Cieknąca Maglownica - Finał

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jest tak jak piszesz. Po wyjęciu górnego simmeringu wałek wychodzi. Jeśli ta biała tuleja na górze jest jeszcze ciasna to może trzeba się będzie trochę siłować. Jeśli odkręcisz dolny dekiel i nakrętkę łożyska, to można lekko puknąć.
Jeśli przekładnia cieknie tylko z góry, to wałka nie trzeba wyciągać. Jeśli przez osłony przy drążkach, to trzeba ją całą rozmontować, włącznie z listwą.
Awatar użytkownika
karol_zydek
klubowicz
klubowicz
Posty: 275
Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
Przebieg: 170000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 42 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: karol_zydek »

Jest możliwe że maglownica puka mi na nierównościach? Mam 195000km
Pzdro Karol
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: smak56 »

Do maglownicy przymocowane są drążki kierownicze z przegubem kulistym. Może być luz i będzie pukało, choć nic nie będzie widać, gdyż jest w osłonie harmonijkowej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
Obrazek
ODPOWIEDZ