w moim sreberku też jest różnica na zderzaku w lakierze przód jak i tył ale to normalne i nie martwił bym się tym że było coś kombinowane ale jeśli mamy inny odcień lakieru na kawałku zderzaka to już jest zastanawiające.enter pisze:faktycznie zderzak ciemniejszy (myślałem, że może takie światło pada)
Moja Linka 1,4 77KM
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Sympatyk forum :-)
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Smutne to.Tomek pisze:Lakier po prostu inaczej kryje elementy plastikowe i metalowe.
A słuchajcie, czy nie jest to właściwosć (to nierównomierne krycie) tych nowych super-hiper-ekologicznych lakierów wodorozcieńczalnych?
Poprzednio miałem Sienę w kolorze "Czerwień Rajdowa" (Rosso Starter :D :D :D) i wydawało mi się, że takie różnice pomiędzy elementami nie były widoczne.
W ogóle, jak sobie przypomnę te "przebrzydłe" lakiery które mieszało się jedynie z nitro, to aż się łezka w oku kręci... I trzymał się on porządnie auta, i miał blask, a auto zawsze pięknie wyglądało. Nawet po latach parkowania pod chmurką.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Też tęsknię za starymi czasami.karollino pisze:W ogóle, jak sobie przypomnę te "przebrzydłe" lakiery które mieszało się jedynie z nitro, to aż się łezka w oku kręci... I trzymał się on porządnie auta, i miał blask, a auto zawsze pięknie wyglądało. Nawet po latach parkowania pod chmurką.
Tak próbuję sobie przypomnieć, i faktycznie kiedyś na swoich samochodach nigdy nie zauważałem różnic w odcieniu.
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
AD1. grubość lakieru może być w normie bo przed malowaniem mogli "zdjąć" stary lakierkk25 pisze:Jeśli rzeczoznawca stwierdził gołym okiem, że jest źle zrobione i jest różnica kolorów, to jest prawie pewne, że i grubości lakieru jest różna. Na początku można porozmawiać o tym z rzeczowznawcą, ile kosztowałaby ewentualna ekspertyza, mając takie dane uderzyć do salonu.
O powiadomieniu Prokuratury, to miałem na myśli zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, jest to ścigane z urzędu ( sprawa karna, a nie z powództwa cywilnego):
Art. 286 kodeksu karnego - oszustwo
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot bezprawnie zabranej rzeczy.
§ 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.
W tym przypadku Dealer sprzedał samochód naprawiany jako nowy, jego wartość rzeczywista była niższa niż tą którą klient zapłacił i zrobił to świadomie w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
AD2. taka ekspertyza w warszawie w PZMOT kosztuje 350 zł.
AD3. policja przyjmie takie zgłoszenie i przekaże do prokuratury. po około trzech miesiącach po przesłuchaniach prawie wszytskich w ASO umoży postepowanie z powodu braku dowodów. (no chyba że ktoś się przyzna lub będzie gdzies w historii samochodu jakiaś wzmianka o szkodzie - w co bardzo wątpię)
chętnie odpowiem na kolejne pytania

broń Boże nie zniechęcam do walczenia o swoje, tylko trzeba przeliczyć czy jest sens.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Bo to wszystko przez tych wyegzaltowanych ekoterrorystów. Grrr...Tomek pisze:Tak próbuję sobie przypomnieć, i faktycznie kiedyś na swoich samochodach nigdy nie zauważałem różnic w odcieniu.
A teraz nawet nie mogę zakupić matowej żarówki świecowej (nie chcę CFL), bo "Łunia" stwierdziła że mat jest bee. No i tak właśnie podziwiam "piękno" żarnika.
[ Dodano: |30 Sie 2011|, o 20:06 ]
Tomek, enter, no właśnie chłopaki. NIe było różnic.enter pisze:ja mam Sienę w kol. srebrnym
enter - a jaką masz wersję? Obstawiam że 100 konną 1,6? Zadowolonyś, czy dopadła CIę zmora tego modelu (przynajmniej niektórych - ja nie dośiwadczyłem) - pękający alternator, tylne sprężyny, przerdzewiałe wzmocnienie przednie...?
BTW, Ty masz na pewno 16 lat?
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
mam wersję 1,4 70 KM. U mnie termostat, alternator i jeszcze "cuś" w silniku (później napiszę, bo nie pamiętam))
o wersjach 1,6 słyszałem, że są najbardziej awaryjne.
a Ty jaką masz wersję silnikową? jeśli 1,4 napisz, ile Tobie paliła (u mnie mniej jak 8l nie spali, fakt, że jest eksploatowana na krótkich dystansach, i silnik nie uzyskuje odpowiedniej temp.)
czy zadowolony?
nie do końca, Siena nie ma 100 tys. przejechanych i progów też nie ma
, i spalanie ..
o wersjach 1,6 słyszałem, że są najbardziej awaryjne.
a Ty jaką masz wersję silnikową? jeśli 1,4 napisz, ile Tobie paliła (u mnie mniej jak 8l nie spali, fakt, że jest eksploatowana na krótkich dystansach, i silnik nie uzyskuje odpowiedniej temp.)
czy zadowolony?
nie do końca, Siena nie ma 100 tys. przejechanych i progów też nie ma

Pozdrawiam Enter
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
No ja miałem 1.2 73 KM. Rocznik 1999r. Miałem, bo sprzedałem. Miło wspominam to auto - lekkie, ze żwawym silnikiem prostym w budowie jak cep, zawieszenie w sam raaz na miejskie krawężiki.
Mnie na szczęście ominęły te wydatki i przypadłości typu TTTM.
Spalanie? Hmm, co prawda mieliśmy inne jednostki, ale moja też wciągała 8 - 8,5 l/100km. Jazda 50/50. No, ale wtedy byłem "młody i głupi" i pomykałem w zasadzie tylko lewym pasem wyzanjąc zasadę "pierwszy na światłach i pierwszy spod świateł".
Teraz się wyluzowałem i Lineą jeżdżę jak "w kapeluszu"
.
Mnie na szczęście ominęły te wydatki i przypadłości typu TTTM.
Spalanie? Hmm, co prawda mieliśmy inne jednostki, ale moja też wciągała 8 - 8,5 l/100km. Jazda 50/50. No, ale wtedy byłem "młody i głupi" i pomykałem w zasadzie tylko lewym pasem wyzanjąc zasadę "pierwszy na światłach i pierwszy spod świateł".
Teraz się wyluzowałem i Lineą jeżdżę jak "w kapeluszu"

Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat