Gdzie montujesz instalację??bucu74 pisze:I nas cena paliwa zmusiła do założenia instalacji gazowej.
We wtorek oddajemy Linkę do warsztatu.
STAG 300 Plus ISA
Reduktor Alaska
Wtryskiwacze OMVL REG
Butla we wnęce na koło zapasowe.
Cena 2500 zł.
Warsztat robi pomiar na hamowni na zasilaniu benzyną a potem na LPG.
Dają auto zastępcze i założenie instalacji trwa 2 dni.
Macie w planach zagazować auto ?
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Dzisiaj przeglądałem swoją książeczkę gwarancyjną, i nie natrafiłem nigdzie na taki zapis.Rafcio pisze:Ostatnio z nudów w pracy czytałem książeczkę gwarancyjną z LPG i pisze tam że raz na 5 tyś km przejechanych na gazie 100 km powinno się przejechać na benzynie
Czy Wy macie podobne zapisy? W Stagu zapewne tak ale w BRC i innychZ ciekawości pytam
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 8v+LPG
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: staszow
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Valteki ogólnie mówiąc są najsłabszymi wtryskami(wolne) to już lepiej REG-i, zwłaszcza do T-jet (albo wysoka półka czyli hany) - poczytaj sobie trochę na lpg-forum.pl, znajdziesz tam na temat swoich elementów opinie, tak poza tym to chyba kolega Fish ma najdłużej instalkę LPG w T-jet z użytkowników forum więc może podpowie coś o konfiguracji swojej.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 9:20 przez slawek007, łącznie zmieniany 1 raz.
- bucu74
- klubowicz
- Posty: 415
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
- Przebieg: 90000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Jak wspominałem wcześniej po założeniu instalacji gazowej linka została sprawdzona na hamowni.
Na zasilaniu benzyną ma już tylko 70 KM, a na LPG zdechło jeszcze 6 przy 5000 obr./min.
Moment obrotowy 102,4 Nm przy 2745 obr./min.
Dane producenta 77 KM przy 6000 obr./min, moment obrotowy 115 Nm przy 3000 obr./min
Na zasilaniu benzyną ma już tylko 70 KM, a na LPG zdechło jeszcze 6 przy 5000 obr./min.
Moment obrotowy 102,4 Nm przy 2745 obr./min.

Dane producenta 77 KM przy 6000 obr./min, moment obrotowy 115 Nm przy 3000 obr./min
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Mi wydaje się że najgorsze zdanie na temat Valteków mają osoby które nie miały z nimi nigdy styczności ( na zasadzie "bo inni tak mówią") lub zrazili się do marki Valtek jak kiedyś były jeszcze te żółte listwy- to był szajs.slawek007 pisze:Valteki ogólnie mówiąc są najsłabszymi wtryskami(wolne) to już lepiej REG-i, zwłaszcza do T-jet
Ale teraz te najnowsze Valteki są naprawdę ok i nie mówię to dlatego że takie posiadam w swoim T-jecie a dlatego że auto chodzi tak jak na benzynie, przyśpiesza elegancko nawet przy wciśniętym gazie do dechy nic nie szarpie, nie przerywa, nie dusi.
Zła opinia na temat Valtek-ów to tak samo jak z opinią o Fiatach: "Co masz za auto? Fiata. Fiata

[ Dodano: |11 Lut 2012|, o 13:17 ]
Kolega Fish miał na początku problemy z instalką bo przy wciśniętym max bucie w podłogę silnik kaszlał i dusił się. Miał wtedy Valtek-i. Myśląc że listwa nie daje rady wymienili mu na inne i problem dalej pozostawał aż w końcu wzięli pożądnego gazownika i podczas jazdy ustawili mu instalacje i obniżyli ciśnienie na reduktorze "cut-off" i ma po kłopocie. Także sumując najwięcej zależy od wiedzy i umiejętności gaziarza, jeśli jest fujara to najlepiej zwalić na podzespoły.slawek007 pisze:kolega Fish ma najdłużej instalkę LPG w T-jet z użytkowników forum więc może podpowie coś o konfiguracji swojej.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 13:33 przez Rafcio, łącznie zmieniany 4 razy.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
[quote="Tomek"][quote="Rafcio"]Ostatnio z nudów w pracy czytałem książeczkę gwarancyjną z LPG i pisze tam że raz na 5 tyś km przejechanych na gazie 100 km powinno się przejechać na benzynie
Pszeciesz po każdym ruszeniu zimnym autem w waszych instalacjach jedziecie jakiś czas na benzynie więc nie ma tak że tylko na gazie
Pszeciesz po każdym ruszeniu zimnym autem w waszych instalacjach jedziecie jakiś czas na benzynie więc nie ma tak że tylko na gazie


- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Chyba przyjdzie mi odszczekać post który napisałem wyżej o Valtekach. Do T-Jeta się nie nadają ale do wolnossących powinny dać radę.
Znowu pojawia się przy przyspieszaniu brak mocy przy ostrym depnięciu gazu (tak jak bym na pół sekundy wziął nogę z gazu)
Nie pomogło włączenie opcji Cut Off i obniżenia ciśnienia w reduktorze.
Gazownik mówi że już lepiej tej instalacji wyregulować nie idzie i zaproponował mi wymianę wtryskiwaczy bo Valteki do tej mocy mogą być za wolne. Proponuje mi Matrix lub Hana
Ponoć bardzo dobre i najdokładniejsze są Matrixy ale są bardzo czułe na zanieczyszczony gaz i potem się przytykają.
Co koledzy polecacie
Emmer Ty masz Hana mógł byś zobaczyć w jakim kolorze ich masz bo jest ponoć trochę typów Hany
Znowu pojawia się przy przyspieszaniu brak mocy przy ostrym depnięciu gazu (tak jak bym na pół sekundy wziął nogę z gazu)
Nie pomogło włączenie opcji Cut Off i obniżenia ciśnienia w reduktorze.
Gazownik mówi że już lepiej tej instalacji wyregulować nie idzie i zaproponował mi wymianę wtryskiwaczy bo Valteki do tej mocy mogą być za wolne. Proponuje mi Matrix lub Hana
Ponoć bardzo dobre i najdokładniejsze są Matrixy ale są bardzo czułe na zanieczyszczony gaz i potem się przytykają.
Co koledzy polecacie

Emmer Ty masz Hana mógł byś zobaczyć w jakim kolorze ich masz bo jest ponoć trochę typów Hany
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz