Bębny i zaciski.
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Hej koledzy to jak to jest z tym malowaniem bębnów czy zacisków? Możecie podpowiedzieć jaka farba będzie ok? Tzn. jakiej firmy? Chciałbym odświeżyć szczególnie bębny np. czarny mat. Teraz to wyglądają mocno nieciekawie - praktycznie całe rdzawe. Pytanie jak taka farba trzyma? Tzn. jak długo - czy tę zabawę trzeba co np. co rok powtarzać? Z góry dzięki za Wasze opinie i rady. Pozdrawiam
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
mpsfc, hej właśnie zakupiłem sobie hammerite czarny półmat i będę testować:) Pytanie tylko ile to schnie? Nie mam niestety możliwości zostawić wozu na podnośniku do schnięcia także lepiej, żeby to nie było więcej niż np. 30 min. Jak to u Ciebie wyglądało? Po jakim czasie zakładałeś koło? Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Wczoraj wieczorem się pobawiłem i bębny wreszcie wyglądają, a nie straszą rdzawobrunatnym kolorem:). Dziękuję Wszystkim za rady. Co ciekawe, przynajmniej u mnie lewy bęben jest inny niż prawy. Nie zrobiłem niestety fotek w trakcie, ale jest to kwestia takich cylindrycznych nawierceń. Na prawym jest ich jakoś 2x więcej i inaczej rozłożone. Sprawdzaliście jak to jest u Was?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Mam to samo.Bernardito pisze:Co ciekawe, przynajmniej u mnie lewy bęben jest inny niż prawy. Nie zrobiłem niestety fotek w trakcie, ale jest to kwestia takich cylindrycznych nawierceń. Na prawym jest ich jakoś 2x więcej i inaczej rozłożone.
Myślę że te nawiercenia mogą mieć coś wspólnego z wyważeniem bębna.
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz