
miał ktoś taki przypadek , co się dzieje?
Objawy trochę niepokojące. Wszyscy mądrzy piszą o usterkach, które widać poprzez kolor spalin. Biały dym - płyn chłodzący przedostający się do cylindrów, niebieski - spalany olej a czarny - pompa wtryskowa lub wtryski. Jednak piszesz, że nie ubywa płynów ......luk64 pisze: ..płynów nie pobiera , a na postoju w kabinie nie można wytrzymać . chodząc wokół samochodu smród smród jak z kamaza.trochę za dużo kopci na postojui . Biały dym z lekką domieszką szarego jak mocniej przycisnę.
Dokładnie tak jak napisałeś.zibi186 pisze:Smak 56 pisząc o siatce antydrganiowej miał zapewne na mysli łącznik elastyczny , który jest zamontowany za wylotem z kolektora wydechowego i ma za zadanie faktycznie tlumic drgania silnika , aby nie przenosily się na całość ukladu wydechowego- tak myślę. Pozdrawiam
Tego jeszcze nie sprawdzałem , ale przy następnym podpięciu do kompa spytam o procentowe zapchanie dpf i napiszę:ok)Wnr pisze:Jak miałeś podpiętego kompa to jaki był % zatkania DPFa? Pytam, bo cechy które opisałeś mogłyby świadczyć o zapchanym DPFie. W pracy mam parę samochodów, na których testujemy rozruszniki, otóż po 2-3 dniach takiego testu (kilka tysięcy cykli rozruch, wyłączenie) DPF jest mocno zapchany, po wejściu silnika na obroty dym jest szaro-biały i śmierdzi potwornie, po jakiś 10-15 minutach powoli dochodzi do normy.
Tak czy owak dobrze wiedzieć, że Linka spokojnie zrobiła +200kkm