żartujeszdaro70 pisze:a sylwetkę auta straciłem pod marketem (kolekcjonerzy naklejek zadziałali )


Nie mam pojęcia. Jak sprawdzaliśmy w specyfikacji, to przy 1.4 8v jest zaznaczone, że wchodzi 500g +- 40g. Procedura serwisowa jest taka, że najpierw ściągany jest stary czynnik z układu a potem na pusto ładowany jest nowy. Nie wiem dokładnie ile ściągnęło z układu, bo podczas pracy ktoś nam wyłączył maszynę z prądusmak56 pisze:Jaka jest u Ciebie pojemność układu chłodzącego.
Co to się dzieje na tym rynku? Żeby strzelać takie babole? Niedługo koła zaczną wyważać kitem szklarskim. Niedokręcone śruby, niechlujne wyważenie - co jeszcze? Gdyby u nas było normalnie /w sensie dostępu do usług prawnych, a postępowania sądowe byłyby wszczynane w ciągu 14 dni od złożenia wniosku/, to gumiarz musiałby Ci zapłacić odszkodwanie za sprowadzenie realnego zagrożenia na zdrowie i życie. Ciekawe czy są jakieś przepisy szczególne na działalność takich warsztatów?mwas pisze:Okazało się, że buda drżała przy wyższych prędkościach, bo... jakiś baran, który wymieniał mi opony najprawdopodobniej nie poodklejał starych ciężarkówW efekcie WSZYSTKIE CZTERY koła były całkowicie nie wyważone ! Normalnie mam ochotę im łby poucinać
mireks, najgorsze jest to, że to ASO wyważało ostatnio koła, podczas zmiany opon z zimowych na letniemireks pisze:szczególne na działalność takich warsztatów?