Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Na pewmo producenci silników TSI po ich skandalicznych awariach wyciągnęli wnioski,rynek nie zaakceptował tej awaryjności i musieli z racji konkurencji wydłużyć ilość przejechanych kilometrów,nadal się zastanawiam dlaczego na jedną turbinę toyoty do regeneracji przypada 100 turbin TSI,jedna firma garrett,IHI, jakość turbin ta sama a przebiegi obu Marek bez usterki tak różne.Po prostu nie szanuje się klienta liczy się zysk,ma jeździć 5-6 lat a potem na złom albo w naszych polskich warunkach naprawa,regeneracja
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 167 razy
- Otrzymał podziękowań: 107 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Chłopaki takie czasy że silniki są małe, od stycznia nie zamówicie już Fiata Tipo z silnikami 1.4 (ekologia) zostaną wprowadzone do oferty 1.0 i 1.3 znane już z 500X
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 11000
- Silnik: 1,4 16V turbo mildhy
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 109 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
A ileż to samochodów turbo Toyoty jeździ po Polsce,w porównaniu z autami grupy VW ?
Nie mówiąc o dieslach to conajmniej od 4 lat większość volkswagenów,seatów i skód wyposażona jest w silniki tsi
Poza tym to co ma silnik do zużycia turbiny ?
Na odwrót to rozumiem.
Nie mówiąc o dieslach to conajmniej od 4 lat większość volkswagenów,seatów i skód wyposażona jest w silniki tsi
Poza tym to co ma silnik do zużycia turbiny ?
Na odwrót to rozumiem.
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta 

- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Ja Ci już kiedyś pisałem, żebyś Ty się ogarnął. Pogadaj z ludźmi, którzy pracują w ASO i przerabiają gwarancję to zmienisz zdanie.Fiacik pisze: 02 lip 2020, 10:46 Sebek
Turbo ma dodatkowe chłodzenie pompą elektryczną,a więc wszystko zabezpieczone w kierunku założenia,że ma wytrzymać 200.000km
Aktualnie TSI jak moje mają już przebiegi pow.200.000 km i bez awarii
Producenci po początkowych wpadkach z silnikami po downsizingu wyciągnęli wnioski i problemy się zasadniczo skończyły.
,,Deptaj" więc energicznie bo te silniki to lubią , mają po temu odpowiednie zabezpieczenia i ciesz się jazdą.
Akcje serwisowe pompy wody ecoobost* czy wymiany silników TSI w Octavii 1.0 - bankowo o tym nie słyszałeś, bo Polak swoje musi chwalić.
TSI 1.0 było jest i będzie przeciętne i jak nie trafisz to "masz babo placek" a jak trafisz to może te 150-200 jako tako przejeździ...
Nowe silniki w porównaniu do starych to jedno wielkie G. Dodajcie do tego "Polak dbał" i będzie armagedon. No, ale jak się kupiło TSI
to się musi wygadywać bzdury o 200 tys km trwałości itd ;)
*życzę powodzenia jak komuś padnie a mechanik wyśle Was do ASO bo to 2 dni roboty...
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
,tak w skrócie chodzi o nagar który się osadza w kanałach olejowych,silnik źle skonstruowany z wadami konstrukcyjnymi,1,2,1,4 o których się mniej mówi tych turbin jest najwięcej do regeneracji,w obudowie łożyskowej turbiny osadza się mnóstwo nagaru,pod wpływem temperatury dochodzi do jego z kamienienia,trudno go usunąć nawet piaskując,trzeba najpierw go wypalić na palniku gazowym,przewody olejowe doprowadzające olej z dużą ilością nagaru,w rezultacie słabe smarowanie wyższa temperatura i zatarcie się wirnika turbiny,przy okazji może pęknąć obudowa aluminiowa,wydechy z dużą ilością nagaru w środku,dla mnie to codzienna żeczywistość
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 11000
- Silnik: 1,4 16V turbo mildhy
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 109 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Chciałbym zakończyć temat silników TSI wywołujacy u rzekomych ,,znawców" tematu jakąś dziwną frustrację i odesłać do poniedziałkowego wydania tygodnika Motor- gdzie jest wyłożona przysłowiowa ,,kawa na ławę" można poczytać o co chodzi i zidentyfikować kody silników ,lata produkcji,zalety i wady.Opisane są też inne silniki w tym t-jet i multijet,ich zalety i wady oraz kody identyfikacyjne.Polecam
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta 

- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Myślałem, że emocje opadły. Jednak NIE. Zamykam temat.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
No to poszedłeś w moje ślady sprzed 6 latKsuchy pisze: 05 lip 2020, 12:04 Kilka dni temu poprawiłem niedociągnięcia fabryczne, dodając praktyczne uchwyty składania tylnych siedzeń. Bez tego czasem zdarzało sie że materiałowe paski wpadały wewnątrz otworu i był problem z ich wyciągnięciem.

Na wcześniejszym zdjęciu jest pokazana metalowa wkładka, która mam.
smak56
* * * *

* * * *
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1896
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 359 razy
- Otrzymał podziękowań: 163 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Ta pokrywa airbagu - może się mylę , ale osobiście chyba niczym bym tego nie malował , a raczej spróbował wyczyścić . . .Ksuchy pisze: 05 lip 2020, 22:32 Smak56, no widzisz nie przypuszczałbym że już ktoś tu tak ma. Ja wpadłem na ten pomysł kilka dni temu.
Jest jeszcze jedna rzecz do poprawy wewnatrz kabiny, a mianowicie klejąca się pokrywa air bagu pasażera, taka jakas jak z gumy jest, klei się im cieplej jest to tym bardziej. Pomaluje ją renoskórem w najbliższym czasie. Myslę że powinno pomóc.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Trochę się rozpędziłeśKsuchy pisze: 06 lip 2020, 18:08 Nikomu się nie klei bo nikt nie ma wersji Emotion, a w Emotion tworzywo deski rozdzielczej, ten twardy suchy plastik jest powlekany jakąś miękką warstwą która z biegiem czasu nie zdaje egzaminu i sie zaczyna kleić. ........

Emotionów jest co najmniej kilka jak nie kilkanaście i jesteś pierwszym, który ma taki problem (lub o nim napisał). Wygląd deski i pokrywy poduszki wskazuje na używanie niewłaściwych kosmetyków do deski rozdzielczej. Ja zawsze używam matowych, bez dodatków silikonu i alkoholu. Deska jest porowata i półmatowa.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 101 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
U mnie w emotion też ten element wygląda normalnie Środki do deski różne z połyskiem lub mat zależy od pory roku. Co 3 miesiące staram sie umyć deskę woda z płynem do naczyń
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Ja od nowości lałem Plak litrami
na wszelkie plastiki w Linci. I muszę powiedzieć, że dziś wygladają super. Więc nie mam pojęcia co tam poprzedni właściciel smarował
. W każdym bądź razie Plak nie szkodzi Linci 



- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Akurat Emotiona nie posiadam tylko wersję Dynamic ale mogę się posłużyć fotkami ,, przepraszam helletic że tymi '' ale innych - deski rozdzielczej nie mam , ale to co kolega wysyła z tą deską to jakiś dramatKsuchy pisze: 06 lip 2020, 18:08 Nikomu się nie klei bo nikt nie ma wersji Emotion, a w Emotion tworzywo deski rozdzielczej, ten twardy suchy plastik jest powlekany jakąś miękką warstwą która z biegiem czasu nie zdaje egzaminu i sie zaczyna kleić. Własnie przed chwilą problem wyeliminowałem. Umyłem rozpuszczalnikiem, wyszlifowałem drobnym papierem i pomalowałem specjalnym lakierem do tworzyw.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Luziordaro70 pisze: 08 lip 2020, 18:08Akurat Emotiona nie posiadam tylko wersję Dynamic ale mogę się posłużyć fotkami ,, przepraszam helletic że tymi '' ale innych - deski rozdzielczej nie mam , ale to co kolega wysyła z tą deską to jakiś dramat. U mnie dwa lat młodszy egzemplarz
![]()


