Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 01 gru 2017, 20:22
Analogicznie do przodu (post wyżej), z tyłu znajdę napis Lucas?
www.lineaklubpolska.pl
https://lineaklubpolska.pl/
Analogicznie do przodu (post wyżej), z tyłu znajdę napis Lucas?
Tak
Ja jeszcze dodam tylko że kiedyś miałem taką przygodę przy wymianie klocków z tyłu : jedną stronę zrobiłem bez problemu , a przy drugiej.tłoczek wkręcany i naciskany za diabła nie chciał się chować . Dopiero naciśnięcie pedału hamulca ( przy wcześniej zabezpieczonym tłoczku-żeby nie wypadł całkiem ) zmieniło widać układ sił i tłoczek wkręcił się już bez oporówkrupniok pisze: 07 kwie 2018, 0:34 Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale u mnie samo kręcenie tylnym tłoczkiem nic nie dawało. Może to dla niektórych logiczne, ale oprócz kręcenia należy jednocześnie wciskać tłoczek![]()
Miałem taki sam zestaw i nadal mam. Przestanie piszczeć po około 5000-6000 km. Mój nadworny mechanik uprzedzał mnie o możliwości wystąpienia takiego pisku, ponieważ klocki Bosch'a mają dużo domieszki jakiegoś tam metalu. I faktycznie tak było. Wymieniane były 21.04.2016 r. przy przebiegu 138500 km i do dziś jeszcze sporo mięsa na klockach (przebieg 183500 km) i tarcze odpowiedniej grubości. Dla porównania klocki i tarcze Trusting (made in Italy) wytrzymały 55000 km i do wymiany były tarcze (zjechane). Klocki nie piszczały, jeszcze troszkę miały okładziny, za to strasznie brudziły felgi od nowości (pyliły). W/g mnie Bosch jest dobrym zakupem, pomimo piszczenia, które i tak ustanieK0J0T pisze: 04 maja 2018, 12:51 U mnie zestaw Bosch’a klocki i tarcze przód i po 1000km zaczęły lekko piszczeć przy delikatnym hamowaniu. Ułoży się czy generalnie bubel? Jakieś doświadczenia macie? Pozdrawiam!
Tak tez myślałem dobrze że przeczytałem Twój post bo bym pewnie jutro jadąc do pracy hamował mocniej i zagrzał trochę hamulceMiałem taki sam zestaw i nadal mam. Przestanie piszczeć po około 5000-6000 km. Mój nadworny mechanik uprzedzał mnie o możliwości wystąpienia takiego pisku, ponieważ klocki Bosch'a mają dużo domieszki jakiegoś tam metalu. I faktycznie tak było. Wymieniane były 21.04.2016 r. przy przebiegu 138500 km i do dziś jeszcze sporo mięsa na klockach (przebieg 183500 km) i tarcze odpowiedniej grubości. Dla porównania klocki i tarcze Trusting (made in Italy) wytrzymały 55000 km i do wymiany były tarcze (zjechane). Klocki nie piszczały, jeszcze troszkę miały okładziny, za to strasznie brudziły felgi od nowości (pyliły). W/g mnie Bosch jest dobrym zakupem, pomimo piszczenia, które i tak ustanie![]()
Haha No to już tylko Ate albo Brembozibi186 pisze: 04 maja 2018, 22:40 Kojot , ja mam z przodu komplet textara . Pyli jak diabli i na początku też popiskiwał .![]()
W życiu Brembo. Mam przód i tył tarcze i klocki Brembo i piszczą jak stara szafa a zrobione już 20 tys km na nich.
Ktoś się do roboty nie przyłożył. Ja przejechałem prawie 100kkm na klockach Brembo z przodu i ani razu nie zapiszczały.duskap pisze: 06 maja 2018, 8:07 W życiu Brembo. Mam przód i tył tarcze i klocki Brembo i piszczą jak stara szafa a zrobione już 20 tys km na nich.