darcyn i Kuzynie - należą Wam się szczere wyrazy uznania. Tak naprawdę chodziło o to, aby dowiedzieć się jak jest faktycznie z tym sprzęgłem. No i dzięki Waszym dociekaniom oraz pomocy smak56 wiemy już wszystko. Dyskusje z elementami różnicy zdań, z których wynikają konkretne wnioski nadają sens nie jednemu forum. Czapki z głów Panowie!Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Przyznałem się do błędu. Napisałem wyżej, że 5 bieg jest na zwykłym kole, a 6bieg na dwumasie. To jest pewne, sprawdzone w Elearn.
Nie mam w eLearnie info o dualogic/selespeed.
To co piszą w sklepach może wprowadzać w błąd, i mnie wprowadziło, bo to samo koło w jednym sklepie jest dla wszystkich silników, a w innym tylko do selespeed.
Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
Re: Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 sty 2013, 21:22
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Wołomin
Re: Osiągi1.3 Multijet w porównaniu do silników konkurecji
Jeżdżę od ponad roku Lineą z silnikiem 1.3 M-jet i gdybym kupował drugi raz to na pewno poszukałbym z 1.6 M-jet, szczególnie że oba motory w zasadzie palą tyle samo. Nie to żeby 1.3 był zły, ale są sytuację że jednak brakuje nieco tej mocy, szczególnie przy ruszaniu, w różnych newralgicznych sytuacjach. Nauczony tym doświadczeniem trzymam się (przynajmniej z początku) prawego pasa:). Po prostu trzeba znać możliwości i ograniczenia tego motoru, wtedy wszystko będzie ok. Osobiście uważam że jednostka 1.3 to raczej kiepska podstawa pod jakieś tuningi. Widać że główną ideą przy jego projektowaniu była ekonomia a nie jakieś szczególne osiągi.