Akumulator

KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

will pisze:KILLHIM dałbym góra 65ah może dla tego że za duży nie doładował jakiej firmy miałeś wcześniej?


Właśnie troche poczytałem o aku i myśle że 65 będzie wystarczający w końcu tu chodzi o prąd rozruchowy i kaski trochę w kieszeni zostanie :)

[ Dodano: |12 Lut 2012|, o 15:48 ]
Teraz mam taki aku http://www.sklepcentra.pl/sklep/akumula ... -1176.html" onclick="window.open(this.href);return false;

[ Dodano: |12 Lut 2012|, o 15:50 ]
a i tak zdechł :-<<
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

74 Ah wydaje mi się przesadą do naszych bolidów. Wydaje mi się że 60 Ah to max nawet w Twoim dieslu

Akumulatora firmy Banner już bym w życiu nie kupił, kupiłem kiedyś nówkę do Poloneza i wytrzymał 2 lata i 2 miesiące. Okazało się że są padnięte 2 cele.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

Akumulator który będzie za duży będzie ciągle niedoładowany i szybko się zasiarczy.
Jego żywotność będzie bardzo krótka.
Kazek
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Powtórzę, że w dużym dieslu 2,5 w Fordzie Transicie mam aku 74Ah (fabryka wsadza 71Ah). Gdzie tu 74Ah do dieselka w Linei? Będzie nie doładowany i po 2 latach zgon. 60Ah max bym wsadzał. Zwykłe standardowe auto z praktycznie najmniejszym dieslem na rynku, więc bez przesady.
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Post autor: mpsfc »

duskap pisze:Gdzie tu 74Ah do dieselka w Linei?
Dobrze chłop prawi, piwa mu dać :pivo
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

duskap pisze:Powtórzę, że w dużym dieslu 2,5 w Fordzie Transicie mam aku 74Ah (fabryka wsadza 71Ah). Gdzie tu 74Ah do dieselka w Linei? Będzie nie doładowany i po 2 latach zgon. 60Ah max bym wsadzał. Zwykłe standardowe auto z praktycznie najmniejszym dieslem na rynku, więc bez przesady.
I tak napewno się stało ładowałem aku i dzisiaj go założyłem no i dupa nie odpalił :-<<

o 14-stej przywiezie mi kolega nowy Centra plus 62Ah 530A powinien wystarczyć

już poprawione :róż
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 12:10 przez KILLHIM, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

KILLHIM pisze:62A 530Ah
Chyba na odwrót te jednostki :zlośnik
Będzie dobry :)
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

KILLHIM pisze:I tak napewno się stało ładowałem aku i dzisiaj go założyłem no i dupa nie odpalił :-<<
Przy jakim mrozie?
Bo to jest bardzo podejrzane.
Druga sprawa to czy przypadkiem nie umarła któraś z cel akumulatora?
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

Nie wiem ile było mrozu bo nie patrzyłem ale było zimno

Wczoraj ładowałem go cały dzień a dzisiaj ze 3 razy zakręcił normalnie a potem coraz wolniej i wkońcu go olałem

Na zbyt świeży to on mi nie wygląda tak ze zaraz 14-nasta idę nowy odebrać
Awatar użytkownika
bucu74
klubowicz
klubowicz
Posty: 415
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: bucu74 »

KILLHIM pisze:Wczoraj ładowałem go cały dzień a dzisiaj ze 3 razy zakręcił normalnie a potem coraz wolniej i wkońcu go olałem
Proponuję sprawdź sobie cienki kabel, który idzie z klemy ujemnej gdzieś pod akumulator i tam jest przykręcony. W czasie zakładania instalacji LPG po skończonej pracy gazownik dzwonił do mnie czy nie mam jakiś zabezpieczeń albo alarm po odpięciu akumulatora nie trzeba resetować, ponieważ rozrusznik kręci a samochód nie pali. Okazało się, że ten kabel był już tak zaśniedziały, że nie było masy na elektronikę. Po odkręceniu i wyczyszczeniu linka odpaliła bez problemu.
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

bucu74, o którym kablu piszesz? Może wystarczy przeczyścić styki papierem ściernym i zabezpieczyć "przed śniedzeniem" smarem miedziowym (który też przewodzi prąd i poprawia kontakt styków) zamiast robić druciarnię dodatkowymi kablami?
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
bucu74
klubowicz
klubowicz
Posty: 415
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: bucu74 »

Powiem szczerze nie sprawdziłem tego, co powiedział mi gazownik, ale na pewno nie chodzi o styk klem z końcówkami ogniw akumulatora.
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

Nówka aku i śmiga że ho ho :)
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

cieszę się, że aku nowy. Kilka nocy pod chmurką przy temperaturze poniżej minus 20 mogło być dla starego aku zabójcze, a tak bez problemu :) wyprzedziłem fakty, które mogły wystąpić :lacha
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Oto tekst z gazety motor z jakiegoś lutowego numeru
To już teraz wiem czemu tylko T-Jety mają ubranko akumulatora :ink
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ