Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
-
marcin83c
- klubowicz

- Posty: 128
- Rejestracja: 23 cze 2014, 8:03
- Przebieg: 67500
- Silnik: 1.4 16V T-jet LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Zrobiłem odpływ z podszybia
.Zakupiłem tą gumę w ASO dedykowaną do punto evo za 37zł
, oraz kawałek peszla.
- emmer
- klubowicz

- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
ta instrukcja o ktorej piszesz dotyczy pewnie mijania. pozycyjne wysuwasz i już masz na wierzchuDaRiuSz pisze:Wymieniłem żarówki świateł mijania, po oczytaniu się na necie ile to kłopotu jest z wymianą jestem w szoku że tak szybko mi poszło. Jednak poległem na czym innym - myślę skoro tak dobrze idzie to zmienimy jeszcze pozycyjne i tu
jak to ugryźć? wg instrukcji pisze - nacisnąć zaczepy B następnie wyjąć oprawę żarówki. Jakie zaczepy?. Tak więc poległem na oświetleniu pozycyjnym, kurteczka w sienie wystarczyło przekręcić o kilkanaście stopni oprawkę i wyskakiwała razem z żaróweczką. Chyba jestem już za stary i nie ogarniam tej włoskiej technologii.
-
DaRiuSz
- klubowicz

- Posty: 84
- Rejestracja: 24 sty 2014, 21:59
- Przebieg: 268700
- Silnik: 1.4 8V+lpg
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: TSA
- Podziękował: 1 raz
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Helletic - cały plastik ten srebrny? nazwę go cokołem to zintegrowane jest chyba z obudową reflektora, ( nie zauważyłem żadnej rysy która sugeruje możliwość wyjęcia tego cuda ) w środku tego srebrnego cokołu jest montowana żaróweczka w obsadę kolor czarny do której dochodzą dwa kable, to czarna obsada kręci się dotąd dokąd pozwolą kable ( nie obróci się o 360 stopni ) Chyba nie zaciemniłem opisuhelletic pisze:Pozycyjne z przodu? Wysuwasz tylko ten cały plastik z żarówką i tyle
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz

- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- jerrym14
- klubowicz

- Posty: 30
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:12
- Przebieg: 34000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Częstochowa
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Raczej za obsadę żarówki nie za kable. Jest tylko wciskana w otwór w odbłyśniku reflektora.Żarówka W5W w obsadkę też na wcisk.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz

- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
helletic
- Moderator

- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Tak, ciągniesz za ten plastik w którym siedzi żaróweczka W5W 
Dziś wymiana oleju + wlany po raz pierwszy ceramizer Liqui Moly. Zakonserwowane podwozie + profile zamknięte.
Dziś wymiana oleju + wlany po raz pierwszy ceramizer Liqui Moly. Zakonserwowane podwozie + profile zamknięte.
- daro70
- klubowicz

- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Zaliczone badania techniczne ( spokój na rok )nic nie wyszło oprócz regulacji świateł
- 100 zł

-
DaRiuSz
- klubowicz

- Posty: 84
- Rejestracja: 24 sty 2014, 21:59
- Przebieg: 268700
- Silnik: 1.4 8V+lpg
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: TSA
- Podziękował: 1 raz
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Helletic - miałeś już jakieś ogniska korozji?, czy zrobiłeś dla spokoju i trwałości, sam konserwowałeś czy zaprowadziłeś do fachowca? Zastanawiam się nad konserwacją, auto zostaje do końca tak że chyba warto - po zimie może być różnie.helletic pisze:Tak, ciągniesz za ten plastik w którym siedzi żaróweczka W5W
Dziś wymiana oleju + wlany po raz pierwszy ceramizer Liqui Moly. Zakonserwowane podwozie + profile zamknięte.
-
helletic
- Moderator

- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Były ogniska korozji w miejscach, gdzie podkłada się lewarek (mój błąd, bo nie podłożyłem np. drewnianej klapki na styku lewarka z podłoga Linei). Ogólnie korozja na kilku śrubach/nakrętkach podwozia. Ocynk Linei zasługuje na duży PLUS! Pomimo kilku znaczących odprysków lakieru na nadkolach - zero korozji i poza w/w ogniskami korozji, podłoga była w idealnym stanie. Auto garażowane, może ma to jakieś znaczenie. Fiat nałożył fabrycznie sporo konserwacji na nadkolach. Sama podłoga jednak praktycznie bez konserwacji.
Konserwację robiłem z kolegą, który ma warunki na przeprowadzenie takiej konserwacji - podnośnik, kompresor, pistolet, dojście do hurtowych cen materiałów konserwujących (użyłem Boll'a zarówno do profili zamkniętych, jak i całej podłogi). Moim zdaniem (nikt nie musi się z tym zgadzać) 7 lat od nowości, to ostatni dzwonek na to, by porządnie zająć się podłogą, oczyścić ją i zakonserwować.
Jeżeli auto zostaje do końca, to na prawdę warto poświęcić $$ na zabezpieczenie podwozia. Ja będę te konserwacje przeprowadzał w interwałach 2 letnich. Może i przesada, ale taką strategię sobie przyjąłem.
Konserwację robiłem z kolegą, który ma warunki na przeprowadzenie takiej konserwacji - podnośnik, kompresor, pistolet, dojście do hurtowych cen materiałów konserwujących (użyłem Boll'a zarówno do profili zamkniętych, jak i całej podłogi). Moim zdaniem (nikt nie musi się z tym zgadzać) 7 lat od nowości, to ostatni dzwonek na to, by porządnie zająć się podłogą, oczyścić ją i zakonserwować.
Jeżeli auto zostaje do końca, to na prawdę warto poświęcić $$ na zabezpieczenie podwozia. Ja będę te konserwacje przeprowadzał w interwałach 2 letnich. Może i przesada, ale taką strategię sobie przyjąłem.
- Tomek
- Moderator

- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
helletic pisze:Wybili mi to z głowy
Też się poważnie zastanawiam nad zakonserwowaniem Liny przed zimą
-
helletic
- Moderator

- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Jak masz warunki, by dopilnować konserwacji, to nie ma się co zastanawiać 
Dziś jeszcze przerobione zostało fabryczne radyjko: dostało 2 wyjścia z przedwzmacniacza, by połączyć je ze wzmacniaczem chinch-to-chinch, oraz wyjście na zestaw głośnomówiący. Ja tego nie robiłem, ale jak kogoś zainteresuje ten temat, to porobię fotki i opiszę co i jak w odpowiednim dziale.
Także Alpine wyjeżdża z auta i powraca fabryka, ale w innym wydaniu
Dziś jeszcze przerobione zostało fabryczne radyjko: dostało 2 wyjścia z przedwzmacniacza, by połączyć je ze wzmacniaczem chinch-to-chinch, oraz wyjście na zestaw głośnomówiący. Ja tego nie robiłem, ale jak kogoś zainteresuje ten temat, to porobię fotki i opiszę co i jak w odpowiednim dziale.
Także Alpine wyjeżdża z auta i powraca fabryka, ale w innym wydaniu