Odma to ten przewód gumowy w metalowym oplocie . W dolnej części zapocenie jest najprawdopodobniej spowodowane po prostu nieszczelnością - proponuję zdjąć oryginalne opaski i założyć regulowane , jednak sugeruję robić to z dużym wyczuciem gdyż plastikowy króciec dolotu , na który wchodzi końcówka odmy dosyć łatwo można uszkodzić zaciskając opaskę zbyt mocno . Górną część odmy ( tą bliżej separatora par ) też wyposażył bym w inny zacisk ( tak mam u siebie ) . Przyczyny takiego stanu rzeczy upatrywał bym właśnie w tych krótkich przebiegach - odma zawalona olejem . Ciekawy jestem jaki olej stosujesz ? Ten króciec separatora . . .



- takiego problemu nie miałem. . . Ale zapewne powinien być wklejony w separator na stałe. Tak myślę. Sam separator można zdemontować . Bodajże Kuzyn z Sosnowca próbował to kiedyś otwierać ( ten dekielek od góry) i czyścić. Moim zdaniem odma ew do czyszczenia . Separator - króciec próbował bym chyba skleić . Nie widze potrzeby wymiany
Jak się dobrać do separatora par oleju możesz poczytać choćby tu
http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=75&t=4590 . Pozdrawiam .