Środek nowej Linki

enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

A środek to chyba wypisz wymaluj Punto więc można sobie już teraz w salonie zobaczyć heh :ink
nie chyba, a na pewno :)
może będzie multiair 105 KM
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Post autor: buhert »

enter pisze:nie chyba, a na pewno :)
to już środek widziałem - oglądałem Punto nie raz.
enter pisze:może będzie multiair 105 KM
Mało - a jeszcze do tego bez turbo :smak
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

heh, każdy był ciekawy, jak będzie wyglądać Linea po FL, można się było tego domyślić, LineaI była wzorowana na GP i wnętrze ma identyczne, więc dla czego LineaII miała by dostać całkiem nowe wnętrze a nie od PE :) widziałem kiedyś Punto Evo które miało czerwony panel z tworzywa, miodzio :)
Pozdrawiam Enter
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

enter pisze: LineaI była wzorowana na GP i wnętrze ma identyczne
Nieprawda. Wnętrze jest inne. Deska rozdzielcza jest zupełnie inna u nas niż w GP.
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

prawie podobne, w GP jest panel z jakiegoś tworzywa (podobnie w Bravo); nad zegarami jest nieco inaczej
Pozdrawiam Enter
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

enter pisze:prawie podobne, w GP jest panel z jakiegoś tworzywa (podobnie w Bravo); nad zegarami jest nieco inaczej
Zupełnie inne przetłoczenie deski. Licznik w Linei mniej wysunięty, konsola środkowa z półką, linia deski bardziej stonowana, przetłoczenie poduszki pasażera w Linei... Zupełnie inna deska. Podobna ale jednak zupełnie inna.
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

a tył nowej Linei jest bardzo podobny do tyłu Forda Mondeo Mk3; przykładowe zdj:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Nowa reklama

[youtube][/youtube]
Awatar użytkownika
Bartin23
klubowicz
klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 16 lis 2010, 0:29
Przebieg: 56500
Silnik: 1.4 Odlot
Rocznik: 2010
Lokalizacja: wa-wa
Podziękował: 1 raz

Post autor: Bartin23 »

Dodano: |20 Cze 2012|, o 17:24
czy te światła w nowej lince były ksenonowe? :zdiwiony
Realista:)
aver
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 cze 2012, 7:01
Przebieg: 120000
Silnik: 1,4 8V + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań / okolica

Post autor: aver »

Oglądałem nową linke na żywo bedąc miesiąc temu w salonie w Turcji. Autko w reali naprawde swietnie wygląda. Jakośc materiałów troche się poprawiła (przynajmniej w dotyki i wizualnie), stylistycznie też całkiem całkiem, troche nawiazuje do punto evo ale nie jest to samo. Na zewnątrz zmiany są nie duże, w zasadzie inne zderzaki i lampy, no i chromowane listwy. Jak dokadnie wygląda można zobacyzć na tureckiej stronie:

http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/yenilinea.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

masz jakieś foto new Linei z Tr?

[ Dodano: |12 Lip 2012|, o 10:29 ]
" onclick="window.open(this.href);return false;
piękna jest
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Na tym filmie wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach, zwłaszcza przód auta.
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

jak patrzę na zderzak tył (ta część od lamp do chromowanej listwy), mam wrażenie, że trochę go powiększyli - wydłużyli; tak samo przód ta część przy lampach, być może z 4,56 długość wzrośnie do 4,60 :)
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Nadal jestem zdania że tył mógł zostać stary. Ledwo im się znaczek zmieścił.
Z praktycznego punktu widzenia jest na plus, bo jest za co klapę podnosić i mniej wilgoci będzie przy oświetleniu tablicy. Ale mnie razi taka ilość chromu.
Wnętrze super.
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Post autor: CrazyKetchup »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Wnętrze super.
Szczególnie dalej ten tandetny mieszek od zmiany biegu na rzepa co się rozchodzi i straszy wielką dziurą :).
Jakość wykończenia kufra na tym samy poziomie co obecnie czyli na klej niechlujnie przyklejony - nawet widać zagniecioną tapicerkę na węższym siedzeniu i poderwaną na szerszym przy zawiasie lol. Zapychające się odpływy w kufrze pod lampami dalej zostawili. Zbyt niska rozdzielczość filmu jest ale zawiasy klapy jakoś mocniej nie wyglądają a dodali kolejną wiązkę do załamania się z czasem (pięknie pracuje jak otwiera klapę) - oświetlenie tablicy.
Z tego co widzę wygłuszenie komory silnika taka sama tandeta jak obecnie, wystająca szpilka straszy w tym samym miejscu, na plus że więcej kołeczków jest niż obecnie :) . Wydaje się że grodź silnika chyba nie była ruszana więc podszybie z odpływami pewnie w tym samym miejscu.

Po tym co widzę to nic się nauczyli przez te kilka lat - dalej są powielane błędy konstrukcyjne, jakość wykonania dalej ta sama - oczywiście oprócz przedniej deski bo coś musieli zmienić (zmodyfikowane od EVO) plus taki że może kratki są mocniejsze od wentylacji :).
ODPOWIEDZ