Statystyka ustrek
-
- klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
- Przebieg: 34000
- Silnik: 1,4 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Szczecin
Kolego ja mam tak samo,ostatnio pokazalem tesciowi moj maly arsenalik to sie chlopak zalamal,usmialismy sie na maxa tylko tyle nam zostalo.Ja zastanawiam sie czy taka ilosc usterek nie upowaznia nas do otrzymania nowego auta wplnego od wad z tytulu towaru niezgodnego zumowa lub z tytulu rekojmi.Musze podpytac sie prawnika moze jest taka mozliwosc a ja o tym po prostu nie wiem?? 

-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Co to za wżery? Chętnie posłucham, też mam Emotiona i chromydarektiger pisze:A co o usterkach powiedzą właściciele Emotion Multijet z tego co zauważyłem bardzo mało wypowiadają się o jakiś usterkach swych aut. U mnie były tylko dwie które już serwis bezproblemowo usunął a mianowicie na początku zaczęły mi się łuszczyć uchwyty na boczkach drzwi wewnątrz oraz zaczęły się robić wżery na chromowanych klamkach z zewnątrz samochodu serwis bez proszenia wymienił wszystkie boczki i klamki. Jak zauważyłem zaczynają pojawiać albo już dawniej się pojawiły a ja tego wstyd powiedzieć nie zauważyłem wcześniej te sławne otarcia krawędzi drzwi więc po niedzieli wybieram się do serwisu puki jeszcze mam gwarancję niech mi to naprawią. Poza tym niczego więcej nie stwierdziłem a moja Linka jest z roku 07.
[ Dodano: |13 Cze 2010|, o 19:15 ]
- rozładowany akumulator. (w serwisie dostałem nowy) Narazie tyle z usterek
Przebieg 5tyś
- jak na razie to tylko wymiana uszczelki przy drzwiach kierowcy (odkleiła się na wysokości słupka). Zrobione sprawnie i szybko w ASO.
Przebieg 6,8tyś
- czyszczenie układu hamulcowego. Tylne klocki piszczały. Znowu sprawnie załatwione w ASO.
- jak na razie to tylko wymiana uszczelki przy drzwiach kierowcy (odkleiła się na wysokości słupka). Zrobione sprawnie i szybko w ASO.
Przebieg 6,8tyś
- czyszczenie układu hamulcowego. Tylne klocki piszczały. Znowu sprawnie załatwione w ASO.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 17:32 przez NRG, łącznie zmieniany 1 raz.
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
-
- klubowicz
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
- Przebieg: 61000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Ponad 11000km,
-czasem kłopot z zamykaniem klapki wlewu paliwa (brud z nadkola)
-odpadający schowek 2 x poprawiany
-ciągłe świecenie lampki w schowku poprawione
-aktualizacja oprogramowania silnika, bo szarpał przy ok 2500/obrotów i stałej prędkości
Poza tym na razie cisza, nic nie paruje, nic się nie obciera.
Tylko ten muł w silniku.....
-czasem kłopot z zamykaniem klapki wlewu paliwa (brud z nadkola)
-odpadający schowek 2 x poprawiany
-ciągłe świecenie lampki w schowku poprawione
-aktualizacja oprogramowania silnika, bo szarpał przy ok 2500/obrotów i stałej prędkości
Poza tym na razie cisza, nic nie paruje, nic się nie obciera.
Tylko ten muł w silniku.....
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Dokładnie to od 15 września 2008r. jest faza 1 czyli z poprawkami. Wszystkie auta wyprodukowane po tej dacie są poprawionymi wersjami. Poznasz to po wnętrzu... Dynamic i Emotion po zmianach ma dół deski szary, górę czarną. Active i Fresh nie pamiętam co miały pozmieniane.giewat pisze:Pytanko - powyżej jest stwierdzenie, że od 2009 roku wprowadzono jakieś poprawki i zmiany które zmniejszyły usterkowość - od kiedy (od którego miesiąca) te zmiany weszły?
Czy samochód który trafił do dealera w sierpniu 2009 ma szanse już być wolny od wad czy raczej to "poprzednia" wersja??