[T-jet] Rozrząd
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
To jest 4 zima, chociaż pierwszą auto przestało gdzieś tam i czekało na zakup. Pytam głównie z tego powodu: http://www.fiatbravoklub.pl/forum/viewt ... =52&t=2964" onclick="window.open(this.href);return false;
Z moim przebiegiem wymiana napinacza i pompy jest bez sensu, ale pasek można dać nowy w przyszłym roku. Wtedy koszty, jak widać na 1 stronie, bardzo wysokie nie są, a komfort psychiczny bezcenny. Jak myślicie?
Z moim przebiegiem wymiana napinacza i pompy jest bez sensu, ale pasek można dać nowy w przyszłym roku. Wtedy koszty, jak widać na 1 stronie, bardzo wysokie nie są, a komfort psychiczny bezcenny. Jak myślicie?
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Coval, moim skromnym zdaniem jak wymieniać pasiek, to i napinacz, i najlepiej również pompę wodyCoval pisze:Z moim przebiegiem wymiana napinacza i pompy jest bez sensu, ale pasek można dać nowy w przyszłym roku. Wtedy koszty, jak widać na 1 stronie, bardzo wysokie nie są, a komfort psychiczny bezcenny. Jak myślicie?


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
mwas, nie myslalem. Jeśli chodzi o rozrząd to wolę nie ryzykować bo przy ewentualnym strzeleniu paska zaczną się przepychanki, czy to wina moich częsci czy nieprawidłowego montażu. Producent części będzie zrzucał winę na zły montaż i odwrotnie. Ja dziękuję. Generalnie kupując nowy samochód liczyłem się z ewentualnymi kosztami serwisowymi 

Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic