Chcę zimniej w mojej lince!

Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: andre0412 »

Zawsze to można podjechać na jakąś stacje benzynową,kupić lód w kostkach i parę takich torebek porozrzucać na dywanikach :ryczy
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Post autor: smak56 »

pawel-a2 pisze:ja również nie narzekam na klimę. Gdy wsiadam do rozgrzanego auta puszczam klimkę na szybę przednią
Uważałbym na takie włączanie klimy. Mam kilku znajomych, którym w ten sposób pękły szyby.
Poza tym zamontowałem termometr wewnętrzny i przy temperaturze zewnętrznej około 30 C, wewnątrz jest ponad 50 C. Schłodzenie do temperatury znośnej tj. około 22-25 C zajmuje około 15-20 km. Tak więc w normalnych (miejskich) warunkach trudno jest być zadowolonym ze sprawności naszej klimy.
smak56
* * * *
Obrazek
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

Fakt że na mieście nie nadąża, a poza tym u mnie jakoś bardzo wyje, zwłaszcza przy ruszaniu. Albo ja mam wyczulony słuch albo coś się zaczyna pierniczyć (to 3 rok więc czemu nie?).
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

patent z matą na przednią szybę również stosuję i zauważyłem po wskazaniach termometru wew. że ogranicza nagrzewanie wnętrza. Na klimę nie narzekam, jest OK (moje odczucie) :)
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Koledzy a jak tam z trzymaniem chłodu w autach z folią przyciemnioną ponoć jest termo izolacyjna jest jakaś różnica po założeniu?
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

will pisze:Koledzy a jak tam z trzymaniem chłodu w autach z folią przyciemnioną ponoć jest termo izolacyjna jest jakaś różnica po założeniu?
Jeżeli tylko mam możliwość to staram się parkować tyłem do słońca. Z folią nie nagrzewa się tak bardzo. Jest zauważalna różnica.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

dlatego juz trzeci rok przymierzam sie do przyciemniana :) (niestety brak czasu)
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Post autor: daro70 »

Tomek, czy dalej u Ciebie przyciemnianie szyb kosztuje 300 zł jak kiedyś mówiłeś bo tu w stolicy poniżej 500 zł nie chcą zejść a do Radomia jest 100 - ka więc i tak by się opłaciło ...... :pomysli
Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 20:56 przez daro70, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

daro70 pisze:Tomek, czy dalej u Ciebie przyciemnianie szyb kosztuje 300 zł jak kiedyś mówiłeś
Dałem 200 zł, więc tym bardziej się opłaca przyjechać :)
Co do ceny teraz, to nie wiem.. trzeba by zadzwonić.
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Post autor: daro70 »

To zapytaj i daj znać najwyżej mnie umówisz na termin albo daj namiar z góry dzięki :pivo
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

daro70, już poszedł do Ciebie priv :)
Lepiej w razie czego umawiać się osobiście niż przez osoby trzecie :ink
A jakbyś się dogadał, to daj znać... zrobimy radomskiego spota.
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Post autor: daro70 »

Na pewno zadzwonie - ech te ceny w tych dużych miastach :-<<
Obrazek
Awatar użytkownika
Otomek
klubowicz
klubowicz
Posty: 155
Rejestracja: 22 sty 2012, 22:33
Przebieg: 0
Silnik: R6 2,8 184KM
Rocznik: 1985
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował: 9 razy

Post autor: Otomek »

helletic pisze:zauważyłem, że lepiej chłodzi na 2 niż na wyższym biegu :zdiwiony
Kiedyś znajomy od klim tłumaczył mi, jak chciałem w autokarze założyć dmuchawy o większym wydatku na godzinę, że wtedy może wręcz spaść wydajność chłodzenia.
Powietrze przepływając przez parownik odbiera z niego zimno i oddaje je w chłodzonym pomieszczeniu. Jeśli przepływ powietrza przez parownik jest zbyt szybki, to nie jest ono w stanie tak szybko, mocno się schłodzić i w rezultacie wydajność chłodzenia nam spada.
Myślę, że w tym przypadku może być analogicznie. :pomysli
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Otomek pisze:
helletic pisze:zauważyłem, że lepiej chłodzi na 2 niż na wyższym biegu :zdiwiony
Kiedyś znajomy od klim tłumaczył mi, jak chciałem w autokarze założyć dmuchawy o większym wydatku na godzinę, że wtedy może wręcz spaść wydajność chłodzenia.
Powietrze przepływając przez parownik odbiera z niego zimno i oddaje je w chłodzonym pomieszczeniu. Jeśli przepływ powietrza przez parownik jest zbyt szybki, to nie jest ono w stanie tak szybko, mocno się schłodzić i w rezultacie wydajność chłodzenia nam spada.
Myślę, że w tym przypadku może być analogicznie. :pomysli
Przytaczając jeden ze fragmentów skeczów Kabaretu Dudek powiem tylko, że "ten pan ma rację" :)
Awatar użytkownika
flodzik
klubowicz
klubowicz
Posty: 50
Rejestracja: 30 mar 2012, 9:55
Przebieg: 55500
Silnik: 1,4 16v T-jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Orzesze
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: flodzik »

Co do klimy to jest zauważalny objaw; mianowicie jeżdżąc na niskich obrotach silnika klima chłodzi jako tako, a podwyższenie obrotów znacznie pobudza klimę do działania :lacha
Kierowcy jeżdżący większość trasy w mieście, są skazani na dodatkowe nagrzewanie się "kiepsko izolowanej" karoserii podczas korków czy postoju na światłach, co w znacznym stopniu zmniejsza efektywność klimy. :jazda
ODPOWIEDZ