Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
A ja dzisiaj kupiłem Lineę - tzn wykupiłem z leasingu i dziś przerejestrowałem na siebie więc od teraz jestem już na Poznańskich blachach zapiętych w klubowe ramki 
Przy okazji pytanie do Was - zabezpieczacie jakoś dodatkowo blachy? tzn same nie wypadną ale amator darmowego tankowania na cudzych tablicach po prostu podchodzi i zabiera, dziś jak ściągałem stare blachy to zajęło mi to mniej inż minutę a robiłem to pierwszy raz.. Dlatego zacząłem się zastanawiać czy nie przykręcić rejestracji przewiercając ją, lub jej dodatkowo nie przykleić (w tedy bez wiercenia
)

Przy okazji pytanie do Was - zabezpieczacie jakoś dodatkowo blachy? tzn same nie wypadną ale amator darmowego tankowania na cudzych tablicach po prostu podchodzi i zabiera, dziś jak ściągałem stare blachy to zajęło mi to mniej inż minutę a robiłem to pierwszy raz.. Dlatego zacząłem się zastanawiać czy nie przykręcić rejestracji przewiercając ją, lub jej dodatkowo nie przykleić (w tedy bez wiercenia

Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną 

-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
DziękiTomek pisze:P.S. Gratuluję zakupu

Ja rozważałem wkręty/ śruby z nietypowymi łepkami (np ze zrywaną główką, albo imbusowa w którą po wkręceniu wbija się nit zaślepiając dziurę, ewentualnie na jakiś bardzo nietypowy klucz) słyszałem też że niektórzy np przyklejają na klej do szyb.emmer pisze:ja chyba przynituje.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną 

- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Miałem tak w Punto II - żeby wymienić żarówkę tablicy trzeba było zdemontować całą ramkę, bo blokowała dojście. W Lince wymieniałem żarówkę i nie było już tego problemu.smak56 pisze:Nie pamiętam, w którym samochodzie miałem taki problem i wymiana żarówki łączyła się z wierceniem nitów, gdyż ramka blokowała jej wyjęcie!
Co do zabezpieczania tablic, to ja mam podobne podejście co Tomek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Dzisiaj chcąc sprawdzić ciśnienie w oponach odkręciłem a raczej wulkanizator odkręcił te nakrętki aluminiowe na wentyle
Koledzy jeśli macie założone te jeb..ne nakrętki z aluminium to czym prędzej je wypi....lcie albo nasmarujcie gwint zaworka smarem
Tak się zapiekły że nie można je było odkręcić nawet kleszczami bo kręcąc nakrętkę kręcił się cały zaworek.
W końcu wziął dwie pary kleszczy i jednymi trzymał zaworek a drugimi odkręcał i co najgorsze tak gwint zapiekł się z aluminium że odkręcał kleszczami do samego końca.
Efekty?
Zaworki na wiosnę do wymiany i jedną alu mam trochę przy zaworku odrapaną
Jestem tak wkur...ny że wywaliłem nakrętki zaraz do kosza bo i tak na nic więcej się nie nadawały
Mam nadzieję że powietrze nie będzie mi uchodzić od tych manewrów z kleszczami
Tak to jest jak chce sobie człowiek coś upiększyć a sobie spier..li
Teraz mam pytanie na wiosnę będę chciał odartą felgę zabezpieczyć jakimś lakierem bezbarwnym. Co polecacie lakier do paznokci czy coś bardziej profesjonalnego


Koledzy jeśli macie założone te jeb..ne nakrętki z aluminium to czym prędzej je wypi....lcie albo nasmarujcie gwint zaworka smarem

Tak się zapiekły że nie można je było odkręcić nawet kleszczami bo kręcąc nakrętkę kręcił się cały zaworek.
W końcu wziął dwie pary kleszczy i jednymi trzymał zaworek a drugimi odkręcał i co najgorsze tak gwint zapiekł się z aluminium że odkręcał kleszczami do samego końca.
Efekty?
Zaworki na wiosnę do wymiany i jedną alu mam trochę przy zaworku odrapaną

Jestem tak wkur...ny że wywaliłem nakrętki zaraz do kosza bo i tak na nic więcej się nie nadawały
Mam nadzieję że powietrze nie będzie mi uchodzić od tych manewrów z kleszczami
Tak to jest jak chce sobie człowiek coś upiększyć a sobie spier..li
Teraz mam pytanie na wiosnę będę chciał odartą felgę zabezpieczyć jakimś lakierem bezbarwnym. Co polecacie lakier do paznokci czy coś bardziej profesjonalnego

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
