Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji

Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Re: Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji

Post autor: mireks »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Przyznałem się do błędu. Napisałem wyżej, że 5 bieg jest na zwykłym kole, a 6bieg na dwumasie. To jest pewne, sprawdzone w Elearn.

Nie mam w eLearnie info o dualogic/selespeed.
To co piszą w sklepach może wprowadzać w błąd, i mnie wprowadziło, bo to samo koło w jednym sklepie jest dla wszystkich silników, a w innym tylko do selespeed.
darcyn i Kuzynie - należą Wam się szczere wyrazy uznania. Tak naprawdę chodziło o to, aby dowiedzieć się jak jest faktycznie z tym sprzęgłem. No i dzięki Waszym dociekaniom oraz pomocy smak56 wiemy już wszystko. Dyskusje z elementami różnicy zdań, z których wynikają konkretne wnioski nadają sens nie jednemu forum. Czapki z głów Panowie!
Łuki79
klubowicz
klubowicz
Posty: 30
Rejestracja: 08 sty 2013, 21:22
Przebieg: 150000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Wołomin

Re: Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji

Post autor: Łuki79 »

Jeżdżę od ponad roku Lineą z silnikiem 1.3 M-jet i gdybym kupował drugi raz to na pewno poszukałbym z 1.6 M-jet, szczególnie że oba motory w zasadzie palą tyle samo. Nie to żeby 1.3 był zły, ale są sytuację że jednak brakuje nieco tej mocy, szczególnie przy ruszaniu, w różnych newralgicznych sytuacjach. Nauczony tym doświadczeniem trzymam się (przynajmniej z początku) prawego pasa:). Po prostu trzeba znać możliwości i ograniczenia tego motoru, wtedy wszystko będzie ok. Osobiście uważam że jednostka 1.3 to raczej kiepska podstawa pod jakieś tuningi. Widać że główną ideą przy jego projektowaniu była ekonomia a nie jakieś szczególne osiągi.
ODPOWIEDZ