Czemu podnosiłeś? Działo się coś?emmer pisze:tez miałem 30 C, ale podnisłem na 35.
Macie w planach zagazować auto ?
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
u mie jest tak. ruszam, jadę kawałek z dzieciakami do przedszkola i dosłownie chwile potem kiedy mi przeskakuje na gaz gasze silnik i za chwile znowu odpalam. wtedy czuc na zewnatrz zapach gazu. dlatego podnisłem te 5 C, zeby go lepiej zagrzac. jestem dosyc czesto u mojego gazownika to w kazdej chwili moge sobie modyfikować ustawienia. tak na marginesie. mapa gazu nawet ciutke nie zmieniła sie od momentu założenia instalacji do dnia dzisiejszego. takze line lubi gaz 

-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
emmer, w ostatnim (czy przedostatnim) Auto Świat pisali o Bravo (lecz chyba był to MultiAir) co na Tartarini w ASO założonej auto nie chciało jeździć. Silnik sprawny, instalacja też a w połączeniu nie działało prawidłowo. Piszą, że turbodoładowane silniki Fiata źle znoszą gaz. Też doświadczyłem na Bravolocie, że co chwilę coś się działo w aucie z gazem. Z tych właśnie powodów ciągle wzbraniam się od instalacji w mojej Linei. Niby u większości działa ok ale czasami nie a znając moje szczęście coś by nawalało. Ograniczyłem jeżdżenie Lineą jak narazie przez te ceny paliw.
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
duskap, też czytałem o tym. to był chyba zwykł t-jet 150 km. dobry gazownik zaśmiałby im się w twarz i to naprawił. a tak to ASO zwala wine na Warsztat gdzie zakładali gaz a warsztat na ASO. a klient cierpi. po prostu pewnie jakas padlina sie kobitce trafiła ogólnie jako samochód, a gaz to wyciągnął na wierzch
naczytałem sie sporo forum lpg i powiem ci szczerze nie slyszałem o problemach zagazowania t-jetów.
gazuje samochody doładowane po 300 KM, to nie sądzę żeby były problemy z tymi silnikami
naczytałem sie sporo forum lpg i powiem ci szczerze nie slyszałem o problemach zagazowania t-jetów.
gazuje samochody doładowane po 300 KM, to nie sądzę żeby były problemy z tymi silnikami
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
emmer, sam doświadczyłem Bravolota, który nie działał na gazie. Po prostu co chwilę się psuło wszystko. Drugi egzemplarz w tej samej firmie był identyczny ale bez gazu i działał bezproblemowo. Zatem to chyba kwestia egzemplarza... ale strach przed zagazowaniem swojej Linei pozostaje. Ostatnio przy zapalaniu znowu wchodzi na obroty 700-800 by po chwili "dławki" dopiero wejść na obroty normalne. Albo podczas jazdy nagle wchodzi na 1000 obr przy rozgrzanym silniku i już tak zostaje do kolejnego zapalenia silnika. Nie trzeba chyba dodawać, że spalanie wtedy wzrasta prawie o 2 litry na 100km. I co to kurka może być? Po podpięciu do kompa brak błędów. Raz udało mi się w ASO to zaprezentować i nie mieli pojęcia co jest grane... Wykasowali kompa, wgrali nowy program i... nic to nie dało. Czasem tak wchodzi na obroty. A od jakichś 2-3 tygodni raz na 2 dni to standard.
Poczekam trochę na Wasze doświadczenie w Lineach T-Jet zagazowanych.
Poczekam trochę na Wasze doświadczenie w Lineach T-Jet zagazowanych.
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Mój sąsiad ma Bravo T-JET z Gazociągiem i dobrze się mu sprawuje.
u mnie to samoduskap pisze:Niby u większości działa ok ale czasami nie a znając moje szczęście coś by nawalało.

Fiatowskie silniki są dobre - raczej problem będzie z niefachowym gazownikiem albo szambowata instalacją a nie z T-JETememmer pisze:to nie sądzę żeby były problemy z tymi silnikami
też bacznie śledzę i czytam wszelkie opinieduskap pisze:Poczekam trochę na Wasze doświadczenie w Lineach T-Jet zagazowanych.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Ja z premedytacją wybrałem zderzak na miejsce wlewu gazu.bucu74 pisze:Wczoraj rozmawiałem w warsztacie LPG i jest możliwość założenia wlewu gazu koło wlewu paliwa pod klapką. Dopłata do montażu 100 zł lub po negocjacjach gratis.
Chciałem jak najmniej ingerencji w karoserię auta. Zderzak po prostu nie zardzewieje.
- samson0711
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 03 lis 2010, 18:52
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 Tjet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: śląsk
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
żeby tam załozyc wlew, trzeba pomyslec o wzmocnieniu. niestety praktycznie e=wszedzie tam palstik.
a odnośnie twojej usterki - w suzuki swift identyzne objawy miał uszkodzony zawór EGR. nie wiem jak to ma do naszych samochodów, ale moze jakis to jest trop
niedługo stuknie 30.000 km, czyli prawie twój cały przebieg:) i zero problemów. wiadomo że dojdą koszty z częstszymi przeglądami, ale przy tych cenach paliw można na to nie zwracac uwagi.duskap pisze:Poczekam trochę na Wasze doświadczenie w Lineach T-Jet zagazowanych.
a odnośnie twojej usterki - w suzuki swift identyzne objawy miał uszkodzony zawór EGR. nie wiem jak to ma do naszych samochodów, ale moze jakis to jest trop
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Od paru dni zauważyłem że jak silnik przełącza się z benzyny na gaz to przez jakiś kilometr przy włączonym wentylatorze dmuchawy czuć zapach gazu w kabinie.
Ma może ktoś podobnie?
Jutro jadę do gaziarza zobaczymy co powie.
A dzisiaj kolejne tankowanie. Raport spalania w temacie "spalanie LPG"
Ma może ktoś podobnie?
Jutro jadę do gaziarza zobaczymy co powie.
A dzisiaj kolejne tankowanie. Raport spalania w temacie "spalanie LPG"
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
