Akumulator
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Światła wyłączam przy rozruchu od samego początku posiadania samochodu. Nauczony doświadczeniem z Punto, że niestety ale szybciej żarówki padają, jak się odpala z włączonymi światłami.will pisze:przy rozruchu wyłączam światło na razie pomaga (brak błędów)
Jak jest dobry, to będziemy jeździćQ pisze:Za chwilę połowa klubu będzie jeździć na tym akumulatorze


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
mwas pisze:Światła wyłączam przy rozruchu od samego początku posiadania samochodu. Nauczony doświadczeniem z Punto, że niestety ale szybciej żarówki padają, jak się odpala z włączonymi światłami.will pisze:przy rozruchu wyłączam światło na razie pomaga (brak błędów)

Henia ;-) red milano
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1137
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 19 razy
Światła nie gasną tylko przygasają ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na energię. Fiat nie stosuje ustrojstwa wygaszającego światła podczas rozruchu i aku dostaje w pi...ę.krakus02 pisze:podczas rozruchu wszystko gaśnie
To jest prawda, tylko, że przed zakręceniem rozrusznikiem trza je wyłączyć.krakus02 pisze:Ja przy rozruchu przy silnych mrozach przed uruchomieniem włączam światła na 20 sekund. Podobno ma pobudzać aku do lepszego działania
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie 

- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
To, ale również i to, w jakich warunkach jest eksploatowany samochód. Jeśli robi się dużo kilometrów po zakorkowanym mieście plus do tego nie za długie odcinki, to niestety - trzeba się liczyć z tym, że żywotność takiego aku będzie krótszawill pisze:Wracając do trwałości fabrycznego akumulatora napewno dużo zależy ile nowe auto stało niedoładowane na placu w salonie

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Ja mam w Pandolocie już 8 rok akumulator / fabryczny, od nowości/ i bez dolewania wody i doładowywania daje radę, dopiero teraz zaczynam myśleć o wymianie . Przy mrozach, które były niedawno Misiek nie odpalił kilka razy z rzędu, zaczęło sie podładowywanie, a i tak akum trzymał dzień, dwa i od nowa ładowanie. W związku z tym mam pytanko, który kupić akumulator z Centry czy z Boscha - różnica w cenie 20 zeta ?Coval pisze: Kuzyn oryginalny Fiatowski akumulator w Sienie co jakiś czas doładowywał i uzupełniał wodę. Aku wytrzymał 7 lat.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM