Strona 7 z 7

Re: [M] [T-Jet, 1.3MJ] Linki skrzyni biegów i tuleja wybieraka

: 06 mar 2020, 17:08
autor: smak56
To co piszesz sugeruje raczej luz poduszki skrzyni biegów lub silnika.

Re: [M] [T-Jet, 1.3MJ] Linki skrzyni biegów i tuleja wybieraka

: 06 mar 2020, 19:02
autor: zibi186
Mario , czyli lewarek u Ciebie działa jakby na przekór siły bezwładności ? Dobrze zrozumiałem ?

Re: [M] [T-Jet, 1.3MJ] Linki skrzyni biegów i tuleja wybieraka

: 06 mar 2020, 21:00
autor: Fiacik
Ten luz lewarka musi być , jest w każdym aucie i objawia się zarówno przy dodaniu jak i ujęciu gazu.
Powiązany jest z ugięciem poduszek przy zmianie obciążenia silnika jak i długością lewarka ( im dłuższy tym bardziej widoczny) dodatkowo wpływ ma tu też moment obrotowy który w przypadku 1,3 multijet jest max i stały już od ok.1800 obr .( inaczej niż w silniku benzynowym,gdzie moment jest narastający czyli objawia się bardziej łagodnie).
Nie bez znaczenia jest też kompresja silnika - znacząco większa niż w benzyniaku co przy puszczeniu gazu zwłaszcza na niższych biegach objawia się mocnym hamowaniem silnika.
Miałem linkę od nowości i ten luz zawsze był .
Teraz mam skodę ,krótszy lewarek i ten sam moment i luz też jest ( pomimo że silnik benzynowy) przyśpieszenie auta dużo lepsze,ale to już kwestia większej mocy.Jeżeli biegi wchodzą jak należy to wszystko jest o,key i nie ma się czym przejmować.

Re: [M] [T-Jet, 1.3MJ] Linki skrzyni biegów i tuleja wybieraka

: 28 kwie 2024, 17:27
autor: WaldXM
Witam, czy ktoś wie jak wyjąć wybierak biegów w celu wymiany uszczelnienia w 1,3MJ?