Interfejs diagnostyczny
- erbis
- klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 19 gru 2011, 18:46
- Przebieg: 25000
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 81 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Wiem o tym:)
Wcześniej: Fiat 126p, Syrena Bosto, Fiat 132 p, Polonez 1,5, Opel Rekord 2,3 D, Fiat 125p, BMW E 30,
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Nie musisz przepraszać, z uwagi na wiek masz wybaczone
Złącze diagnostyczne widać na tym zdjęciu:

To jest to czarne złącze na dole pod bezpiecznikami, pomiędzy czarną a niebieską wtyczką. Dostaniesz się do niego odkręcając maskownicę pod kierownicą - na jej górze są 2 wkręty. Nie potrzebujesz do tego śrubokręta, są one wyprofilowane tak, żeby zrobić to kluczykiem od auta
Po odkręceniu wkrętów całkiem możliwe, że będziesz musiał podnieść kierownicę do maksimum, żeby łatwiej wyjąć maskownicę co by nie zawadzała. Jakby coś było niejasne, śmiało pytaj 


To jest to czarne złącze na dole pod bezpiecznikami, pomiędzy czarną a niebieską wtyczką. Dostaniesz się do niego odkręcając maskownicę pod kierownicą - na jej górze są 2 wkręty. Nie potrzebujesz do tego śrubokręta, są one wyprofilowane tak, żeby zrobić to kluczykiem od auta


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- erbis
- klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 19 gru 2011, 18:46
- Przebieg: 25000
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 81 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

Wcześniej: Fiat 126p, Syrena Bosto, Fiat 132 p, Polonez 1,5, Opel Rekord 2,3 D, Fiat 125p, BMW E 30,
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1137
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 19 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
I piją jak starzysmak56 pisze:erbis; my musimy sobie pomagać, ale zapewniam Cię, że młodzież z tego forum to mega - wporzo goście! Są bardzo chętni i uczynni.![]()

Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie 

- ciarap
- klubowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
- Przebieg: 155000
- Silnik: 1.3 Multijet 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
czy ten kabelek do mojego m-jet będzie pasował? bo check mi sie zaświecił i sam nie chce zgasnąć :(mwas pisze:Ja się właśnie zaopatrzyłem w ten oto kabelek (świeża sprawa, właśnie kurier przywiózł) - http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327- ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Oczywiście, że będzie
Tym kabelkiem połączysz się z każdą Linką ale i nie tylko
Inne Fiaty też spokojnie na tym chodzą, osobiście podłączałem się też pod Stilo, ale i nie tylko Fiat, bo do Mazdy 3 szwagra też się tym wpinałem 



Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- bucu74
- klubowicz
- Posty: 415
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
- Przebieg: 90000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Kupiłem ELM327 Bluetooth OBD2 MINI V2.2 za jedyne 33,00 zł, prosto od dystrybutora z Chin. Współpracuje z Multiecuscan oraz Torque - sprawdzone.
Mały interfejs, jest i mały problem. Po włożeniu w gniazdo w naszej lince jest problem z wyjęciem nie ma za co złapać. Muszę coś wymyślić, aby łatwiej go wyjmować.
Mały interfejs, jest i mały problem. Po włożeniu w gniazdo w naszej lince jest problem z wyjęciem nie ma za co złapać. Muszę coś wymyślić, aby łatwiej go wyjmować.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, 19:09 przez bucu74, łącznie zmieniany 2 razy.
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
No a dlaczego nie ? Denerwuje mnie te odkręcanie tych śrubek - a tak monitorowanie na bieżąco.