No wlasnie , może nie tyle motoryzacyjny co wręcz z częściami do maszyn rolniczych Z racji silnika mnie osobiście ten temat nie dotyczy , ale pamiętam że bylo to kiedyś ostro wałkowane na forum . Uzywając szukajki na pewno zaoszczędzisz sporo kaski
A ja swoją odmę ociepliłem kawałkiem rury ze spienionego kauczuku cos takiego jak w linku na zdjęciu http://budowainfo.pl/wybor-otuliny-do-izolacji-rur/ Mój znajomy tak zrobił w VW 1.4 i twierdzi ze problemu z odmami juz nie ma, spróbowałem i zobaczymy czy bedzie OK
Wyczyszczone obie odmy i przepustnica. W grubszej odmie było trochę syfu, cienka nawet czysta.
No i pękłem, kupiłem nowy akumulator (Centra Futura 53 Ah), 3 lata gwarancji, jakiś tam assistance - 298 zł.
Od razu lepiej, działa tempomat i w końcu brak tego wkurzającego komunikatu o awarii airbaga.
Jak ten stary akumulator zaczął sprawdzać fachowiec swoimi miernikami, był zdziwiony, że jeszcze auto odpala, bo wyszło mu, że akumulator nie żyje i nie ma prawa działać.... .
Ś.p. akumulator miał 7,5 roku.
Dysze spryskiwaczy szyby przedniej - na postoju leją w 1/4 szyby a przy prędkości 40 km leją pod wycieraczki. To już drugie ASO pierwsze stwierdziło, że mam ZA MOCNO PIENIĄCY PŁYN DO SPRYSKIWACZY . Dysze są nie regulowane więc niech kombinują - podobno pasują z KOLEOS-A i z TALISMANA gdzie problemu nie ma. Czwartek za tydzień jadę - jak nie poradzą piszę do RENAULT POLSKA.
Światła mijania prawdopodobnie są źle ustawione. Na neutralnym ustawieniu świecą ok. 30 m przed auto.... trochę słabo