Ja dzisiaj własnoręcznie (a nie rękami mechanika, bo nie lubię jak ludzie mówią co on zrobił przy aucie a później się okazyjne że to nie on tylko mechanik robił) wymieniłem uszczelniacz wybieraka skrzyni. Zobaczymy jak długo będzie trzymać.
Może nic nie zrobiłem ale cuda się zdążają w Burzeninie moja Linka sama ozdrowiała, a mianowicie w drodze powrotnej po paru kilometrach zauważyłem że nie świeci się CHECK (uboga mieszanka). Normalnie musiałbym jechać do gazownia na kalibrację drogową, by ustawić mapę gazu. Pewnie kiedyś znów powróci ale jeszcze nigdy sam nie zgasł.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
marcin24 pisze: 09 cze 2020, 20:28
Powiesz co było powodem regeneracji turbosprężarki ????
Tak. Styl mojej jazdy.
Jazda w koło ratusza spowodowała zacieranie się cięgna i łopatek. Normalnie do 3 tys. obr auto jeździło bez problemów, ale wystarczył wyjazd do Poznania A2, by stał się udręką. Przy prędkości ok.120 km/h silnik wchodził w tryb awaryjny
13 (2).jpg
stawało się to niebezpieczne szczególnie w czasie wyprzedzania. Mechanik twierdz, że jeżdżę za delikatnie i mam korzystać z pełnego zakresu obrotów. Po naprawie inna jazda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
To jednak potwierdzenie, że niskie obroty i głównie miasto nie służą MJ U mnie wymiana filtra kabinowego z odgrzybianiem oraz wymiana filtra powietrza.Były plany żeby zmienić Linee na kombi ale zwycięskiego składu się nie zmienia haha Póki co za bardzo lubię to autko żeby się z nim rozstawać
Dziś była konkretną ulewa! Efekt tylna lampa zalana i zaparowana. W zimie wymieniałem żarówkę, wiadomo plastiki twarde i widocznie jeden zaczep nie złapał, bo po wyciągnięciu lampy jeden zaczep nie trzymał i była przerwa między uszczelka a kloszem. Szybka akcja z bieżącą wodą i suszarką doprowadziła lampę do porządku.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
A ja zrobiłem przegląd roczny - podobno jest minimalny wyciek na skrzyni biegów, ale nie widziałem, bo diagnosta powiedział mi to dopiero w biurze oddając dowód rejestracyjny, a szkoda , bo w takich przypadkach wolę zejść do kanału i zobaczyć na własne oczy.
Wczoraj odebrałem z salonu Renatkę, Linusia została odsprzedana w rozliczeniu. Clio ma między innymi system utrzymania toru jazdy, rozpoznawanie znaków, wykrywanie i hamowanie przed pojazdami w bliskiej odległości i parę innych bajerów. Radio bez nawigacji, ale z Android Auto, tempomat i ogranicznik prędkości, lampy przód tył Full LED, ciemne szyby tylne (barwione, nie oklejane) Na razie poznaję auto i się go uczę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ