Bębny i zaciski.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
alvaro, bębny zdecydowanie na mat.
Przednie zaciski są srebrne i nie mają tendencji do rdzewienia, wystarczy je tylko co jakiś czas przeczyścić.
Natomiast z przodu dobrze jest przemalować kawałek tarczy (jak na foto), gdyż zachodzi rdzą i nieładnie się wtedy prezentuje.
Przednie zaciski są srebrne i nie mają tendencji do rdzewienia, wystarczy je tylko co jakiś czas przeczyścić.
Natomiast z przodu dobrze jest przemalować kawałek tarczy (jak na foto), gdyż zachodzi rdzą i nieładnie się wtedy prezentuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy