
Klocki hamulcowe
- MARCIN127
- klubowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 24 sty 2010, 19:32
- Przebieg: 50085
- Silnik: 1,4,8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: poznań
Klocki hamulcowe
wczoraj wymieniłem klocki no i okazało się że przewód od czujnika był urwany ostrzegam nie radze polegac na nim 

marcin127
- Matko20
- klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
- Przebieg: 31150
- Silnik: 1,3 Multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Wrocław
Miałem podobny przypadek, w grudniu byłem na akcji serwisowej Fiata i wszystko ok, a w lutym okazało się, że mam urwany kabelek. Wymieniłem na ATE koszt 158zł/kpl, polecam są lepsze od fabryczych, mniej brudzą felgi i czuć różnicę w hamowaniuMARCIN127 pisze:wczoraj wymieniłem klocki no i okazało się że przewód od czujnika był urwany ostrzegam nie radze polegac na nim

- Matko20
- klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
- Przebieg: 31150
- Silnik: 1,3 Multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Wrocław
Musisz obserwować Allegro, ja tam kupiłem 158zł. "ATE". Tylko T-Jety mają inne klocki i są droższe 207zł/kpl (nick sprzedająceg na allegro "anetakrzys)http://moto.allegro.pl/item1047746927_k ... punto.htmlemmer pisze:Matko20, daj jakies namiary na klocki. trzeba sie przygotować
Ale są naprawdę warte tych pieniędzy.
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
Właśnie nawinąłem 44 tysiące km i czas wymienić klocki.
Dziś byłem w ASO i cena mnie przygniotła: 380 zł.
Pomarudziłem trochę i dostałem opust o 20% czyli jakieś 310 zł do zapłacenia za oryginalne klocki. Na allegro są do kupienia ATE za 156 zł plus przesyłka no i się waham czy brać oryginały czy zaryzykować w ATE. Są też BOSCHE za 133 zł.
Co sądzicie? Na oryginale nawinąłem 44 tysiące głównie po mieście. Przepłacać czy testować?
Dziś byłem w ASO i cena mnie przygniotła: 380 zł.
Pomarudziłem trochę i dostałem opust o 20% czyli jakieś 310 zł do zapłacenia za oryginalne klocki. Na allegro są do kupienia ATE za 156 zł plus przesyłka no i się waham czy brać oryginały czy zaryzykować w ATE. Są też BOSCHE za 133 zł.
Co sądzicie? Na oryginale nawinąłem 44 tysiące głównie po mieście. Przepłacać czy testować?

Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, 19:58 przez mireks, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 04 cze 2010, 8:32
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Poznań
Tylko z klockami jest tak że było kilka rodzajów montowanych.
Ja do swojej po rabatach otrzymuje za 280 zł w POL-CAR Poznań, ale ostatnio szukałem w necie i w po numerze części znalazłem w Auto-Centrum w Poznaniu za około 180 zł chyba oryginały.
( tak sądzę gdyż gdyby POL-CAR miał zamienniki to NA PEWNO bym o nich wiedział)
Piszę tutaj o klockach do 1.4 8v produkcja Luty 2008.
http://www.czesci.auto-centrum.com.pl/i ... &Itemid=19" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja do swojej po rabatach otrzymuje za 280 zł w POL-CAR Poznań, ale ostatnio szukałem w necie i w po numerze części znalazłem w Auto-Centrum w Poznaniu za około 180 zł chyba oryginały.
( tak sądzę gdyż gdyby POL-CAR miał zamienniki to NA PEWNO bym o nich wiedział)
Piszę tutaj o klockach do 1.4 8v produkcja Luty 2008.
http://www.czesci.auto-centrum.com.pl/i ... &Itemid=19" onclick="window.open(this.href);return false;
CB Poznań #19 lub #28
1401 Roger
Baza+Mobil
1401 Roger
Baza+Mobil
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
No i w sumie kupiłem oryginalne w ASO.
Zapłaciłem 295 zł. Na poprzednich przejechałem 44 tyś i nie miałem do nich zastrzeżeń więc stwierdziłem, że kolejne 40 tyś jest wystarczającym argumentem przemawiającym za oryginałem. Może i na allegro można dostać inne, ale akurat te które ja kupiłem nie nazywają się ATE czy BOSCH więc na allegro ich nie ma. Istnieją tylko jedne które podejrzanie podobnie wyglądają, ale są w cenie 210 zł więc nie mało. W sumie klocki wymienia się raz na parę lat (u mnie to niestety 30 miesięcy) więc stwierdziłem, że szarpnę się. Napiszę jak mi się sprawują gdy je założę. Jutrzejsza sobota minie mi przy Linei. Tylko że jest koszmarnie gorąco. Chyba się rozpuszczę
Dodano później:
Koledzy.
Klocki wymienione. Samochód zatrzymuje się gdy nacisnę pedał hamulca
W trakcie wymiany klocków z przodu zrobiłem trochę fotek. Niektórzy lubią sami serwisować samochód czy to z konkretnych powodów czy to dla sportu, więc mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami, wskazówkami i skromną dokumentacją z przebiegu operacji. Moim zdaniem godzinka roboty warta jest tego aby przyoszczędzić te parę dychaczy, a w przypadku ASO nawet 150 zeta tym bardziej, że z samodzielną wymianą nie ma większych problemów, a do do wymiany potrzebny jest tylko klucz 13-ka, śrubokręt i klucz francuski (lub inny gadżet potrzebny do wepchnięcia tłoka w jarzmo).
Jeśli pojawi się zapotrzebowanie napiszę kilka słów
Zapłaciłem 295 zł. Na poprzednich przejechałem 44 tyś i nie miałem do nich zastrzeżeń więc stwierdziłem, że kolejne 40 tyś jest wystarczającym argumentem przemawiającym za oryginałem. Może i na allegro można dostać inne, ale akurat te które ja kupiłem nie nazywają się ATE czy BOSCH więc na allegro ich nie ma. Istnieją tylko jedne które podejrzanie podobnie wyglądają, ale są w cenie 210 zł więc nie mało. W sumie klocki wymienia się raz na parę lat (u mnie to niestety 30 miesięcy) więc stwierdziłem, że szarpnę się. Napiszę jak mi się sprawują gdy je założę. Jutrzejsza sobota minie mi przy Linei. Tylko że jest koszmarnie gorąco. Chyba się rozpuszczę

Dodano później:
Koledzy.
Klocki wymienione. Samochód zatrzymuje się gdy nacisnę pedał hamulca

W trakcie wymiany klocków z przodu zrobiłem trochę fotek. Niektórzy lubią sami serwisować samochód czy to z konkretnych powodów czy to dla sportu, więc mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami, wskazówkami i skromną dokumentacją z przebiegu operacji. Moim zdaniem godzinka roboty warta jest tego aby przyoszczędzić te parę dychaczy, a w przypadku ASO nawet 150 zeta tym bardziej, że z samodzielną wymianą nie ma większych problemów, a do do wymiany potrzebny jest tylko klucz 13-ka, śrubokręt i klucz francuski (lub inny gadżet potrzebny do wepchnięcia tłoka w jarzmo).
Jeśli pojawi się zapotrzebowanie napiszę kilka słów
