Stuki w tylnym zawieszeniu

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

emmer pisze:idzie zima i bałwanki z tyłu wróciły. ku......wa - co za rupieć
Moje niestety nie wróciły, byłem w ASO i tyle je widziałem. Do tej pory ich nie ma, czasem zerkam za koło, ale niestety ciągle nic. Może wybrały sobie nowszą lepszą Linee :(
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval pisze:Moje niestety nie wróciły, byłem w ASO i tyle je widziałem.
niezła metoda wyeliminowania stuków bałwanków :ryczy

jak silnik padnie to go wywalą z auta i już nie będzie zepsuty ;)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

jay_21 pisze:Coval napisał/a:
Moje niestety nie wróciły, byłem w ASO i tyle je widziałem.


niezła metoda wyeliminowania stuków bałwanków :ryczy

jak silnik padnie to go wywalą z auta i już nie będzie zepsuty ;)
No cóż. Polityka w stylu "jak mnie ząb bolał to wyrwałem"



EMMER spróbuj najpierw posmarować.
rs8
klubowicz
klubowicz
Posty: 214
Rejestracja: 09 sie 2010, 13:34
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 v8
Rocznik: 2007
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: rs8 »

Ja już smarowałem tłoki amortyzatorów i do bałwanków troche i dalej to samo, co to jeszcze może być.?
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

... a mnie w ASO bałwaki przykręcli i mam spokój... nic nie smarowane... w ciepłe dni... w zime dni... małe obciążenie... duże obciązenie... bałwaki całe... no cuda jakieś...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
MARCIN127
klubowicz
klubowicz
Posty: 264
Rejestracja: 24 sty 2010, 19:32
Przebieg: 50085
Silnik: 1,4,8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: poznań

Post autor: MARCIN127 »

moje bałwanki też zaczynają stukac kupiłem nowe i będę wymieniał zobaczymy co to da i na jak długo starczy
marcin127
rs8
klubowicz
klubowicz
Posty: 214
Rejestracja: 09 sie 2010, 13:34
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 v8
Rocznik: 2007
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: rs8 »

Cały czas mysłałem że to bałwanki jednak dziś zobaczyełm za kanapą to zapiecie które ją trzyma, dokręciłem i narazie jest spokuój.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Wymieniono mi tylne bałwanki na nowe (bo ileż można je smarować). Nowe wyglądają tak samo jak stare ale ciasno siedzą i nie stukają. Pożyjemy a zobaczymy czy tak już pozostanie :)
Awatar użytkownika
MARCIN127
klubowicz
klubowicz
Posty: 264
Rejestracja: 24 sty 2010, 19:32
Przebieg: 50085
Silnik: 1,4,8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: poznań

Post autor: MARCIN127 »

u mnie również wymiana bałwanków pomogła i nawet z przodu wymiana stabilizatorów też pomogła jestem teraz zadowolony bo nic nie puka ani nie stuka nareszcie :lacha :lacha :lacha :banan
marcin127
Awatar użytkownika
NRG
klubowicz
klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 22 maja 2010, 21:34
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 3 razy

Post autor: NRG »

Tak jak i pozostałych, mnie też dopadły stuki w tylnym zawieszeniu tej zimy. Zajechałem do ASO, pooglądali, przejechali się, coś zrobili i dali mi do sprawdzenia zanim coś podpiszę. Stuki ustały. Tak jak u większości - pomogło smarowanie.
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

NRG pisze:Stuki ustały. Tak jak u większości - pomogło smarowanie.
Przypuszczam że nie długo powrócą :ink
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
NRG
klubowicz
klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 22 maja 2010, 21:34
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 3 razy

Post autor: NRG »

Wtedy znowu ich odwiedzę :ink
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Kurcze... koledzy, piszecie o tych "bałwankach", ale po przeanalizowaniu dosłownie całego wątku, z tego co widzę, to problem dotyka T-Jet'owców. A nie wiecie jak to wygląda w normalnym 1.4 8V ? Bo właśnie ostatnio, po tym jak mrozy odpuściły (przynajmniej wtedy zauważyłem) u mnie też zaczęły się takie głuche postukiwania gdzieś z zawieszenia, ale nie mogę ich dokładnie namierzyć (w sensie przód czy tył). Mam narobione w tej chwili ciut ponad 47 tys km i wcześniej nie zauważyłem żadnych tego typu efektów. Jestem trochę w kropce, bo nie wiem czy mam się tym przejmować, czy uskuteczniać akcję "smarujemy bałwanki", chociaż za bardzo nie mam do tego warunków, czy może od razu atakować ASO, co nie jest już fajne, bo niestety gwarancja się już skończyła :zmieszany
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

mwas pisze:Kurcze... koledzy, piszecie o tych "bałwankach", ale po przeanalizowaniu dosłownie całego wątku, z tego co widzę, to problem dotyka T-Jet'owców. A nie wiecie jak to wygląda w normalnym 1.4 8V ? Bo właśnie ostatnio, po tym jak mrozy odpuściły (przynajmniej wtedy zauważyłem) u mnie też zaczęły się takie głuche postukiwania gdzieś z zawieszenia, ale nie mogę ich dokładnie namierzyć (w sensie przód czy tył). Mam narobione w tej chwili ciut ponad 47 tys km i wcześniej nie zauważyłem żadnych tego typu efektów. Jestem trochę w kropce, bo nie wiem czy mam się tym przejmować, czy uskuteczniać akcję "smarujemy bałwanki", chociaż za bardzo nie mam do tego warunków, czy może od razu atakować ASO, co nie jest już fajne, bo niestety gwarancja się już skończyła :zmieszany
Ścieżka diagnostyczna podwozia na zwykłej stacji kontroli pojazdów kosztuje 20zł. Tam się wszystkiego dowiesz. Nie wiem ile kosztuje taka przyjemność w ASO. Jeśli nie będzie żadnych luzów w zawieszeniu, to na pewno odboje.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Tak właśnie myślałem... Dzięki Coval, jestem umówiony na diagnozę w ASO w poniedziałek na 8 rano - zobaczymy co stwierdzą :smak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ