
Akumulator
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Jak się da to warto sprawdzić kiedy akumulator był zalany - jak dostaniemy taki który przeleżał ponad pół roku na magazynie niedoładowywany w różnych warunkach temperaturowych to można zonka zaliczyć niezależnie od marki / modelu.
Jak byś wybrał centrę futura a nie plus to ma 3 lata gwarancji i 2 lata "akumulatorowego assistance" no i łatwo po numerze seryjnym futury rozkodować datę uruchomienia aku.
Jak byś wybrał centrę futura a nie plus to ma 3 lata gwarancji i 2 lata "akumulatorowego assistance" no i łatwo po numerze seryjnym futury rozkodować datę uruchomienia aku.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną 

- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Z tymi aku to jest tak, że co sprzedawca musi aktualnie spuścić ze stanu, to właśnie to będzie polecał klientom
Opinie są różne: jedni mówią: zdecydowanie Centra, inni: tylko Bosch
Ja zdecydowałem się na Centrę Futurę, i jak na razie stwierdzam, że to był dobry wybór, ale tak na prawdę, to przyszłość to zweryfikuje. Generalnie o Centrze chodzą bardzo pozytywne opinie, zwłaszcza z serii Futura.


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Albo żeby AKU nie był produkowany w krainie kebabów
. Dziś wybierając między światłami LED a AKU wybrałem AKU Centrę Futura 60Ah 600A
. A turecki " INCI"
narazie czeka na lepsze czasy moze CC700 może go odziedziczy
w spadku po młodszym bracie
. W kupiłem go za 330 zł trochę przepłaciłem ale cóż jednego zepsutego kebaba mniej w samochodzie
[ Dodano: |10 Lut 2012|, o 10:47 ]
A akumulatorek spokojnie podeszł w miejsce starego i jest ciut większy na długość(nie było problemu z montażem tylko trzeba było taką zaślepę w postaci trójkąta wyciągnąć żeby wszedł bo jest dłuższy
) ale jest niższy przez co taka czarna opaska co opasa całość jest luźno
i trzeba jakieś podkładeczki z gumy
.
Pozdrawiam






[ Dodano: |10 Lut 2012|, o 10:47 ]
A akumulatorek spokojnie podeszł w miejsce starego i jest ciut większy na długość(nie było problemu z montażem tylko trzeba było taką zaślepę w postaci trójkąta wyciągnąć żeby wszedł bo jest dłuższy



Pozdrawiam
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Znalazłem coś takiego w sprawie akumulatora: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=e ... VrSyNKLGHA" onclick="window.open(this.href);return false; Fajnie dobiera się aku do poszczególnych samochodów.
smak56
* * * *

* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Max długość 242, fabryczna 207. Szerokość 175 i wysokość 190 powinna dobrze pasować do naszego paska.
Tak więc dzielę akumulatory na wymiar fabryczny i wymiar maksymalny. Teoretycznie bez ingerencji w pasek. Starałem się pamiętać o ułożeniu biegunów i wielkości bolców. Proponuje dopisywać gdy coś pasującego się znajdzie i poprawiać ewentualne błędy. Varty już mi się nie chciało przekopywać bo mają tego za dużo.
Wymiar fabryczny:
Futura CA530 53AHh 540A
Plus CB500 50Ah 450A
Standard CC440 44Ah 360A
Bosch S5 002 54Ah 530A
Bosch S4 002 52Ah 470A
Bosch S3 002 45Ah 400A
Moll Kamina Start 44Ah 360A
Wymiar maksymalny
Futura CA640 64Ah 640A
Plus CB620 62Ah 540A
Standard CC550 55AH 460A
Bosch S5 005 63Ah 610A
Bosch S4 005 60Ah 540A
Bosch S3 005 56Ah 480A
Moll Kamina Start 55Ah 420A
Moll Kamina Start 62Ah 480A
Moll M3 plus 58Ah 540A
Tak więc dzielę akumulatory na wymiar fabryczny i wymiar maksymalny. Teoretycznie bez ingerencji w pasek. Starałem się pamiętać o ułożeniu biegunów i wielkości bolców. Proponuje dopisywać gdy coś pasującego się znajdzie i poprawiać ewentualne błędy. Varty już mi się nie chciało przekopywać bo mają tego za dużo.
Wymiar fabryczny:
Futura CA530 53AHh 540A
Plus CB500 50Ah 450A
Standard CC440 44Ah 360A
Bosch S5 002 54Ah 530A
Bosch S4 002 52Ah 470A
Bosch S3 002 45Ah 400A
Moll Kamina Start 44Ah 360A
Wymiar maksymalny
Futura CA640 64Ah 640A
Plus CB620 62Ah 540A
Standard CC550 55AH 460A
Bosch S5 005 63Ah 610A
Bosch S4 005 60Ah 540A
Bosch S3 005 56Ah 480A
Moll Kamina Start 55Ah 420A
Moll Kamina Start 62Ah 480A
Moll M3 plus 58Ah 540A
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
Niestety to jest ustawowy obowiązek i jednocześnie rozbój w biały dzień. Jeśli starego akumulatora nie zwrócisz w ciągu 30 dni, to ta ustawowa opłata Ci przepada. Jeśli stary akumulator zwrócisz po 30 dniach, to opłaty Ci nie zwrócą. Dziwny krajkrakus02 pisze:a przy zakupie nowego aku nie musieliście oddać starego?,bo ja musiałem. Jeżeli nie oddałbym - to dopłata 30zł
