Gratulation!!!!Tomek pisze: 10 sty 2019, 19:44 Niespodziewanie i znienacka kupiłem dzisiaj kolejne auto do floty.
Coś musi być w tych Renaultach...
Szfagier ma taki karawan... chwali sobie
Jaki rocznik ?
Gratulation!!!!Tomek pisze: 10 sty 2019, 19:44 Niespodziewanie i znienacka kupiłem dzisiaj kolejne auto do floty.
Coś musi być w tych Renaultach...
Nie będzie bo rocznie na dwóch kierowców i dwa auta robimy ok 70 tys km a Linea przez ostatnie dwa lata stała (zajeżdżaliśmy resztę starych aut) więc teraz zajedziemy starą Linee.leszek1234 pisze: 11 sty 2019, 18:53 Jak to mówią: lepiej wcale niż w ogóle ;) ale trochę późnawo ten gaz bo patrząc na przebieg będzie się najmniej ze dwa lata amortyzował. Niech jej służy:)
Mam takiego samego. Nawet taki sam kolorTomek pisze: 10 sty 2019, 19:44 Niespodziewanie i znienacka kupiłem dzisiaj kolejne auto do floty.
Coś musi być w tych Renaultach...
Ja za swojego dałem 2 lata temu 21 tys zł (przebieg 86 tys km, pełen serwis wyłącznie w ASO Renault od nowości do końca). Jeśli nie robisz dużych przebiegów to polecam założyć opony całoroczne Pirelli P7 Cinturato AllSeason albo Goodyear Vector4Season, ponieważ w tym rozmiarze opony są drogie. Ja na Pirelkach byłem rok temu w Zakopanem i na Cyrhlę wjechałem wąską dróżką w pół metra śnieguTomek pisze: 12 sty 2019, 9:23 Kosztował mnie 17 tyś.
Skrzynia manualna.
Już jest zarejestrowany i stoi u mnie pod domem. Bardzo przyjemnie się nim jeździ![]()
Gdybyś wymieniał tarcze i klocki to z przodu są 2 rodzaje (308mm i 324mm) i trzeba sprawdzić co jest w aucie. Tylne tarcze są drogie bo zintegrowane z piastą. Jeśli chodzi o części warto brać firmy Motrio (własność Renault, w ASO jako tańsza linia oryginałów).Tomek pisze: 12 sty 2019, 22:37 Opony całoroczne na pewno trafią do niego z czasem![]()
Zdjęć nie mam, ale to było to ogłoszenie, a tam jest mnóstwo fotek https://www.otomoto.pl/oferta/renault-e ... BBLFm.html