Stuki w tylnym zawieszeniu

tomektt
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 mjt
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: tomektt »

Panowie dajmy spokój.
Każdy lubi co lubi.
Nie jestem fanem ulicznego tuningu zwłaszcza w wykonaniu BMW, VW, czy Hond, ale to co zrobil Helletic z maluszka to majstersztyk.
Jaka zrobi to co Ci z tej Brazylii, to sam będę chcial usiąść koło właściciela i się z nim przejechać.
Tomek
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

przypominam, że wątek dotyczy usterek zawieszenia a nie tuningu!
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

Z góry przepraszam Admina i moderatorów (niech żyją 100 lat i im się linki nigdy nie psują) za tekst nie na temat, ale coraz więcej agresji na forum. Na szczęście tylko pisemnej, ale kto wie co by się działo przy x-piwku. Jak ktoś chce zagazować niech gazuje, jak ktoś ma dosyć i sprzedaje jego sprawa, ktoś obniża zawieszenie OK, jak nie może być przyjemnie to chociaż kulturalnie. Panowie i Panie (Krysiu akurat jesteś ostoją spokoju, ale nie chcę Cię urazić pomijając) OCHŁOŃCIE. A cytując ex-prezydenta "nie idźcie tą drogą" Pozdrawiam :)
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Żeby temat wrócił na właściwe tory to może takie trochę z D pytanie, ale dobrze wiedzieć jak trzeba będzie kiedyś samemu grzebać przy podwoziu.

Jakiego smaru używa się do elementów stalowo-gumowych?
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

kylo pisze:Z góry przepraszam Admina i moderatorów (niech żyją 100 lat i im się linki nigdy nie psują) za tekst nie na temat, ale coraz więcej agresji na forum.
Moje upomnienie raczej nie było agresywne, ale jakiś porządek musi być. Pozdrawiam
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

Ależ to nie był przytyk do Twojej reakcji. Właściwie to powinienem to zostawić w temacie "trochę statystyki" bo tam się zrobiło gorąco. Za pomyłkę przepraszam wstyd
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

No też myślę że zrobiło się trochę za gorąco, ale jaki dzisiaj spokój, aż za spokojnie.
Czasami potrzebna jest jakaś akcja.
Kazek
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

kazgas pisze:No też myślę że zrobiło się trochę za gorąco, ale jaki dzisiaj spokój, aż za spokojnie.
Czasami potrzebna jest jakaś akcja.
Bo dzisiaj śnieg pada i wszyscy stygną odśnieżając auta :)
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Coval pisze: Jakiego smaru używa się do elementów stalowo-gumowych?
Żart - w serwisie zależy kto czym miał chleb posmarowany, sądząc po tym że po jakimś czasie dalej skrzypi :lacha
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Wczoraj byłem w serwisie i wymienili mi amortyzator przedni lewy i "bałwanka" oraz z tyłu z obu stron mocowania amortyzatorów, osłony, "bałwanki" ustawili geometrię i nareszcie nastała cisza- nareszcie zlosnik
Dobrze że sprawdzili geometrię bo z tej strony co zmienili amora była trochę przesunięta zbieżność
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

FILBERT pisze:Bez urazy ale, nie lepiej sobie kupić prawdziwe sportowe auto. Obniżanie zawieszenia w samochodzie który ma 77 koni i 14,5 s do setki to dla mnie wiejski tuning.
PS. sportowe zawieszenie sprawdza się w zakrętach, a w codziennej eksploatacji na naszych dziurskach jest powodem podwójnej irytacji. Wystarczy sobie zaliczyć małą zaspę, torowisko, studzienkę od burzówki albo wadliwy spowalniacz na Morasku zlosnik i człowiek żałuje że nie kupił suv-a.
Ja chciałbym tylko powiedzieć jedno... Nie wyobrażam sobie jazdy Lineą obniżoną choćby o 2cm z przodu. To auto wtedy by zahaczało o wszystko co się da, każda dziura itd. Mam osłonę pod silnikiem, która powoduje iż auto ma niższy prześwit z przodu dokładnie o 2cm (bo osłona ma wystające przetłoczenie) i trę wszędzie gdzie się da. Obniżenie zawieszenia spowoduje... obcieranie miską olejową, rurą wydechową biegnącą z kolektora, podłogą itd.
Linea nie nadaje się do obniżania zawieszenia przedniego (tylnie ma spory zapas).
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

rafcio082 pisze:Wczoraj byłem w serwisie i wymienili mi amortyzator przedni lewy i "bałwanka" oraz z tyłu z obu stron mocowania amortyzatorów, osłony, "bałwanki" ustawili geometrię i nareszcie nastała cisza- nareszcie zlosnik
Dobrze że sprawdzili geometrię bo z tej strony co zmienili amora była trochę przesunięta zbieżność
ku...wa. ja byłem wczoraj w serwisie właśnie na geometrii po wymianie tych bałwanków. powiedzieli że juz jest ok, było lekko przesunięte. wsiadam w samochód, jadę, puszczam kierownice - jak bym miał asystenta zmiany pasa to by chyba zgłupiał - 3 sek i zmiana pasa z prawego na lewy. myślałem że ich tam poroz...am.

a i ciekawostka. na zaparowane po raz drugi lampy z tyłu gościu powiedział, że musimy poczekać aż się zmniejszy wilgotność na zewnątrz to poprawią.??!!
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

rafcio082 w jakim serwisie byłeś???
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Zawsze EUROMOT Żory
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
rider6610
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 10 lut 2010, 15:25
Przebieg: 23000
Silnik: 1.4 16V t-JET
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: rider6610 »

Ja bylem wczoraj w serwisie odnosnie stuków w zawieszeniu wymienili mi wszystkie 4 balwanki i cisza - spokój pozdrawiam ! :)
ODPOWIEDZ