MP3 w Dynamicu ???

Gra muzyka
Awatar użytkownika
kk25
klubowicz
klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
Przebieg: 150650
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: krakowskie
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: kk25 »

Bez. Mam to zwykłe standardowe.
Awatar użytkownika
helletic

Post autor: helletic »

kk25 pisze:
helletic pisze:kabelek i co dalej? Jak niby włączysz funkcję AUX odpowiedzialną za podłączenie urządzeń zewnętrznych, skoro nie ma takiej funkcji fabryczne radio Linki?
Wcześniej przecież o tym pisaliśmy. Są trzy tryby pracy TUNER, CD i AUX
No i? Co w związku z tym? Ty pamiętasz wszystkie wątki?
Poza tym nie zagłębiałem się w te radio, bo jest nic nie warte.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Faktycznie jest niemieckie :zlośnik
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
kk25
klubowicz
klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
Przebieg: 150650
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: krakowskie
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: kk25 »

helletic pisze:
kk25 pisze:
helletic pisze:kabelek i co dalej? Jak niby włączysz funkcję AUX odpowiedzialną za podłączenie urządzeń zewnętrznych, skoro nie ma takiej funkcji fabryczne radio Linki?
Wcześniej przecież o tym pisaliśmy. Są trzy tryby pracy TUNER, CD i AUX
No i? Co w związku z tym? Ty pamiętasz wszystkie wątki?
Poza tym nie zagłębiałem się w te radio, bo jest nic nie warte.
Może wszystkich wątków nie pamiętam, ale przecież to Ty jesteś tutaj guru od audio, więc mnie trochę zaskoczyło, że nie wiedziałeś. Ale oczywiście zaraz odpowiesz, że nie warto nic wiedzieć na temat tego radia, bo jest do bani. Ale moje zdanie jest takie, że jest całkiem niezłe, ma sterowanie z kierownicy, jest fabryczne ( nie trzeba ściągać panelu przed supermarketem), wyświetlacz LCD ( zawsze czytelny, nawet jak słońce na niego przyświeci) i jak na samochód naszej klasy ( patrz wygłuszenie kabiny) to bardzo przyzwoicie gra.
P.S. Bawię się trochę w audio w domu ( granit, kolce czy QED Qunex 2) więc myślę, że trochę wagi do jakości audio przywiązuję, ale robienie dużego łubudubu to chyba nie dla mnie :luzak
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Ja też uważam, że fabryczne radio jest całkiem ok - chociaż porównując je do radia jakie miałem w poprzednim aucie (JVC) to różnica co do jakości brzmienia jednak jest słyszalna. Może subwoofer poprawił by troszkę brzmienie? Bardzo przydaje mi się funkcja dostosowywania głośności w funkcji prędkości :) Napewno przy niefabrycznym radiu by mi tego brakowało. Dodatkowa zaleta - jak napisał kk25 - to to, że nie trzeba pamiętać o panelu. Jedyne co mi brakuje tutaj jeśli chodzi o audio to mp3 i wspomniany wyżej subwoofer. Mi fabryczny zestaw nawet odpowiada bo nie lubie w aucie głośno słuchać muzyki - mi to przeszkadza, a poza tym jeżdżę z dzieckiem :)

Nie ma co jednak dyskutować nt. wyższości jednego nad drugim - bo gust jest jak d**a każdy ma swój :zlośnik . Jednemu wystarczy fabryczny zestaw, inni lubią podłubać przy aucie przy :pivo i modyfikować zestaw do swoich potrzeb :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

jay_21 pisze:Nie ma co jednak dyskutować nt. wyższości jednego nad drugim - bo gust jest jak d**a każdy ma swój :zlośnik . Jednemu wystarczy fabryczny zestaw, inni lubią podłubać przy aucie przy :pivo i modyfikować zestaw do swoich potrzeb :)
Lepiej bym tego nie ujął.
Awatar użytkownika
wally007
klubowicz
klubowicz
Posty: 94
Rejestracja: 10 gru 2009, 9:47
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: wally007 »

jay_21 pisze:Bardzo przydaje mi się funkcja dostosowywania głośności w funkcji prędkości Napewno przy niefabrycznym radiu by mi tego brakowało
jak dla mnie to radyjko też jest wystarczające, a powiedz mi jak i gdzie się ustawia taką funkcje bo nawet nie wiedziałem, że takie coś jest
1.4 8V błękitny fox-trot ACTIV-comfort
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

wciskasz menu na klawi z radia szukasz strzałkami góra dół jak kto woli SPEED VOLUME I ustawiasz sobie na LOW albo HI lewo prawo jak kto woli wciskasz menu i już :)
Awatar użytkownika
wally007
klubowicz
klubowicz
Posty: 94
Rejestracja: 10 gru 2009, 9:47
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: wally007 »

dzięki za instrukcje, ustawiłem już sobie i powiem wam, że fajna sprawa(a ja przez dwa lata o tym nie wiedziałem :róż )
1.4 8V błękitny fox-trot ACTIV-comfort
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Jedna z funkcji (Speed Hi/Low) która mnie drażniła "od zawsze". Szczęśliwie w poprzednim fiaciku też miałem fabryczne radio i wiedziałem jak zabić to... :zły
Co do audio... ot jest, słucham tylko radia i jak dla mnie jest wystarczające... :usmiech
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
wally007
klubowicz
klubowicz
Posty: 94
Rejestracja: 10 gru 2009, 9:47
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: wally007 »

a mi ta funkcja jakoś przypadła do gustu....
1.4 8V błękitny fox-trot ACTIV-comfort
Awatar użytkownika
drmaciek
klubowicz
klubowicz
Posty: 125
Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
Przebieg: 30
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: drmaciek »

Też nie miałem pojęcia że ta funkcja jest. Szok! Muszę sprawdzić. A czym się różni HI od LOW? HI ustawia się jak się jedzie w góry, a LOW nad morze? ;)
1.4 T-Jet Dynamic
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

HI się ustawia w Tjetach, a LOW w 8V
Awatar użytkownika
drmaciek
klubowicz
klubowicz
Posty: 125
Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
Przebieg: 30
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: drmaciek »

Hahaaa... :)
A teraz poważnie..... hę? ;)
1.4 T-Jet Dynamic
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

HI szybko sie podgłaśnia a LOW wolniej :)
ODPOWIEDZ