Bo Active ma opony 15 cali a Dynamic 16 cali. Amory te same, sprężyny chyba też. Na zimówkach 15 cali również wydaje mi się miękksze zawieszenie. I zarówno Active z założonymi 16 cali jak i Dynamic na 16-tkach stoją tak samo wysoko. Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.jay_21 pisze:Coval, jak kupowałem Line to w konfiguratorze Fiata, który studiowałem przed zakupem była pozycja przy dynamicu "Obniżone zawieszenie" czy coś takiego. Poza tym jak jeździłem wersją Active to wydawał się miękksze zawieszenie niż przy T-Jecie.
Dobijanie
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te koła


to nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineąduskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.

Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
U mnie tego łupnięcia nie słychać, ale faktem jest, że gdy przejeżdżam przez leżącego policjanta to zwalniam, bo kilka razy już zdarzyło mi się przytrzeć o asfalt poprzecznym fartuchem przymocowanym z przodu pod zderzakiem. Samochód lubi wtedy przykucnąć na amortyzatorach. Więc może właśnie z tej przyczyny nie zdarzyło mi się na ten problem zwrócić uwagi.
Raz mi się zdarzyło najechać na krawędź poprzeczną nowo położonego asfaltu, którą drogowcy nie zniwelowali
tylko zostawili 3-cm uskok pomiędzy starym i nowym asfaltem. No i wtedy było głośno, ale przypuszczam, że każdy samochód oprócz terenowego przy prędkości 70 km/h wtedy by jęknął. Cud, że nie uszkodziłem alusów
Natomiast Linea nie cierpi innego rodzaju przeszkody. Są nimi nierówne torowiska tramwajowe, szczególnie te zdublowane w obydwu kierunkach dla tramwajów. Rumor z zawieszenia jest niesamowity
Raz mi się zdarzyło najechać na krawędź poprzeczną nowo położonego asfaltu, którą drogowcy nie zniwelowali


Natomiast Linea nie cierpi innego rodzaju przeszkody. Są nimi nierówne torowiska tramwajowe, szczególnie te zdublowane w obydwu kierunkach dla tramwajów. Rumor z zawieszenia jest niesamowity

-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Wiem, że w konfiguratorze jest wzmianka o obniżonym zawieszeniu. Tak samo w większości testów piszą o obniżonym zawieszeniu. Tylko czemu w rzeczywistości tego nie widać O co kaman?jay_21 pisze:duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te koła
to nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineąduskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.

- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
U mnie podobnie jak u mireks-a, takiego łupnięcia nie zauważyłem, ale faktem jest, że przejeżdżając przez zwalniacze (znane mi dobrze, bo na drodze do pracy) przejeżdżam wolniej niż inne auta lub moim poprzednim -Albeą. To samo jest z tzw. uskokami. Przejeżdżając odpowiednio wolno zawieszenie pracuje komfortowo, a przejeżdżając szybciej – słychać nieprzyjemne odgłos. Dla mnie nie jest to wada ponieważ zawieszenie może być różnie „zestrojone”.mireks pisze:U mnie tego łupnięcia nie słychać,
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" 

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Dobija i dobija i nie wiadomo dlaczego. Tak na spokojnie zacząłem się zastanawiać od kiedy się to zaczęło. A no po zimie, ale w grudniu zeszłego roku zgłaszałem głuche stuki w przednim zawieszeniu, podczas pokonywania drobnych nirówności. Dokładnie takie same jak z tyłu przed nasmarowaniem bałwanków. Na zdjęciach na z początku tego tematu(na poprzedniej stronie) widać teleskop amortyzatora, ale nie widać bałwanka. Według mnie powinny być widoczne tak jak na zdjęciu poniżej. Śmiem więc przypuszczać, że panowie z Ganinexu pozbyli się u mnie pukania odbojów....wyrzucając je
Teraz nie dziwię się dlaczego nic nie słyszą, albo że TTTM

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Coval, a mówiłem że chyba wymontowali Ci bałwanki i dlatego dobija, miałem tak samo ale potem założyli bałwanki w kolorze białym i jest ok.
To chyba jakaś polityka serwisów że jak stuka to lepiej wyrzucić bałwanki niż wymieniać i potem zamiast stuków, dobija jak by się miała linka rozpaść
To chyba jakaś polityka serwisów że jak stuka to lepiej wyrzucić bałwanki niż wymieniać i potem zamiast stuków, dobija jak by się miała linka rozpaść
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz