Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie

Informacje ogólne
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

rafcio082 pisze:"DAMIANEK W AUCIE" i kształt buzi dziecka :zlośnik
Na ciemnej szybie od razu rzuca się w oczy, fajne :)
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

Rincewind pisze:Wczoraj założyłem nakładki na śruby i nowe nakrętki na wentyle. Nie wiem jak będę zdejmował te nakładki, bo ten załączony kluczyk nie daje rady złapać, ale będę się zastanawiał przed zimą.
ja dzisiaj otrzymałem nakładki i też je przymierzałem i od razu przystosowałe tem kluczyk tak aby był funkcjonalny - wystarczy trochę zetrzeć na papierze ściernym końcówki tego kluczyka i wtedy głębiej wchodzi i można zdjąć nawet mocno wciśnięte nakładki. Jednak trwałość tego kluczyka oceniam na jeden sezon... :smutny trzeba będzie w przyszłości zastosować coś bardziej trwałego
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

krakus02 pisze:ja dzisiaj otrzymałem nakładki i też je przymierzałem i od razu przystosowałe tem kluczyk tak aby był funkcjonalny - wystarczy trochę zetrzeć na papierze ściernym końcówki tego kluczyka i wtedy głębiej wchodzi i można zdjąć nawet mocno wciśnięte nakładki. Jednak trwałość tego kluczyka oceniam na jeden sezon... :smutny trzeba będzie w przyszłości zastosować coś bardziej trwałego
Ja dzisiaj próbowałem przypasować ten kluczyk tak jak piszesz i niby zaskakuje ale nie ma szans na wyciągnięcie tych kapsli :przykry po prostu się zsuwa

Wziąłem kleszcze i nałożyłem na końcówki rurkę termokurczliwą i nic- zjeżdżają kleszcze po kapselku i d.pa

Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł niech się nim podzieli bo inaczej te kapselki będą jednorazowe i przy wymianie opon będzie je trzeba wyrzucić :smutny
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Ja na próbę ściągałem te kapselki szczypczykami z takiego multitoolsa Leathermana, i schodzą bez problemu.
Trzeba tylko ostrożnie żeby ich nie pokancerować.

Z drugiej strony za taką cenę to mogę je zmieniać nawet co rok :luzak
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Tomek pisze:Z drugiej strony za taką cenę to mogę je zmieniać nawet co rok :luzak
Niby tak ale chciałbym je mieć ściągalne bez uszkodzeń i na dłużej :)
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

no to jeszcze zostało skrócenie długości nakładek, wiem że w ten sposób pozbedziemy się "chromu" na końcówkach (chociaż tego nie będzie widać), ale myślę że wówczas nie będzie problemu ze zdejmowaniem
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Rincewind
klubowicz
klubowicz
Posty: 487
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:17
Przebieg: 42000
Silnik: 1.6 Diesel
Rocznik: 2016
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Rincewind »

Może wystarczy jakiś drut z zagiętym końcem, tak żeby tylko trochę podważyć, a potem pójdzie już firmowym narzędziem. Albo pęseta z zagiętymi końcówkami. Muszę zajrzeć do kosmetyczki żony :zlośnik
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Post autor: smak56 »

Sprawę malowania śrub i nowych nakrętek na wentyle (z logo) mam za sobą. W związku z tym zajrzałem głębiej. Nie podobała mi się osłona filtra oleju. :yellow Do renowacji !!!
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

smak56, Fajnie wyczyściłeś :brawo
A ja dzisiaj mam dobrą wiadomość do Tych co mają kapselki na śrubach :)
Klucz zrobiłem z obejmy ściągającej, jedną kapselkę zniszczyłem żeby ukształtować dobrze kluczyk, boki owinąłem troszkę szkotem żeby nie rysowały boków kapselka i jest OK :zlośnik Sciągacz do kapselków gotowy :foto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

rafcio082 powinieneś zrobić "zrób to sam" czyli kolejny odcinek jak zdjąć kapselki
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

rafcio082, super pomysł :)
Pozwolę sobie powielić Twój patent :pivo
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

rafcio082 super! Trzeba tylko pamiętać żeby zabrać taki klucz jak będą coś robili w ASO bo tam zdejmą te nakładki srubokretem...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Cieszę się że mogłem Wam pomóc :)
Po zdjęciu kapselków w serwisie na pewno było by trzeba ich wyrzucić do kosza :przykry
Ja swój kluczyk już mam w samochodzie
Przy kształtowaniu kluczyka trzeba 1 kapselek poświęcić żeby dobrze uformować ale i tak nam jeszcze zostaną 3 w zapasie :)
Przy wkładaniu kluczyka w otwór felgi trzeba uważać żeby końcówkami kluczyka nie przerysować boku kapselka no i oczywiście na boki kluczyka obowiązkowo taśma szkot :)
Przy ściąganiu kluczyk w połowie trochę docisnąć (tak jak szczypce) i pociągnąć
Teraz to ja mogę je ściągać nawet codziennie :ryczy
Temat założę również w zrób to sam może komuś się w przyszłości przyda
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 628
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

A ja dołożyłem podłokietnik i nowe pokrowce które sprezentowała mi żona przed wczasami oraz zamontowałem czujniki cofania .

[ Dodano: |6 Sie 2011|, o 11:59 ]
I podłokietnik :)

[ Dodano: |6 Sie 2011|, o 12:00 ]
:)

[ Dodano: |6 Sie 2011|, o 12:07 ]
Próbuję wrzucić jeszcze jedną fotkę ale coś nie wchodzi.

[ Dodano: |6 Sie 2011|, o 12:08 ]
:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Sebastian, widzę, że podłoietnik jedyny słuszny - Armster :luzak Gratulacje, ja od zlotu zastanawiam się, jak ja mogłem bez niego żyć :lacha
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ