MP3 w Dynamicu ???
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Z PDF. troche popierdzielilo. załączam też plik
Funkcja SPEED VOLUME
(zmiana gΠoÊnoÊci w zale˝noÊci
od pr´dkoÊci)
Funkcja ta umo˝liwia automatyczne dostosowanie
poziomu gΠoÊnoÊci do pr´dkoÊci
samochodu, zwi´kszajàc jà wraz ze wzrostem
pr´dkoÊç, aby utrzymaç na odpowiednim
poziomie haΠas w kabinie.
Aby uaktywniç/dezaktywowaç t´ funkcj´
u˝yç przycisków Èlub Í. Na wyÊwietlaczu
uka˝e si´ aktualny stan funkcji:
❒ OFF: funkcja dezaktywna;
❒ LOW: funkcja aktywna
(czuΠoÊç niska);
❒ HIGH: funkcja aktywna
(czuΠoÊç wysoka).
[ Dodano: |4 Maj 2010|, o 14:01 ]
co jest z tymi załącznikami?
najlepiej daj e-mail to ci wyślę.
Funkcja SPEED VOLUME
(zmiana gΠoÊnoÊci w zale˝noÊci
od pr´dkoÊci)
Funkcja ta umo˝liwia automatyczne dostosowanie
poziomu gΠoÊnoÊci do pr´dkoÊci
samochodu, zwi´kszajàc jà wraz ze wzrostem
pr´dkoÊç, aby utrzymaç na odpowiednim
poziomie haΠas w kabinie.
Aby uaktywniç/dezaktywowaç t´ funkcj´
u˝yç przycisków Èlub Í. Na wyÊwietlaczu
uka˝e si´ aktualny stan funkcji:
❒ OFF: funkcja dezaktywna;
❒ LOW: funkcja aktywna
(czuΠoÊç niska);
❒ HIGH: funkcja aktywna
(czuΠoÊç wysoka).
[ Dodano: |4 Maj 2010|, o 14:01 ]
co jest z tymi załącznikami?
najlepiej daj e-mail to ci wyślę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
emmer, można podać link do PDF'a ze strony fiata 
Tutaj znajdziecie wszystkie instrukcjie do Linei - INSTRUKCJE OBSŁUGI FIAT

Tutaj znajdziecie wszystkie instrukcjie do Linei - INSTRUKCJE OBSŁUGI FIAT
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- drmaciek
- klubowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
- Przebieg: 30
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Radomsko
Od razu ustawiłem na HIGH, mimo że nie wiedziałem jeszcze co to właściwie oznacza, ale w jeździe miejskiej, przyspieszając na dłuższych prostych, nie zauważam działania tego 'ustrojstwa' w ogóle. Może po przestawieniu opcji trzeba wyłączyć i włączyć radio, wyłączyć i włączyć silnik, ewentualnie wysiąść i wsiąść do auta? ;)))
1.4 T-Jet Dynamic
-
- klubowicz
- Posty: 1013
- Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
- Przebieg: 85
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
u mnie nawet przy małym przyspieszaniu funkcja działa i jest słyszalnadrmaciek pisze:Od razu ustawiłem na HIGH, mimo że nie wiedziałem jeszcze co to właściwie oznacza, ale w jeździe miejskiej, przyspieszając na dłuższych prostych, nie zauważam działania tego 'ustrojstwa' w ogóle. Może po przestawieniu opcji trzeba wyłączyć i włączyć radio, wyłączyć i włączyć silnik, ewentualnie wysiąść i wsiąść do auta? ;)))

może u ciebie jest coś nie tak z tą opcją

- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- drmaciek
- klubowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
- Przebieg: 30
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Radomsko
Ok, jednak działa, ale tak jak u will'a przy wyższych prędkościach, mimo że ustawione na HIGH. A może to chodzi o to, że opcja HIGH dotyczy wyższych prędkości? ;)))
I jeszcze odnoszę wrażenie, że jak wytracam prędkość, to radio nadmiernie się ścisza, do poziomu niższego niż było ustawione początkowo, ale może to tylko złudzenie.
Generalnie spodziewałem się po tej funkcji większej czułości, ale może po prostu przesadzam, bo w końcu chodzi o to żeby było słychać radio, a przecież słychać ;)
[ Dodano: |10 Maj 2010|, o 13:57 ]
Po co jest tryb AUX skoro radyjko nie ma żadnego wejścia dla urządzenia zewnętrznego? Czyżby to była opcja dla majsterkowiczów, którzy podpinają się kabelkiem do bebechów radia? ;)
I jeszcze odnoszę wrażenie, że jak wytracam prędkość, to radio nadmiernie się ścisza, do poziomu niższego niż było ustawione początkowo, ale może to tylko złudzenie.
Generalnie spodziewałem się po tej funkcji większej czułości, ale może po prostu przesadzam, bo w końcu chodzi o to żeby było słychać radio, a przecież słychać ;)
[ Dodano: |10 Maj 2010|, o 13:57 ]
Po co jest tryb AUX skoro radyjko nie ma żadnego wejścia dla urządzenia zewnętrznego? Czyżby to była opcja dla majsterkowiczów, którzy podpinają się kabelkiem do bebechów radia? ;)
1.4 T-Jet Dynamic
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Jak podłączysz kostkę z tyłu radia to możesz sobie podłączyć mp-3, ja tak mam i ładnie śmigadrmaciek pisze:Po co jest tryb AUX skoro radyjko nie ma żadnego wejścia dla urządzenia zewnętrznego? Czyżby to była opcja dla majsterkowiczów, którzy podpinają się kabelkiem do bebechów radia? ;)

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
