Statystyka ustrek
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Linea to złom. Umówiłem się do ASO... Ilość usterek 10. Jak mam się przyczepić do wszystkich pierdół to 15. Koszmar. Niestety coraz więcej znajomych posiadaczy Linei również stwierdza, że to kompromitacja Fiata.
Kuźwa 3 (trzecie) lato i żeby być 3 raz z niesprawną klimatyzacją?
Mam dość.
Spłacę do końca padlinę, odłożę i kupię coś innego (Audi A4 mi się podoba ale ta cena...).
Kuźwa 3 (trzecie) lato i żeby być 3 raz z niesprawną klimatyzacją?
Mam dość.
Spłacę do końca padlinę, odłożę i kupię coś innego (Audi A4 mi się podoba ale ta cena...).
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
mwas, szczerze to mi się już nie chce wymieniać. Z grubsza wyje sprężarka i gównianie chłodzi, znowu heble trzymają, po 2 dniach stania auto odpalało na kablach, odpadły wszelkie listwy (na drzwiach i na dachu), auto po zapaleniu po kilkugodzinnym postuju wchodzi na wyższe obroty i się zdławia i gaśnie... oraz wiele innych na co mi już sił brak.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
mwas, to chyba nie egzemplarz tylko po prostu jakość części we Fiacie. Alternatory->powszechne. Listwy->większość je gubi zwłaszcza jak ciśnieniową są myte. Sprężarki klimy->normalka. Aku->przez alternator. Łożyska amorów->większość to ma. Listwy na dachu->wszystkie.
Jedyną usterką, która nie występuje u wielu to tylne hamulce... Może inni nie zwracają na to uwagi? Wg mnie wadliwe są zaciski, bo się zasyfują i przez to nie odbijają. Po czyszczeniu jest ok.
Fiat+ASO=mam to co mam
Jedynie silnik nadrabia całość... i pociesza fakt, że inne marki mają jeszcze gorzej.
Niestety... Fiata raczej już nie kupię. Dość Fiatów.
Jedyną usterką, która nie występuje u wielu to tylne hamulce... Może inni nie zwracają na to uwagi? Wg mnie wadliwe są zaciski, bo się zasyfują i przez to nie odbijają. Po czyszczeniu jest ok.
Fiat+ASO=mam to co mam

Jedynie silnik nadrabia całość... i pociesza fakt, że inne marki mają jeszcze gorzej.
Niestety... Fiata raczej już nie kupię. Dość Fiatów.
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Ja jakos nie narzekam na Linke.poprzednia miałem trzy lata i wężyk odmy do wymiany,no i nie zawsze działał klakson ,ale to wina gniazda bezpiecznika ,które się poszerzyło i nie zawsze kontaktowało,ale aż trzy diagnozy musiałem mieć na to , żeby wyczuli sprawę.Nagminnie trze guma przy otwieraniu drzwi kierowcy.W tamtej i w tej ten sam problem.Przy rozruchu ciut za wysokie obroty ,które po kilku minutach się wyrównują,a tak poza tym wszystko GRA.
Wydaje mi się ,ze zależy to od egzemplarza na jaki się trafi.Wszystkie części i układy sa w jakiejś normie jedne w dolnym przedziale inne w wysokim i tak to wygląda.
Ja swoja Linkę .....nie będzie wyznań.
Pozdrawiam

Wydaje mi się ,ze zależy to od egzemplarza na jaki się trafi.Wszystkie części i układy sa w jakiejś normie jedne w dolnym przedziale inne w wysokim i tak to wygląda.
Ja swoja Linkę .....nie będzie wyznań.
Pozdrawiam


szaman
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Ten problem ogólnie znany i są 2 możliwości: przycinasz gumę sam (tutaj na forum nawet opisywali jak to zrobić) albo wymieniasz te elementy. Nazywa się to zastrzały (nie wiem skąd taka nazwa, ale taką operowali w ASO, jak u nich byłem z tą przypadłością) i u mnie po wymianie minęły już ze 3 lata, i jest spokój, więc musieli chyba zmienić producenta.SZAMAN pisze:Nagminnie trze guma przy otwieraniu drzwi kierowcy
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM