Statystyka ustrek

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

NRG, mnie już nie ścina. Dzisiejszy przegląd techniczny na OSKP zaliczony bezproblemowo. Diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

już główny zarys skleciłem. w tym tygodniu bedzie gotowe.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Linea to złom. Umówiłem się do ASO... Ilość usterek 10. Jak mam się przyczepić do wszystkich pierdół to 15. Koszmar. Niestety coraz więcej znajomych posiadaczy Linei również stwierdza, że to kompromitacja Fiata.
Kuźwa 3 (trzecie) lato i żeby być 3 raz z niesprawną klimatyzacją?
Mam dość.
Spłacę do końca padlinę, odłożę i kupię coś innego (Audi A4 mi się podoba ale ta cena...).
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

duskap, możesz wymienić dokładnie listę usterek, jakie teraz męczą Twoją maszynę ? I mógłbyś opisać, co się dzieje z klimą ? Może u mnie też coś nie działa, tylko o tym nie wiem :lacha
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

mwas, szczerze to mi się już nie chce wymieniać. Z grubsza wyje sprężarka i gównianie chłodzi, znowu heble trzymają, po 2 dniach stania auto odpalało na kablach, odpadły wszelkie listwy (na drzwiach i na dachu), auto po zapaleniu po kilkugodzinnym postuju wchodzi na wyższe obroty i się zdławia i gaśnie... oraz wiele innych na co mi już sił brak.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Duszenie się po odpaleniu też mi się często ostatnio zdarza, ale silnik nie gaśnie.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

duskap, to rzeczywiście, do bani trafił Ci się egzemplarz :zmieszany U mnie klima też w sumie mogła by trochę bardziej chłodzić, ale tragedii nie ma, listwy się trzymają od nowości a reszty akcji też nigdy nie uraczyłem, tylko że ja nie mam T-Jeta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

mwas, to chyba nie egzemplarz tylko po prostu jakość części we Fiacie. Alternatory->powszechne. Listwy->większość je gubi zwłaszcza jak ciśnieniową są myte. Sprężarki klimy->normalka. Aku->przez alternator. Łożyska amorów->większość to ma. Listwy na dachu->wszystkie.
Jedyną usterką, która nie występuje u wielu to tylne hamulce... Może inni nie zwracają na to uwagi? Wg mnie wadliwe są zaciski, bo się zasyfują i przez to nie odbijają. Po czyszczeniu jest ok.
Fiat+ASO=mam to co mam :)
Jedynie silnik nadrabia całość... i pociesza fakt, że inne marki mają jeszcze gorzej.
Niestety... Fiata raczej już nie kupię. Dość Fiatów.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

duskap pisze:Jedyną usterką, która nie występuje u wielu to tylne hamulce
Powiem ci szczerze że przy wymianie klocków specjalnie zwróciłem n atył uwagę. i masz rację. straszny syf się tam zbiera. dokładne czyszczenie i smarowanie i jak na razie u mnie brak objawów "trzymania"
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

emmer pisze:przy wymianie klocków specjalnie zwróciłem n atył uwagę. i masz rację. straszny syf się tam zbiera.
Wychodzi na to, że nie ma jak stare dobre bębny:)
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Bernardito pisze:Wychodzi na to, że nie ma jak stare dobre bębny:)
Szkoda tylko że hamują dość słabo.
Ale im mniej hamujesz, tym dalej zajedziesz :zlośnik
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Tomek pisze:Ale im mniej hamujesz, tym dalej zajedziesz :zlośnik
Tomek, :brawo Sam bym tego lepiej nie określił :lacha
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

chyba Koledzy nie zauważyli - ":)" hmm może lepiej wygląda z tym " :lacha" - to fakt:)
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
SZAMAN
klubowicz
klubowicz
Posty: 409
Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
Przebieg: 102000
Silnik: 1,4 T-Jet 16v
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: SZAMAN »

Ja jakos nie narzekam na Linke.poprzednia miałem trzy lata i wężyk odmy do wymiany,no i nie zawsze działał klakson ,ale to wina gniazda bezpiecznika ,które się poszerzyło i nie zawsze kontaktowało,ale aż trzy diagnozy musiałem mieć na to , żeby wyczuli sprawę.Nagminnie trze guma przy otwieraniu drzwi kierowcy.W tamtej i w tej ten sam problem.Przy rozruchu ciut za wysokie obroty ,które po kilku minutach się wyrównują,a tak poza tym wszystko GRA.
Wydaje mi się ,ze zależy to od egzemplarza na jaki się trafi.Wszystkie części i układy sa w jakiejś normie jedne w dolnym przedziale inne w wysokim i tak to wygląda.
Ja swoja Linkę .....nie będzie wyznań.
Pozdrawiam :jazda :brawo
szaman
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

SZAMAN pisze:Nagminnie trze guma przy otwieraniu drzwi kierowcy
Ten problem ogólnie znany i są 2 możliwości: przycinasz gumę sam (tutaj na forum nawet opisywali jak to zrobić) albo wymieniasz te elementy. Nazywa się to zastrzały (nie wiem skąd taka nazwa, ale taką operowali w ASO, jak u nich byłem z tą przypadłością) i u mnie po wymianie minęły już ze 3 lata, i jest spokój, więc musieli chyba zmienić producenta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ