Bębny i zaciski.

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

alvaro pisze:Ściągasz cos przy tym, czy na "pałę" szlifujesz szczoteczką i ciągniesz farbą?
Ściągam koła :zlośnik Poza tym nic więcej. Nawet bardzo nie szlifuję, stosuję farbę tzw. na rdzę.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

No to jutro czeka mnie wycieczka do garażu ;)
Awatar użytkownika
Szulcik74
klubowicz
klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V 120KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: ŁÓdź
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: Szulcik74 »

ja równie przymierzam się do pomalowania tarcz ale czy koniecznie trzeba psikać na tarcze sprayem? Mam złe doświadczenia z malowania sprayem.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jak nie chcesz maskować to tylko pędzel.
Awatar użytkownika
Szulcik74
klubowicz
klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V 120KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: ŁÓdź
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: Szulcik74 »

Chce kupić farbe żaroodporną i mam do wyboru opakowanie 0,25l i 0,5l które wybrać? Będę malować tylko 4 tarcze jedną warstwą. Poradźcie mi.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Szulcik74, bierz małe opakowanie, bo przecież tej farby zużywa się naprawdę niewiele.
Ja mam opakowanie 0,25 już od czterech lat, i na następne cztery jeszcze starczy, a odświeżam bębny i tarcze dwa razy do roku.
Awatar użytkownika
Szulcik74
klubowicz
klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V 120KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: ŁÓdź
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: Szulcik74 »

Ok. A czy kłaść jedną wastwe czy może jednak należy położyć dwie?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Szulcik74 pisze:Ok. A czy kłaść jedną wastwe czy może jednak należy położyć dwie?
Według mnie jedna styknie.
Z resztą sam zobaczysz jak będzie kryło.
Awatar użytkownika
Szulcik74
klubowicz
klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V 120KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: ŁÓdź
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: Szulcik74 »

Dzięki, jak będzie na zewnątrz koło 10 stopni to się za to wezmę i strzele fotkę z efektów mojej pracy.
adam
Nowy
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 18 lut 2010, 12:04
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: małopolska

Post autor: adam »

Witam! Ja to bym się za bardzo nie rozpędzał z tym malowaniem zacisków i bębnów na kolor czerwony. Chyba nie po to każdy z nas kupował Linejkę żeby robić z niej Bolid Młodzieży Wiejskiej. Kolor czerwony naprawdę szpeci cały samochód! Jak ktos bardzo chce niech sobie pomaluje na ten czerwony ale niech go schowa za stalowymi felgami.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

adam, Co się komu podoba.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Jarek85
klubowicz
klubowicz
Posty: 201
Rejestracja: 06 lis 2011, 21:58
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 8V+ LPG
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Szadek

Post autor: Jarek85 »

Podczas wymiany opon na letnie postanowiłem odświeżyć tylne bębny, najpierw je wyczyściłem a później pomalowałem na czarno... :)
Przednie zaciski zostały tylko wyczyszczone.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 2217
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 150000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: blisko Rybnika
Podziękował: 339 razy
Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Bębny i zaciski.

Post autor: leszek1234 »

Ja natomiast pomalowałem zaciski (z przodu i z tyłu) zwykłą srebrzanką odporną na temperaturę. Były szaro-brudne więc przetarłem bez zbędnej pedanterii szmatką z rozpuszczalnikiem a potem pędzlem pomalowałem tylko widoczne fragmenty. 5 minut roboty na 1 koło a między szprychami alufelg fajnie widać jasne zaciski (jak nowe) i wyglądają naturalnie ( nie każdemu podobają się kolorowe zaciski). Nawet gdyby to był efekt na jeden sezon, to poprawka podczas zmiany kół na letnie nie sprawi problemu.
Michał
klubowicz
klubowicz
Posty: 153
Rejestracja: 04 maja 2013, 0:09
Przebieg: 63500
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008

zaciski hamulców

Post autor: Michał »

W dziale tuningu optycznego nie widziałem takiego tematu więc pozwolę sobie założyć taki temat.
Przy najbliższej wymianie hamulców chciałbym pomalować zaciski na żółto lub czerwono.
Moje pytanie:
Jakiej farby użyć?
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Re: Bębny i zaciski.

Post autor: nieznany15 »

Teoretycznie są specjalne farby do zacisków ale hammerite jest wytrzymały i robi robotę.
Posiadam Fiata Bravo
ODPOWIEDZ