Może i zwykły 1.4 nie jest taki zły ale i tak uważam , że w takim samochodzie 100 koni to powinno być minimum i zazdroszczę wam T -jetowcy
[ Dodano: |12 Paź 2010|, o 21:35 ]
Czy ktoś z was ma lub próbował kupić instrukcję napraw do linki chciałem kupić taką instrukcję ale nie mogę nigdzie jej zdobyć
Z ciekawości wszedłem na chińską stronę fiata zobaczyć co tam mają. Linea taka jak nasza ale rysunek techniczny nieco szokujący. Bravo z tyłem Linei. Może to kontrolowany przeciek, a może szykuje się Bravo sedan. Może też Chińczycy biorą się za podróbkę. Ale jeśli na oficjalnej stronie Fiata jest taki rysunek to czegoś można się spodziewać. LINK DO STRONY
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dziwne trochę, Bravo z tyłem Linei?? Jakby ciężko im było zaprojektować nowy tył auta, ale kto wie, Punto Evo też ma tył Grande Punto a jest to nowy model.
Swoją drogą, to ten lifting Linei wydaje mi się dziwny. Jak miało być najnowsze Bravo (te 2010), to były zdjęcia szpiegowskie w internecie, Brava na 2010 nie można było zamawiać w salonach, a tu cisza. Salony nie mają żadnych info.
jak klikniecie na linkę pokarze się łapka i można linke obracać, masz rację ślimak jest inny przód nasz jest zaokrąglony jak jajko a ten jest już troszkę szerszy i te światełka jak by bardziej spuchły inne halogeny. Po drugie jak się spojrzy na bok auta nasze są ładnie wyprofilowane a ta już jest ciut inna, morze taki model tylko na Azję, kto wie
Coval pisze:Z ciekawości wszedłem na chińską stronę fiata zobaczyć co tam mają. Linea taka jak nasza ale rysunek techniczny nieco szokujący. Bravo z tyłem Linei. Może to kontrolowany przeciek, a może szykuje się Bravo sedan. Może też Chińczycy biorą się za podróbkę.
Wydaje mi się, że to jest jednak Linea, bo rozstaw kół wynosi 1730 mm. Bravo jest szersze w kołach. Ale nie miałbym nic przeciwko temu aby się Bravo w wersji sedan pojawiło. Tyle, że dwa sedany bardzo podobne do siebie w gabarytach raczej nie mają możliwości zaistnieć w stajni fiata. No chyba, że nazwą to Cromą i wrzucą cenę z kosmosu aby przyciągnąć odpowiednią klientelę.
Gdybym miał jakiś głos w temacie zmian, to pod koniec roku, na początku przyszłego będę szukał niedużego kombi z wolnossącym 1.6 - 2.0.
W tej sytuacji jedynym wyborem jest Skoda (oczywiście w pewnym przedziale finansowym). Gdyby Fiat "zrobił" Linee w wersji SW i z motorem od Sedici, to kto wie... inaczej nawet nie rozważam... głównie z uwagi na aktualną ofertę silnikową Fiata.
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
jay_21 pisze:Mnie najbardziej ciekawi jak zostanie rozwiązana kwestia świateł dziennych w Linei, które bodajże od 2011 mają być wyposażeniem standardowym
oby nie bo lekko zeszpecili wygląd zewnętrzny tego punto. Może zmodyfikują jakoś przednie reflektory, jest w nich dużo miejsca.... ale mam nadzieję, że nie będą to LED'y ala Audi.
Dodge wziął od Włocha Alfe Giulietta i robi z niej kompaktowego sedana/liftbacka. Gdzieś wyczytałem plotkę, że taki mod może trafić z powrotem do Europy jako Linea 2. Wiadomo, że Bravo ma ewoluować w kierunku crossovera, więc konkurencji w domu nie będzie.