Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Napewno jest źle nadkole? Na 100% nikt tam nic nie robił, jest jak wyjechał z fabryki.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Moim zdanie tam jest dobrze. Porównywałem ze swoim (lekko podniesiony), też wystaje część nadkola
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Ponownie dzięki
Ty to chyba masz na wszystko zdjęcia.
Mam takie same alusy jak ty, czy wejdą na nie opony 205/55r16? Dlaczego masz taki rozmiar 195? Chyba 205 były by nawet tańsze

Mam takie same alusy jak ty, czy wejdą na nie opony 205/55r16? Dlaczego masz taki rozmiar 195? Chyba 205 były by nawet tańsze
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
205/55/16 wchodzą pięknie. Wiele osób ma taki rozmiar w Linusiach. Na 195/55/16 te samochody wyjeżdżały z fabryki.
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Masz rację, przepraszam za ocenę raptusakarollino pisze: 21 lut 2018, 22:19 helletic 17 jak dobrze policzy profil to będą niewiele większe w srednicy od tych które ma teraz, a moze okazać się że będą miały i mniejszą średnicę. Dla porównania 185/65/14 jest tożsame z 195/55/16 - różnica w średnicy wynosi 0,6mm. 205/45/17 to -5 mm więc w sumie jeszcze mniejsza. Chyba ze źle liczę ;)
Ale pełna zgoda co do tego nadkola - myślałem że to efekt zdjęcia ale skoro Ty to zauważyłeś to i ja mówię jasno - jest źle założone, albo kupione jakieś chińskie

Zapomniałem o tych mimo wszystko pokrywających się prawie średnicach.
Co do zdjęcia z nadkolem. Może i otarć nie ma, ale i tak strasznie blisko nadkole ma do opony.
Dobra, nie ma co się rozpędzać z opiniami na drugi raz, tylko pomyśleć 5x zanim się coś napisze (to o mnie jakby co

Co do mocy auta na większych kołach - no ja w osiołku odczułem lekki spadek mocy na większych kołach. No ale to tylko osiołek

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Spadek mocy... koledzy... o czym my tu piszemy... w 8V... jakiej mocy ?!?!? To ona kiedykolwiek była ????




Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
A co ?? Miałeś z nim sprint na 1/4 mili ??





Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Hmmm... prawie 12 ton jest "obsługiwane" przez 260 KM... U nas niecałe 1.2 tony przez 80 KM... różnica przelicznika współczynnika mocy na kilogram jest masakryczna
Aż dziw bierze, że 10cio krotnie cięższy pojazd obsługiwany przez tylko 3 razy mocniejszy silnik ma prawie takie same osiągi
No dobra, ale koniec z tym OT 



Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Przyspieszasz momentem obrotowym, a w autobusie jest pewnie ponad 1000Nm.
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Te słabsze, standardowe 12-to metrowe autobusy mają 1050 Nm, a mój ma przeszczepiony silnik z przegubowego (18-to metrowca) i ma 1250 Nm przy 1000-1700 obr./min. Przy czym buda jest 12 metrów, więc osobówki się pocą przy mnie 

- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
helletic - looozik 
Co do tej luki - może być tak że to efekt zdjęcia, dlatego nam z helleticiem wydawało się że koło prawie haczy o nadkole. Na zywo może być o wiele więcej miejsca niż nam się wydawało że jest

Co do tej luki - może być tak że to efekt zdjęcia, dlatego nam z helleticiem wydawało się że koło prawie haczy o nadkole. Na zywo może być o wiele więcej miejsca niż nam się wydawało że jest
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Otóż tokarollino pisze: 22 lut 2018, 17:55 helletic - looozik
Co do tej luki - może być tak że to efekt zdjęcia, dlatego nam z helleticiem wydawało się że koło prawie haczy o nadkole. Na zywo może być o wiele więcej miejsca niż nam się wydawało że jest
