
Nowa "Linka"
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: Nowa "Linka"
mam okazje nie kiedy przejechać się skodą 1,2 tsi 110ps,auto bardzo przeciętne, przyspieszenie od t-jet porównywalne,choć jak bracik sie przejechał t-jet to stwierdził że lepiej idzie,niemcy non stop udoskonalają tę jednostkę ,niektóre partie silników borykały się z różnymi awariami np rolki od osprzętu silnika,nie ma sie czym jarać ,moim zdaniem pomimo że nie jestem maniakiem t-jet odczucia z jazdy t-jet dużo lepsze,choć kultura pracy silnika na wolnych obrotach w skodzie, naprawde fajna, słychać delikatne syczenie i to mi się podoba 

- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2217
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 339 razy
- Otrzymał podziękowań: 185 razy
Re: Nowa "Linka"
Przy najbliższym spotkaniu klubowym przejedź się T-jetem (udostępnię swojego). To faktycznie zupełnie inna bajkaFiacik pisze: Przy okazji proponuję aby kto ma chęć to niech przejedzie się modelem posiadającym silnik 1,2 TSI 110KM - warto dla samego
porównania choćby z T-jetem lub dieslem o podobnych parametrach , to zupełnie inna bajka , ciągnie już od samego dołu t.j.
od ok.1500obr i to jak i bez turbo dziury.

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: Nowa "Linka"
Teraz po kilku latach eksperymentów na klientach podobno można nie bać się TSI, ale początki były dosyć dramatyczne.Fiacik pisze: od początku ten właśnie silnik 1,2 był najlepszy spośród wszystkich TSI .
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/w ... eta/wsten6
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1 ... iami/grxb9
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/s ... -zl/e96s20
...itd
Do końca nie wiadomo czy nowe są już w 100% ok. Ostatnia generacja weszła na rynek dopiero rok lub dwa temu i wszystkie zapewnienia pochodzą raczej od producenta niż od klientów.
VW zalicza same wtopy, dlatego ciężko mi uwierzyć, że ich auta są już dobre.
Np takie info sprzed dwóch dni. http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju ... oro-mniej/
Nie jestem zaśniedziałym wielbicielem Linei, bo to proste toczydełko, przeciętnie się prowadzące, z tandetnym wnętrzem i dużą ilością niedoróbek. Ale za to silniki są niezawodne i raczej zawsze dojedzie tam gdzie trzeba.
Tipo siedzi na płycie Bravo, więc nie dorówna Niemcom w precyzji prowadzenia, zmiany biegów, a Turecki montaż pewnie rozczaruje spasowaniem. Za to wszystkie jego podzespoły są już sprawdzone i łatwo przewidzieć jak będzie wyglądała eksploatacja.
A najbardziej podoba mi się nowe Mondeo

-
- klubowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
- Przebieg: 100114
- Silnik: 1.4 100km
- Rocznik: 2014
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
Re: Nowa "Linka"
Uważam ze wnętrza w liniach nie są takie tragiczne. W skodzie szaro buro plastikowo. Szału nie ma tyłka nie urywa. Ciekawe jak sprawują się nowoczesne silniki fordowskie.
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 11000
- Silnik: 1,4 16V turbo mildhy
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 109 razy
Re: Nowa "Linka"
Kuzynie , zięć jeździ RAPIDEM bardzo intensywnie/ może nawet za bardzo bo 730 km z Niemiec do Polski potrafi pokonać w 7,5 godz./ ,auto miało na styczeń rok a ma ok.40.000km przebiegu .Pierwsza wymianę oleju robił przy przebiegu 27.500km i z tego co wiem to przez cały okres eksploatacji aż do wymiany dolał zalewie ok.0,4 litra oleju i to bardziej profilaktycznie niż z potrzeby .Wynikało by z tego ,że silnik 1,2 TSI zachowuje się pod tym względem normalnie , a do pozostałych elementów nie ma żadnych uwag bo nic się nie dzieje, no może to że siedzenia są twarde , ale to kwestia indywidualna bo ja np.nie mam takiego wrażenia . Z kolei moja Linka ten element ma bardzo wygodny.
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta 

-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: Nowa "Linka"
po prostu udało się zięciowi wyłowić perełke,miał cufa,cuda się zdarzają
,ale jeden bezawaryjny tsi nie oznacza że te szmelce są bezawaryjne 


- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 11000
- Silnik: 1,4 16V turbo mildhy
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 109 razy
Re: Nowa "Linka"
http://otomoto.pl/oferta/fiat-tipo-seda ... yf05p.html
No taka cena za nowa Linkę to jest o,key
- chyba ,że jest wirtualna , czyli tylko do reklamy
No taka cena za nowa Linkę to jest o,key

Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta 

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 167 razy
- Otrzymał podziękowań: 107 razy
Re: Nowa "Linka"
To tylko zdjęcia poglądowe, 45000 to tylko z białego golasa, pastelowy kolor jest tylko biały za metalik 2000zł + sterowanie radiem z kierownicy 300, chromowane klamki pewnie w pakiecie itp.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Nowa "Linka"
W Krakowie też już nowe Tipo stoi w salonie bo dzisiaj przejeżdżałem obok. Jutro pójdę zobaczyć na żywo 

- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Nowa "Linka"
Za w "miarę" wyposażoną trzeba dać z 56 tysi, poczekamy, zobaczymy.
Pozdrawiam. Adam.
Pozdrawiam. Adam.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2217
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 339 razy
- Otrzymał podziękowań: 185 razy
Re: Nowa "Linka"
będą mięli z czego spuszczać;) Ja za swoją Linkę dałem 50tys. a jej cena początkowa była 62 coś.
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Nowa "Linka"
Na pewno będą opuszczać, narazie póki co zostaję przy Linei ;)
Pozdrawiam. Adam.
Pozdrawiam. Adam.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Nowa "Linka"
Obejrzałem Tipo... Szału nie ma. Wnikające mocno zawiasy. Otwór bagażnika niższy a szerszy +stopień (chyba bardziej przeszkadzający niż w Linei ten plastik). Półka za zagłówkami dziwnie wyprofilowana (przez co gorsza widoczność i mało miejsca na rzeczy na szybie typu poduszka gazeta...).
Jak się Linea zużyje do końca to wtedy zmienię ale na wersję kombi.
A póki co... wolę swoje. Lepiej jeździ (mocniejszy silnik i hamulce), zużyte nie jest, więc...
Jedyny plus to miękka deska (ale co z tego skoro boczki drzwi paskudny w dotyku plastik (wolę ten z Linei)) i nowszy wygląd. Ale szału nie ma. Gdybym nie miał Linei to już bym kupił ale, że mam to... sensu zmiany nie widzę żadnego. Cena bdb wg mnie. Czynnik klimatyzacji oczywiście R1234yf czyli syf, którego za free nie chcę mieć w aucie (są już podobno sposoby powrotu do starego czynnika po przeróbkach nowych instalacji).
Jak się Linea zużyje do końca to wtedy zmienię ale na wersję kombi.
A póki co... wolę swoje. Lepiej jeździ (mocniejszy silnik i hamulce), zużyte nie jest, więc...
Jedyny plus to miękka deska (ale co z tego skoro boczki drzwi paskudny w dotyku plastik (wolę ten z Linei)) i nowszy wygląd. Ale szału nie ma. Gdybym nie miał Linei to już bym kupił ale, że mam to... sensu zmiany nie widzę żadnego. Cena bdb wg mnie. Czynnik klimatyzacji oczywiście R1234yf czyli syf, którego za free nie chcę mieć w aucie (są już podobno sposoby powrotu do starego czynnika po przeróbkach nowych instalacji).
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: Nowa "Linka"
W Kia ludzie ładują stary czynnik i klima działa, więc...
Tipo ma 8cm większy rozstaw kół od Linei, więc to już klasa C, a nie B+. Da się zauważyć poprawę miejsca na szerokość?

Tipo ma 8cm większy rozstaw kół od Linei, więc to już klasa C, a nie B+. Da się zauważyć poprawę miejsca na szerokość?