
Światła Dzienne by Ślimak
- AKI
- klubowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 01 gru 2010, 10:51
- Przebieg: 42000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Jawiszowice
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
A nie lepiej podpiąć się do świateł mijania, wtedy maż możliwość włączenie samych dziennych i dziennych z z postojówkami, oświetleniem zegarów i tylnymi światłami, nieraz się to przydaje przy pogorszonej widoczności.krakus02 pisze:
Kabel sterujący podłączyłem bezpośrednio do gniazda postojówki ....
No i może lepiej nie zakrywać tego otworu odpowietrzającego lampę bo i bez tego są problemy z zaparowanymi kloszami, Ja wpiąłem się zaraz za kostką od reflektorów, wystarczy odsłonić kawałek peszla zdrapać 4mm izolacji na plusie świateł mijania i przylutować kabelek sygnałowy od automatu dziennych, zaizolować i spowrotem naciągnąć peszla.
Poza tym dobą robotę wykonałeś

- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
No super Panie super...krakus02 pisze:No i dołączyłem do grona Linkowców z światłami dziennymi![]()
Jutro test drogowy.![]()
Kabel plus podłączyłem według wskazówek od will-a, czyli pod gniazdo bezpiecznika F24. Dołączam się do pytania Fish-a, jak wstrzelić się w to gniazdo bezpiecznika, bo na chwilę obecną mam prowizorkę tzn. na sztywno śruba i do niej dołączony kabel. Myślałem nad tym, aby kupić bezpiecznik i spróbować go przepołowić i do tego podpiąć się z kablem.
Kabel sterujący podłączyłem bezpośrednio do gniazda postojówki dostając się do klosza według sugestii chromk-a. W zaślepce wywietrznika wyciąłem w ściance szczelinę, aby kabel nie został przycięty.
Kabel minus podłączyłem do uchwytu od klipsa trzymającego pręt gry klapa jest podniesiona. Jest tam otwór, więc nie trzeba nic wiercić.

- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
W razie pogorszonej widoczności np. deszczu jesteśmy obowiązani przepisami że mamy wyłączyć dzienne i włączyć światła mijania i taka opcja przy dziennych żeby świeciły się zegary i postojówki przednie i tylne nie ma sensuAKI pisze:A nie lepiej podpiąć się do świateł mijania, wtedy maż możliwość włączenie samych dziennych i dziennych z z postojówkami, oświetleniem zegarów i tylnymi światłami, nieraz się to przydaje przy pogorszonej widoczności.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
Moje mają takie wymiary 147x45x59 mm. Bardzo mi się podobają te które przedstawiłeś nam w linku allegro. I wydaje mi się,że bardzo dobrze będą wyglądały w pionowym rozwiązaniu.Fish pisze:ślimak, a jakies dlugosci lampka bedzie optymalna? 10 cm czy wiecej?
No i czy te w pionie montowales w ten sam sposob jak w poziomie czyli od gory tymi blaszkami czy juz jakos inaczej od boku?
Chyba wykorzystam Twoj patent (nim go zarejestrujesz w urzedzie coby za darmo bylo)![]()
[ Dodano: |21 Kwi 2012|, o 22:04 ]
to co Panowie, male podsumowanie:
1. +12V mozna wziac z bezpiecznikow F24 - jest pusty i jak twierdzi will daje 12V
2. kabelek od postojowki to fioletowo-żółty???
3. co do masy to widzialem takie fajne szpileczki od srodka wystaja, tak gdzies pod zamkiem pokrywy silnika (mam nadzieje niepomalowane).
bo glowie sie juz 2 dzien czy montowac, czy nie, co 2h zmieniam zdanie, ale jakby to pionowe za grilem, patent ślimaka.
Z tego co popatrzylem to swiatelka musza miec max. 10 cm a takich malo na rynku, jak cos to wybiore te: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 04758.html, kumpel je w renówce zamontował tydzien temu i mowi, ze fajne. W sumie nie chcialem tyle diod ale co zrobic.
Ma ktos jakis fajny patent jak sie konkretnie wstrzelic w to miejsce po bezpieczniku?
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
tez tak myslalem, ale dzisiaj ogladalem to i tam pod F24 nie ma gniazda. Wyciagnij sobie jakis bezpiecznik to zobaczysz, ze jest gniazdo (takie uchwyty) a tutaj jest pusto wiec i tak jak wsadzisz bezpiecznik to nie ma go co trzymac.krakus02 pisze:Myślałem nad tym, aby kupić bezpiecznik i spróbować go przepołowić i do tego podpiąć się z kablem.
Ja bede probowal zobaczyc jak to wyglada od spodu, cala skrzynka wychodzi, trzeba tylko odkrecic kleme +.
Dzisiaj wszystko poogladalem i raczej jestem zdecydowany.
Nie wiem dlaczego te okragle mnie nie przekonuja.
Ale pogratulowac.
<<FISH>>
-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Oczywiście tam nie ma gniazda ja to wyciągnąłem całe żeby było wygodnie i na graco powiększyłem otwór jednego wejścia tam wsadziłem pomniejszona końcówkę (połowa końcówki zacisku mniejszej) trzyma nie ma luzów.
Można od spodu podpiąć pod kabel bez problemu ale trzeba znów szukać plusa po kluczyku tego nie chciałem.
Można od spodu podpiąć pod kabel bez problemu ale trzeba znów szukać plusa po kluczyku tego nie chciałem.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
W linku u Fish mam założone u siebie w lince i się sprawują bardzo dobrze od lutego i w mrozach też nie sprawiały problemu . Polecam jedyne tak małe światła z homologacją E oraz jak później się dowiedziałem wybite na kloszu RL00 a te światełka mogą świecić też jako postojówki
wybite na kloszu A 02 , więc dwu-funkcyjne
Pozdrawiam.


Pozdrawiam.
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
no tutaj nie chcialbym pruc kabli, myslalem, ze tam jakos da sie podlaczyc, ale z tego co piszesz to nie tak hop siup.will pisze:Można od spodu podpiąć pod kabel bez problemu ale trzeba znów szukać plusa po kluczyku tego nie chciałem.
Cos sie poszuka.
[ Dodano: |22 Kwi 2012|, o 19:56 ]
aaa to wszystko na kostkach pod spodem, kurde to nie dobrze, to wez will wytlumacz jeszcze raz dokladnie jak to podlaczyles, z tego co czytalem to cieplym srubokretem powiekszyles, ale co, tam gleboko chyba sa jakies styki z tego co widzialem i co tam wsadzic zeby konkretnie stykalo a nie iskrzylo?will pisze:Wyciągnięta skrzynka Obrazek
<<FISH>>