Macie w planach zagazować auto ?

Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

jay_21 pisze:auto pojechało na regulację do firmy Auto Gaz Śląsk w Katowicach
tak dzieki, do tego tez doszedlem, ze oni sa spece od Fiatow. Dopiero przeczytalem co napisales, nie dostalem powiadomienia na maila. Juz po problemie :)

[ Dodano: |29 Kwi 2011|, o 23:39 ]
emmer pisze: Fish, i jak z twoją instalacją? doszedłeś do ładu? ja dostałem taką opcję:

Stag 300plus
Wtryskiwacze pojedyncze Hana
Filtr FL-02
Reduktor AC R-01.
duzo sie naczytalem, sam Ci moge montaz zrobic i regulacje, szczegolnie regulacje :)
Wtryskiwacze chyba OK, reduktor tez (polecal mi wlasnie pracownik AC do T-Jeta), ale Stag300 plus raczej tak, tylko ze musisz zapodac najnowszy soft producenta i wtedy ze Staga 300Plus zrobi Ci sie Stag ISA 2 (jak u mnie ze Staga 4 - Stag 4 plus), one maja opcje potrzebna do T-Jeta. Zaraz opisze bo ja juz mam po problemie. Oczywiscie wszystko co pisze to nie wiedza i praktyka ale doswiadczenie na wlasnej skorze. To co dzisiaj zalaczyl mi gazownik dostepne jest wlasnie w Stag 4 Plus oraz Stag ISA 2. Mnie od dzisiaj smiga cacy, jak co to poczekaj jeszcze z tydzien, potestuje.
Co jest sprawdzone do nas, to podobno Tartarini i firma Auto Gaz Katowice (ciekawe jaka cena).

[ Dodano: |30 Kwi 2011|, o 00:02 ]
Uffff, dzisiaj godz. ok. 15:00 koniec problemu, zadowolenie z LPG - 99% (1% to czekanie na obsluge na stacji).

Dzisiaj gazownik sie spisal, pojechalem, a tu szefo firmy wyciagnal z kapelusza drugiego gazownika, ja przygotowany, wydruki z forum LPG, sugestie co trzeba wymienic, a gazownik cyk do samochodu z komputerkiem i jedziemy, minuta i po problemie. Jak sie zapytalem co bylo - to odparl, ze wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu :)
Przejechalismy pol miasta, potestowalismy w kazdych warunkach pracy silnika i wszystko cacy, kopyto wrocilo :)
Z tego co pobakiwal to faktycznie zapetlalo wtryski.
Z tego co pozniej sam podejrzalem na spokojnie to zmienil cisnienie na reduktorze (obnizyl) oraz wlaczyl opcje dostepna akurat w moim sterowniku - opróżnianie ciśnienia przy cut-off (procedura obnizania cisnienia na reduktorze), czyli okazala sie kwestia regulacji.
Z tego co mowil, moj reduktor powinien dac z tym rade, ale jakby sie cos jeszcze dzialo, to pomysli sie nad zmiana reduktora, wiec podejrzewam, ze ustawione cisnienie nie jest pod ten reduktor a odwrotnie, wymuszone, ale jak narazie wszystko smiga, mozna deptac, nic nie kaszle, chodzi pieknie (komp zaczal pokazywac srednie 6.8 ale chyba cos zbzikowal) :)
Takze, moje zadowolenie wrocilo az milo bedzie sie przejechac w majowke (za pol ceny).

Moja instalacja:
- sterownik Stag4 (dzieki nowemu programowi do obslugi przeskoczyl na Stag 4 Plus)
- Reduktor: Zavoli Zeta N
- wtryskiwacze: Stefanelli (membranowe)
co do filtrow, itp. nie wiem, ale najwazniejsze wiem.

Chcecie probojcie, ja jednak najpierw rozeznalbym oferte Auto Gaz Śląsk z instalacja Tartarini. Oni walczyli z T-Jetem na zlecenie Fiata, podobno modyfikowali soft i jak nieoficjalnie wiem, wlascicielem firmy jest profesorek z polibudy, ktory projektuje instalacje gazowe i o LPG wie wszystko, ciekawe tylko jaka cena. ASO z poludniowej polski wlasnie od nich biora instalacje. Ale jak widac, na tym co ja mam takze da sie pojezdzic, zrobilem juz 1000 km i Linka zyje I JUZ NIE KASZLE.

Powodzenia, dajcie znac jak ktos sie zdecyduje, jakby ktos cos chcial jeszcze wiedziec to pytajcie, mam tez interfejs wiec mozna pogrzebac.

Ja zrobilem blad, ze najpierw zrobilem a pozniej o tym zaczalem czytac, ale faktycznie nie ma prawie nic w necie o T-Jet i LPG, a dobrze sie skonczylo wiec sie nie obwiniam :)
<<FISH>>
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Fish, cieszę się że Ci się wreszcie udało dojść z instalką do ładu.

emmer w którym miejscu w Radomiu dowiadywałeś się o BRC??
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Fish, fajny opis :) Ja chyba jednak mimo wszystko na razie nie zdecyduję się na instalację gazową. Potrzebuje bagażnik.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

jay_21 pisze:Potrzebuje bagażnik
zestaw naprawczy zamiast kola :)
<<FISH>>
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

A ja poczekam do grudnia (kończy się gwarancja) i zobaczę jakie będą wtedy ceny benzyny
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Tomek pisze:Fish, cieszę się że Ci się wreszcie udało dojść z instalką do ładu.

emmer w którym miejscu w Radomiu dowiadywałeś się o BRC??
wyjazd na warszawe. za tym komisem po prawej stronie jest stacja lpg a za nią w podwórku montują gaz
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

Fish, a do linki bez tylu KM jaka instalację byś polecił? Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Post autor: buhert »

alvaro pisze:Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?
tak, łatwiejsze są w zagazowaniu i więcej się ich spotyka na drogach (np. w Grande) - Tartarini, BRC, Lovato.

Sekwencje ładujesz i jeździsz - ale to szczegóły niech Ci powiedzą Ci co mają tutaj 8V z LPG
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

Chętnie bym posłuchał wypowiedzi kogoś z dobrą instalacją do 8V.
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Nie wiem czy mam dobrą instalację, ale jestem z niej zadowolony... różnicy nie widzę w dynamice auta jeżeli mówimy o jeździe w mieście, w trasie troszkę czuć spadek mocy, ale mając świadomość 'potęgi" jaką mamy pod maską nie należy narzekać...

Instalacja bezobsługowa, bezproblemowa i bezawaryjna cieszy kieszeń.... ze swojej strony mogę tak instalację KME jak i "mojego" montera polecić.

Konfiguracja instalacji parę postów wyżej... jak by co, zapraszam na "jazdę próbną"... albo w Łodzi, albo 30.05 na zlocie (będę).
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

aixen pisze:albo 30.05 na zlocie (będę).
Oj.. czy ja o czymś nie wiem?? Coś się poprzesuwały terminy??
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Tomek pisze:aixen napisał/a:
albo 30.05 na zlocie (będę).


Oj.. czy ja o czymś nie wiem?? Coś się poprzesuwały terminy??
Koledze musiała się data przestawić
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 21:23 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Fakt... miało być 29.05...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

alvaro pisze:Fish, a do linki bez tylu KM jaka instalację byś polecił? Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?
nie przeceniaj mnie, co prawda ostatnio sie spec w LPG zrobilem ale nie az tak :)
Kumple maja inne marki 8V i pozakladane maja badz Stag, badz KME Diego 3 badz Zenit i nikt nie narzeka, nie znam nikogo na tych innych wloskich Tartarini, Lovato, itp.
Ja bym obstawal przy polszczyznie, czyli Stag badz KME, wydaje mi sie, ze ta elektronika jest zblizona, wazne aby wybrac dobry reduktor i wtryskiwacze, raz to dokladnosc ich pracy, a dwa co wazne - zywotnosc (o tym nie wiedzialem), jedne zyja 5kkm inne 50kkm i to wydaje mi sie kluczowe przy wyborze.
Jestes z poludnia wiec zapytaj co by Ci zaproponowali w Auto Gaz Slask, sam jestem ciekaw co i za ile, oni wspolpracuja z naszymi ASO.
<<FISH>>
Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

Przy przebiegu 3 tys km załozono mi ( auto na gwarancji i niestety tylko serwis -4 tys zł.) instalacje Tartarini. Na początku wyskakiwał mi co jakiś czas Check silnika ale po ostatniej regulacji jakieś rok temu ten problem zniknął. Obecny przebieg 45 tys. km. i sama przyjemność dla kieszeni. Jazda to głównie dojazd do pracy ok 70 km dziennie i spalanie przy mojej jeździe to 6,5 l LPG/100km. Tankowanie tylko Statoil. Minus za to że przegląd techniczny jest wymagany co roku a nie pierwszy po 3 latach. Jeśli ktoś rocznie robi ponad 20 tys. km to powinien wziąć pod uwagę montaz instalacji. Z premedytacją wybrałem silnik 8V właśnie ze wzgledu na dobrze pracujące z tym silnikiem instalacje. Przećwiczyłem to na poprzednim swoim samochodzie (Vectra B) gdzie na gazie zrobiłem ponad 100 tys. km. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ