zawieszenie przednie

duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Ucinając spekulacje... Łączniki są takie same do GP i do Linei. Ojcu w GP zamontowano te same łączniki co u mnie (te same nr katalogowe). ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

mwas pisze:
Coval, moje padły ok 10 tys km temu, poprzednie wytrzymały ok 50 tys, z tymi na razie nic się nie dzieje i mam nadzieję, że tak zostanie. Trzeba jednak brać pod uwagę, że Ty masz T-Jet'a, który niestety ma troszkę cięższy przód, jak u nas, zwykłych 8V :ink Może to mieć zapewne wpływ na szybsze ich padanie u Was, T-Jet'owców :ink
Codziennie jeżdżąc do roboty pokonuję 6 torowisk w jedną stronę, a stan pierwszych 5km drogi to horror. Jeśli łączniki będą padać często, ale tylko one, to ok.

[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 08:28 ]
duskap pisze: ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
Nie wierzę, że Ty to napisałeś

[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:04 ]
Nie jestem przekonany co do identyczności. Skoro numery w eper są inne dla Linei i GP to w czymś musi być różnica. Może jeden być dłuższy od drugiego o np 3mm czego na pierwszy rzut oka nie wyłapiemy.

[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Post autor: smak56 »

Pewność duskapa,
duskap pisze:ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
jest niekompatybilna (trudne słowo) ze stopniem zadowolenia z auta i jego obsługi. :ink
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Coval pisze:Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
No i wszystko jasne :)
Bardzo przydatna informacja na przyszłość.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Panowie to był sarkazm z mojej strony :) Jak wiemy więcej wiemy od kochanych ASO na temat naszych aut.
Nie mniej w obu autach na gwarancji zastosowano te same łączniki i pasują. To ten sam shit pod względem wymiarów. Może te z Evo są trwalsze? Chyba, że pozmieniali coś na przestrzeni lat i we wcześniejszych/późniejszych GP są już inne. Tak jak amory w naszych Linkach też już były zmieniane.
Zawias na szczęści jest tani w Lineach. Pomyślcie, że w A4 kosztuje 6x tyle a psuje się tak samo często (lub częściej).
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Coval pisze: [ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
Coval sprecyzuj o którym piszesz łączniku, bo według epera ten pierwszy jest wspólny dla GP i LINEI, a ten drugi tzn. ten co go mam zainstalowany pasuje min. do GP i GP EVO, ale o LINEI eper nic w tym przypadku nie pisze. I tu może być faktycznie różnica w łącznikach, ale jej powodem może być np. inny rodzaj materiału użytego do wykonania łącznika :pomysli
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ten co masz od GP EVO 50515276 itd jest o 1cm dłuższy od łącznika który powinien być do Linei 51815479
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

proponuje wstrzymać temat do poniedziałku
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Trzeba jednak brać pod uwagę, że Ty masz T-Jet'a, który niestety ma troszkę cięższy przód, jak u nas, zwykłych 8V Może to mieć zapewne wpływ na szybsze ich padanie u Was, T-Jet'owców

chyba nie jest tak źle. moje maja nalatane 72 tys km i na razie spokój.
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

ŁACZNIKI WYGLĄDAJĄ TAK SAMO ALE JEDEN JEST DŁUŻSZY OD DRUGIEGO O JAKIŚ 1cm

co to spowoduje to nie wiem. na pewno coś będzie lekko napięte i szybciej się wyrobi




ps. u mnie łacznik 70zł
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

darcyn pisze:ŁACZNIKI WYGLĄDAJĄ TAK SAMO ALE JEDEN JEST DŁUŻSZY OD DRUGIEGO O JAKIŚ 1cm

co to spowoduje to nie wiem. na pewno coś będzie lekko napięte i szybciej się wyrobi
ł
No to %@#%$%^ pięknie :red
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

mireks, będziesz robił burzę w serwisie ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
SZAMAN
klubowicz
klubowicz
Posty: 409
Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
Przebieg: 102000
Silnik: 1,4 T-Jet 16v
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: SZAMAN »

ja w weekend zmieniam kółka i przy okazji muszę zobaczyć o co chodzi ,bo z przodu przy skręcie kół gdzieś obciera i nie mogę bez zerknięcia od spodu zlokalizować. Gdzieś czytałem ,ze u kogoś osłona od klocków obcierała ,a co u mnie nie wiem.Ciekawe czy coś innego może tez to czynić prócz osłony.
szaman
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

a nie macphersony? napisz cos więcej
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

SZAMAN, jeśli masz "zgrzytanie" podczas skrętu kół (w sensie w momencie, kiedy kręcisz kierownicą) to zapewne łożyska amortyzatorów, ale jeśli podczas skrętu (w sensie kiedy jedziesz podczas zakrętu, przy skręconych kołach) słyszysz tak jakby coś obcierało, to zapewne osłona zacisków klocków od wewnętrznej strony :ink Wystarczy ją ciut odgiąć, i już jest cisza :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ