeli będziesz montował oba to w tym większym "dinksie" nie podpinaj nigdzie żółtego kabla.
Popróbuj na sucho za pomocą szpilek co i jak, bo szczerze mówiąc zaskakuje mnie tez cały zestaw...
Poszukałem i znalazłem.
Niestety mylisz się okazuje się że moje 510 HP są już w wersji z możliwością używania jako światła pozycyjne. Sterownik wersji B który dostałem bez podłączonego tego dodatkowego przekaźnika będzie powodował, że światła dzienne zmniejszą moc świecenia do 30 % gdy zostaną włączone światła mijania.
Poszedłem tropem tego co mam na kloszach wybite.
Na kloszach oprócz
E4 RL00 0052 mam też wybite
A02 8203 - gdzie A02 to podobno homologacja świateł pozycyjnych/postojowych.
Ponieważ nie zamierzam zrobić choinki z mojej auta pt. 4 światła pozycyjne to muszę użyć tego przekaźnik wg. tego schematu :
http://sklepowisko.com/image/data/cbox_ ... celler.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj opis oznaczeń sterowników do tych świateł :
http://sklepowisko.com/image/data/cbox_ ... C3%B3w.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj wszystkie możliwe wersje do kupienia "sterowników" - ktoś pisał nie pamiętam czy w przypadku tych świateł że mu świecą przez jakiś czas po wyłączeniu - być może ma sterownik "smart" z opcją 60 s świecenia po wyłączeniu.
http://sklepowisko.com/drl.htm/Akcesoria" onclick="window.open(this.href);return false;