Macie w planach zagazować auto ?

Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Pierwszy tysiąc km zaliczony. Co do działania instalacji nie mam zastrzeżeń. Co do spadku mocy... dużo bardziej jest ona odczuwalna w trasie niż w mieście... trzeba o tym pamiętać planując wszelkie manewry...

Jazda... nadal głównie miasto, dwie krótkie trasy poza miasto... średnie spalanie 7.8 l LPG/100 Km... zobaczymy co dalej... :siechu
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 17:31 przez aixen, łącznie zmieniany 1 raz.
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jeździsz za darmo
Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

Ciekawostka ! Pamiętajcie, że przegląd diagnostyczny auta z LPG wymagany jest co roku. Nie ma znaczenia to , iż w nowym aucie był on wazny 3 lata. Ja sam dowiedziałem się o tym dopiero w wydziale komunikacji gdy oddano mi mój dowód ze skróconą datą następnego przeglądu. A już myślałem że będę miał 3 lata spokoju x 180 pln. :zły
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

Wysłany: Dzisiaj 19:38
Ciekawostka ! Pamiętajcie, że przegląd diagnostyczny auta z LPG wymagany jest co roku. Nie ma znaczenia to , iż w nowym aucie był on wazny 3 lata. Ja sam dowiedziałem się o tym dopiero w wydziale komunikacji gdy oddano mi mój dowód ze skróconą datą następnego przeglądu. A już myślałem że będę miał 3 lata spokoju x 180 pln.
W przypadku kolizji firmy ubezpieczeniowe żądają przeglądu, a gdy nie ma wstrzymują wypłatę odszkodowania.
Właśnie kolega ma z tym problem.
Kazek
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Pierwsze 2500 km z instalacją LPG "za mną". Do obecnej chwili wrażenia pozytywne, choć mam kilka uwag i postaram się załatwić sprawę przed zimą.
Dla "zainteresowanych" i zwyczajnie ciekawych, kilka zdjęć z wnętrza auta i komory silnika http://aixen.fotosik.pl/albumy/787859.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

ja miałbym ochotę zagazować, tylko mam silnik słaby 77 km teraz się rozpędza jak tramwaj a z instalacja pewnie jak bryczka :ink a tak poważnie dla oszczędności warto
Sympatyk forum :-)
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

No pół konia mniej i zaczniemy jechać do tyłu z tą naszą rakietą :zlośnik
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

aixen pisze:Dla "zainteresowanych" i zwyczajnie ciekawych, kilka zdjęć z wnętrza auta i komory silnika http://aixen.fotosik.pl/albumy/787859.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aixen, niezła plątanina. Fajnie że masz wskaźnik ilości gazu.
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Post autor: buhert »

Coval pisze:Fajnie że masz wskaźnik ilości gazu.
Wstyd przy sekwencji było by go nie mieć :smak
pawe1_c pisze:ja miałbym ochotę zagazować, tylko mam silnik słaby 77 km teraz się rozpędza jak tramwaj a z instalacja pewnie jak bryczka
prawda jest taka że różnica jest praktycznie nie wyczuwalna jeśli jest dobry gazownik :smak

ale jak przyjęło się że niemieckie auta są dobre i tez przyjęło się że montaż gazu = utrata mocy(i wszyscy to przeżywają że co to się nie dzieje z autem) a to nie prawda :smak

Grande na 77Koniach z Gazociągiem śmigają aż miło :smak
Punciaki 1,2 czy Pandy 1.1 a nie wspomnę już o Seicento/Uno 899(39koni) :smak

Jeśli jeździsz dość dużo i chcesz auto na lata to opłaca się inwestować w Gazociąg :smak
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

Grande z 77km śmigają tak samo jak Linea z 77km, czyli niespecjalnie. Gość z ASO "śmigał" Grande z 77km i ma o nim taką opinię jak ja (i chyba nie tylko ja) o 77km w Linei - na miasto może być, na trasie strach wyprzedzać, z włączoną klimą - M jak Masakra.
Co do gazu nie wypowiem się, bo nie miałem możności popróbować.
ps przepraszam za dygresję która ma niewiele wspólnego z tematem.
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Zgadzam się, że 77 KM to niezbyt optymalny wybór do tego auta... z drugiej strony... zagazowany przejeżdża 1000 km za około 250 PLN (5 l PB na miesiąc i 110 /litrów LPG). Aktualnie, średnia moja oszczędność to od 150 do 200 PLN miesięcznie... nie jeździ... ale on od początku nie jeździł... teraz przynajmniej robi to tanio...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

ja swojego czasu miałem zagazowane punto II 1.2 8v (sekwencja) i nie narzekałem na brak osiągów. do wszystkiego trzeba sie przyzwyczaić.
Awatar użytkownika
KOGUT
klubowicz
klubowicz
Posty: 57
Rejestracja: 08 maja 2010, 23:17
Przebieg: 22800
Silnik: 1,4 T-JET
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Knurów

Post autor: KOGUT »

Miałem okazję przejechać się Fiatem Qubo z tym silnikiem, na bezynie i po instalacji gazu. Potwierdzam przed i po nie jedźi (miałem już wtedy Linkę T-jeta), trzeba mieć ciężką stopę żeby to ruszyć. Ale tak jak poprzednicy, miałem wrażenia, że z "dużą oszczędnością " jedzie się lepiej. :zlośnik
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

emmer, to wszystko kwestia stosunku mocy do masy... w przypadku lżejszego o 100 kg Grande, czy 150 Punto II...
buhert, ma rację, uważam, że strata mocy (jakkolwiek jest) jest praktycznie pomijalna (po dostrojeniu i "ułożeniu się" instalacji).

Kto szuka oszczędności montuje LPG, kto szuka przyjemności z zjazdy kupuje TJ... :smak :smak
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Arek
klubowicz
klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
Przebieg: 150000
Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: Arek »

Ja mam t-jeta z gazem a zmniejszenie mocy chyba jest nieodczuwalne. Jeżdzi bezproblemowo, a miło jest tankować 30l. za ok 66zł.
ODPOWIEDZ