- tylko tyle? aż jestem w szokuduskap pisze:Przednie kosztują 98zł, tylnie 52zł.
Klocki hamulcowe
- Sebastian
- klubowicz
- Posty: 628
- Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
- Przebieg: 35000
- Silnik: 1.4 16v
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Siemianowice
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Bernardito 2 sezony czyli 2 lata. W zależności po jakich drogach śmigasz wiadomo jak miasto to światła,korki więcej hamujesz jak jedziesz to i klocki szybciej się zużywają . A w mojej Lince nie mam czujników zabudowanych na klockach i sam oceniam kiedy wymienić klocki.Jak na razie to jeszcze nie czas na wymianę.
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kurcze miałem tak 2 góra 3 mm i wymieniłem... Hmm ale płynu tylko trochę dolewałem. Był również sprawdzany i ok.
Coval, u mnie piskały przy rozpoczęciu hamowania i to delikatnym - po wymianie problemu brak:), więc może im się należało.
Teraz mam Bosch'a dałem 130 zł za komplet na przód. Dużo?
[ Dodano: |19 Mar 2011|, o 16:08 ]
A z tym jeżdżeniem do końca to jednak ryzyko. W Bravo zapiekły mi się na tarczy - musiałem zapomnieć lub inny powód już nie pamiętam - ale ten smrodek pamiętam...:). Po czymś takim to i tarcze miałem do wymiany. W razie czego ma te stare klocki to mogę komuś pokazać do oględzin. Pewno jeszcze bym zrobił parę tys.
Coval, u mnie piskały przy rozpoczęciu hamowania i to delikatnym - po wymianie problemu brak:), więc może im się należało.
Teraz mam Bosch'a dałem 130 zł za komplet na przód. Dużo?
[ Dodano: |19 Mar 2011|, o 16:08 ]
A z tym jeżdżeniem do końca to jednak ryzyko. W Bravo zapiekły mi się na tarczy - musiałem zapomnieć lub inny powód już nie pamiętam - ale ten smrodek pamiętam...:). Po czymś takim to i tarcze miałem do wymiany. W razie czego ma te stare klocki to mogę komuś pokazać do oględzin. Pewno jeszcze bym zrobił parę tys.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Spróbuję się jutro czegoś na nich odczytać, dam znać jeżeli się uda
[ Dodano: |20 Mar 2011|, o 20:45 ]
Na moich starych znalazłem tylko takie oznacznie: FER 4498 - ale to chyba oznaczenie stali i nic więcej. Teraz mam Bosch (made in Italy - żeby było śmieszniej) - pisze na pudełku Fiat Stilo.
[ Dodano: |20 Mar 2011|, o 20:45 ]
Na moich starych znalazłem tylko takie oznacznie: FER 4498 - ale to chyba oznaczenie stali i nic więcej. Teraz mam Bosch (made in Italy - żeby było śmieszniej) - pisze na pudełku Fiat Stilo.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- makrys
- klubowicz
- Posty: 167
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:54
- Przebieg: 99550
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
I mnie to dopadło
Wymieniłem dziś po raz pierwszy klocki stan licznika 59 250 km
Koszt zamienników + robocizna 160 zł
Tutaj
dla serwisu POL-CAR Ostrów Wlkp
[ Dodano: |5 Sie 2011|, o 21:13 ]
Zapomniałem dodać , że grubość klocków były na poziomie 5mm. Więc jeszcze mogłem trochę pojeździć , ale wymieniłem , Wyjeżdżam na urlop i linka musi być sprawna na 100%
Wymieniłem dziś po raz pierwszy klocki stan licznika 59 250 km
Koszt zamienników + robocizna 160 zł
Tutaj

[ Dodano: |5 Sie 2011|, o 21:13 ]
Zapomniałem dodać , że grubość klocków były na poziomie 5mm. Więc jeszcze mogłem trochę pojeździć , ale wymieniłem , Wyjeżdżam na urlop i linka musi być sprawna na 100%
_________________
Pozdrawiam
Makrys
Nissan Qashqai Tekna i Fiat Linea 1,3 Multijet Emotion
Pozdrawiam
Makrys
Nissan Qashqai Tekna i Fiat Linea 1,3 Multijet Emotion