Klocki hamulcowe

Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Tzn ze kiepskie montuja fabrycznie bo mam je od nowosci,wydaje mi sie to malo prawdopodobne.Najprawdopodobniej nastapil ich rychly koniec.Wrocilem wlasnie z wyjazdu wiec jutro podskocze do kolegi ktory prowadzi czesci i wezme od niego klocki po cenie hurtowej :zlośnik
Awatar użytkownika
MARCIN127
klubowicz
klubowicz
Posty: 264
Rejestracja: 24 sty 2010, 19:32
Przebieg: 50085
Silnik: 1,4,8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: poznań

Klocki hamulcowe

Post autor: MARCIN127 »

wczoraj wymieniłem klocki no i okazało się że przewód od czujnika był urwany ostrzegam nie radze polegac na nim :red
marcin127
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Dzieki za ostrzezenie,dobrze wiedziec.
Awatar użytkownika
Matko20
klubowicz
klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
Przebieg: 31150
Silnik: 1,3 Multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Matko20 »

MARCIN127 pisze:wczoraj wymieniłem klocki no i okazało się że przewód od czujnika był urwany ostrzegam nie radze polegac na nim
Miałem podobny przypadek, w grudniu byłem na akcji serwisowej Fiata i wszystko ok, a w lutym okazało się, że mam urwany kabelek. Wymieniłem na ATE koszt 158zł/kpl, polecam są lepsze od fabryczych, mniej brudzą felgi i czuć różnicę w hamowaniu :)
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

To nie pierwszy przypadek z tym urwanym kablem,moze cos w tym temacie jest.Moze nie jest wcale zamontowany tak jak powinien,zwlaszcza ze to juz kolejny przypadek.
Awatar użytkownika
Matko20
klubowicz
klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
Przebieg: 31150
Silnik: 1,3 Multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Matko20 »

Może te fabryczne tak mają? Bedę obserwował nowe "ATE" jak spisują w dalszej eksploatacji.
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Całkiem niewykluczone trzeba bedzie sie temu przyjrzec.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Matko20, daj jakies namiary na klocki. trzeba sie przygotować
Awatar użytkownika
Matko20
klubowicz
klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
Przebieg: 31150
Silnik: 1,3 Multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Matko20 »

emmer pisze:Matko20, daj jakies namiary na klocki. trzeba sie przygotować
Musisz obserwować Allegro, ja tam kupiłem 158zł. "ATE". Tylko T-Jety mają inne klocki i są droższe 207zł/kpl (nick sprzedająceg na allegro "anetakrzys)http://moto.allegro.pl/item1047746927_k ... punto.html
Ale są naprawdę warte tych pieniędzy.
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Właśnie nawinąłem 44 tysiące km i czas wymienić klocki.
Dziś byłem w ASO i cena mnie przygniotła: 380 zł.
Pomarudziłem trochę i dostałem opust o 20% czyli jakieś 310 zł do zapłacenia za oryginalne klocki. Na allegro są do kupienia ATE za 156 zł plus przesyłka no i się waham czy brać oryginały czy zaryzykować w ATE. Są też BOSCHE za 133 zł.

Co sądzicie? Na oryginale nawinąłem 44 tysiące głównie po mieście. Przepłacać czy testować? :)
Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, 19:58 przez mireks, łącznie zmieniany 2 razy.
porto
Nowy
Nowy
Posty: 27
Rejestracja: 04 cze 2010, 8:32
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań

Post autor: porto »

Tylko z klockami jest tak że było kilka rodzajów montowanych.
Ja do swojej po rabatach otrzymuje za 280 zł w POL-CAR Poznań, ale ostatnio szukałem w necie i w po numerze części znalazłem w Auto-Centrum w Poznaniu za około 180 zł chyba oryginały.
( tak sądzę gdyż gdyby POL-CAR miał zamienniki to NA PEWNO bym o nich wiedział)
Piszę tutaj o klockach do 1.4 8v produkcja Luty 2008.
http://www.czesci.auto-centrum.com.pl/i ... &Itemid=19" onclick="window.open(this.href);return false;
CB Poznań #19 lub #28
1401 Roger
Baza+Mobil
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

Bierz tańsze z allegro bez przesady to te same klocki tyle że ASO jeszcze daje zaje...... marże. Ale jak lubisz przepłacać :)
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Taka prawda,ja zawsze zabieram swoje materialy i zawsze wychodzi taniej.
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

No i w sumie kupiłem oryginalne w ASO.

Zapłaciłem 295 zł. Na poprzednich przejechałem 44 tyś i nie miałem do nich zastrzeżeń więc stwierdziłem, że kolejne 40 tyś jest wystarczającym argumentem przemawiającym za oryginałem. Może i na allegro można dostać inne, ale akurat te które ja kupiłem nie nazywają się ATE czy BOSCH więc na allegro ich nie ma. Istnieją tylko jedne które podejrzanie podobnie wyglądają, ale są w cenie 210 zł więc nie mało. W sumie klocki wymienia się raz na parę lat (u mnie to niestety 30 miesięcy) więc stwierdziłem, że szarpnę się. Napiszę jak mi się sprawują gdy je założę. Jutrzejsza sobota minie mi przy Linei. Tylko że jest koszmarnie gorąco. Chyba się rozpuszczę :)

Dodano później:
Koledzy.
Klocki wymienione. Samochód zatrzymuje się gdy nacisnę pedał hamulca :brawo
W trakcie wymiany klocków z przodu zrobiłem trochę fotek. Niektórzy lubią sami serwisować samochód czy to z konkretnych powodów czy to dla sportu, więc mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami, wskazówkami i skromną dokumentacją z przebiegu operacji. Moim zdaniem godzinka roboty warta jest tego aby przyoszczędzić te parę dychaczy, a w przypadku ASO nawet 150 zeta tym bardziej, że z samodzielną wymianą nie ma większych problemów, a do do wymiany potrzebny jest tylko klucz 13-ka, śrubokręt i klucz francuski (lub inny gadżet potrzebny do wepchnięcia tłoka w jarzmo).

Jeśli pojawi się zapotrzebowanie napiszę kilka słów :ink
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

mireks, a nie potrzebowałeś tam żadnych blaszek ? Bo z tego co pamiętam jak mi wymieniali klocki w ASO, to oprócz klocków mechaniur wymieniał mi takie blaszki :oj
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ