Filtry
- drmaciek
- klubowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
- Przebieg: 30
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Radomsko
Filtry
Jeśli latem stwierdzałem że kokpit samochodu dość mocno się kurzy, to znaczy że mam coś z tym filtrem przeciwpyłkowym? Czy kurz nie powinien w ogóle dostawać się do kabiny, jeśli okien się nie otwiera (pomijam tu otwieranie drzwi przy wsiadaniu)?
1.4 T-Jet Dynamic
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Kurz dostaje się do samochodu poprzez nieszczelności w samochodzie, z Twoich ubrań, układu wentylacji itp. Filtr przeciwpyłkowy zmniejsza ilość cząstek kurzu oraz drobin pyłku kwiatów w powietrzu. Wzrost ilości kurzu może sugerować zanieczyszczenie filtru kabinowego. Filtry kabinowe powinno się wymieniać po przejechaniu 15 tys. km lub co najmniej raz w roku.
A na kurz najlepsza jest wilgotna ściereczka ;-)
Więcej o filtrach kabinowych znajdziesz < t u t a j >
A na kurz najlepsza jest wilgotna ściereczka ;-)
Henia ;-) red milano
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Opis filtrów kabinowych, dolegliwości związane z nie wymienianiem filtrów, instrukcję wymiany, adresy serwisów i sklepów z filtrami kabinowymi znajdziesz < t u t a j >
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 14:57 przez Jery, łącznie zmieniany 1 raz.
Henia ;-) red milano
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Też tak uważam, ale nie bardzo je rozumiem. Sprzedawcy zaopatrują się w hurtowniach i chyba od wielkości miasta, marży i ogólnie kosztów utrzymania zależą ceny detaliczne. Żaden ze sprzedawców nie dokłada do interesu, tak więc ten u mnie również coś musi zarobić. (Chociażhelletic pisze:Moim zdaniem ceny też są dobre

smak56
* * * *

* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Filtry
Znalazłem filtr powietrza do Linei 1.3 multijet w bardzo dobrej cenie do jakości. http://allegro.pl/filtr-powietrza-fiat- ... 91065.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dzisiaj go otrzymałem i jestem zaskoczony jego dobrą jakością. Wg mnie wygląda lepiej od Filtrona, a jeżeli tak, to po co przepłacać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 101 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Filtry
Kupiłem oryginalny filtr Fiata 51775324 do MJ. Jest taki sam jak poprzedni Harta który miałem poprzednio. Po założeniu, skręceniu obudowy z boku i z góry widać krawędź fitra. Czy jest to poprawne? Hart też tak tam leżał. Nie czuję żeby brał bokiem powietrze. Swoją drogą Hart był lepiej wykonany od oryginału
Może i to nie wpływa na pracę filtra ale odstające kawałki tworzywa to już nie ładny widok 
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.