stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

will, prowizorka wytrzymuje najdłużej.
pawe1_c, to już jest desperacja.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

jakby każdy z nas był tak zdesperowany to żadne ASO by nie zarobiło :ink
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Coval, fajnie to zrobiłeś. Gdybym miał możliwości to też bym tak zrobił no ale liczę że jeszcze 1 komplet wymienię przed końcem 3 letniej gwary a wtedy sam sobie wysmaruję te łożyska :ink
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Coval pisze:prowizorka wytrzymuje najdłużej.
Coval, ale to nie jest prowizorka tylko fachowe podejście do tematu :ink Wyobraź sobie, że kiedy u mnie wymieniali te łożyska w ASO, to zrobili dokładnie to samo, i powiem szczerze, że od tamtego momentu mam święty spokój z tymi łożyskami :luzak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

smak56 pisze:KILLHIM, poszły obydwa? Przeszukując forum i na swoim przykładzie zauważyłem, że pada głównie lewe? :pomysli
lewe zmasaskrowane a prawe do wymiany

[ Dodano: |23 Paź 2011|, o 13:00 ]
darcyn pisze:KILLHIM, po co przepłacasz? 85zł u mnie było źle?
sorry ale tego to ja niewiedziałem :zmieszany

w iparts chcieli 149 zeta więc wybrałem inną ofertę
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

jeszcze podaj numer części bo może sprzedali ci jeszcze te przedzmianowe i było by już wszystko w temacie
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

W poniedziałek dopiero do mnie dojadą to zaraz napiszę numery
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

oryginał? jeśli bedzie koniec numeru inny niż 880 881 to nawet tego nie bierz!!!
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

Wyglądają tak samo tym bardziej zapewniali mnie że to orginalne fiatowskie zobaczymy jutro
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

jak nie bedzie kartonu to nawet nie bierz!! jak będzie inny numer niż z 880/1 na końcu to też nie bierz bo będziesz miał to samo. i nie słuchaj jakiś bzdurnych tłumaczeń. nie ma kartonu, nie ma nr oryginału to dziękuje do widzenia - zwłaszcza za te 130zł
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

Łożyska numer części to 0051890880
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

to ok
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

darcyn pisze:to ok
darcyn te łożyska są z tych nowszych czy te starsze ?
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 267 razy
Otrzymał podziękowań: 158 razy

Post autor: adamson »

Kurde, 22.marca br. miałem wymieniane łożyska amortyzatorów przednich (po wielkich bojach, bo chcieli wymienić tylko jedno - wywalczyłem oba) i znowu , po 8 m-cach, mam to samo skrzypienie :-<< . Ręce opadają. Musiałbym jechać znowu to robić, tylko założyłem sobie światła do jazdy dziennej (sam, a nie przez elektryka z aso) i czy w związku z tym nie będą jakichś sztucznych problemów stwarzali z tego powodu czy może lepiej od razu je zdemontować i odłączyć na czas wizyty w aso ???
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

adamson, a co ma wspólnego elektryka z łożyskami? Jeśli siadła by Ci elektryka to wtedy mogą szukać różnych podłączeń w elektrykę ale łożyska to co innego.
Ja bym nic nie demontował tylko podjechał do ASO zgłosił problem i czekał na wymianę. Takie moje zdanie
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ